וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "לא מבין איך בנזמה לא מוזמן לנבחרת צרפת, אבל זה טוב עבורי"

מאמן ריאל מדריד מדריד מרוצה מיכולתו של החלוץ, שכבש משחק שישי ברציפות עבור הבלאנקוס. מרקו אסנסיו: "אנחנו בכושר נהדר"

תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על אברטון בגביע/ספורט1

הרבה חיוכים נרשמו אמש (שבת) בקרב שחקני ריאל מדריד לאחר שהבלאנקוס גברו 1:3 בחוץ על סלטה ויגו ועלו באופן זמני למקום השני. קארים בנזמה כבש פעמיים (20 ו-30) ובישל את השלישי למרקו אסנסיו (90+3). בנוסף, צמצמו השחקנים של זינדין זידאן את הפער מהמוליכה והיריבה העירונית אתלטיקו מדריד לשלוש נקודות בלבד, זאת לפני שהקולצ'נרוס ישחקו היום מול אלאבס.

מבחינת בנזמה, מדובר בעוד ערב נהדר לחלוץ הצרפתי, שכבש משחק שישי ברציפות עבור האלופה. "אין חיסון לבנזמה", נכתב ב"אס" הספרדי. "עם בנזמה, הכל אפשרי", כתבו במארקה. הסקורר של הבלאנקוס מעורב העונה בשערי חוץ יותר מכל שחקן אחר בלה-ליגה - 13 - כשכבש שמונה ובישל עוד חמישה.

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה עם טוני קרוס. רויטרס
זידאן מרוצה שהוא לא מוזמן לנבחרת צרפת, אבל לא מבין את זה. בנזמה/רויטרס

התגובות

מאמן ריאל זינדין זידאן התייחס לכושרו של בזנמה בסיום: "אני לא מבין ואני חושב שאף אחד לא מבין, איך זה שהוא לא מזומן לנבחרת צרפת. מצד שני, זה טוב עבורי כמאמן, כך הוא שומר על כשירות". על סרחיו ראמוס, שלא התלבש למשחק מול סלטה: "הוא בסדר גמור וכשיר במאה אחוז. השארנו אותו מחוץ למשחק כאמצעי זהירות בגלל הפציעה שספג. הוא ישחק עבור נבחרת ספרד". המאמן נשאל על פגרת הנבחרות: "כמאמן זה לא אידיאלי כשהשחקנים עוזבים לנבחרות במקום להשיג קצת מנוחה בזמן הפגרה".

נאצ'ו: "ניצחון חשוב מאוד שמשאיר אותנו במאבק האליפות. כקבוצה, היה לנו משחק מצוין. אנחנו כרגע בשיא היכולת שלנו, ובשלב הכי קריטי של העונה. אנחנו צריכים לנצח זאת".

מרקו אסנסיו, כבש את השער השלישי מול סלטה: "שיחקנו היום כמו יחידה אחת בהתקפה וגם בהגנה. ניצלנו היטב את המצבים שהיו לנו, וזה היה המפתח לניצחון. אנחנו בכושר נהדר ואני משוכנע שאם נמשיך כך בדרך הזאת, נשיג את המטרות שלנו".

שחקן ריאל מדריד מרקו אסנסיו עם לוקאס. רויטרס
"אנחנו בכושר נהדר". אסנסיו/רויטרס

המספרים

* 11 מתוך 19 השערים האחרונים של ריאל מדריד, הגיעו בזכות בישולים של טוני קרוס (7 בישולים) ולוקה מודריץ' (4).

* קארים בנזמה הבקיע בכל ששת המשחקים האחרונים של ריאל מדריד (8 שערים). מדובר ברצף הארוך ביותר של החלוץ בבלאנקוס, כשהוא משווה את שיאו מ-2016.

* קארים בנזמה היה מעורב ב-13 שערי חוץ עבור קבוצתו (8 שערים ו-5 בישולים) - יותר מכל שחקן אחר העונה בליגה הספרדית.

* ריאל מדריד לא הפסידה בתשעת משחקי החוץ האחרונים שלה בלה-ליגה. הפעם האחרונה בה הצליחו הבלאנקוס לרשום עשרה משחקים או יותר ללא הפסד הייתה במאי 2016.

* מרקו אסנסיו כבש עבור ריאל משחק שני ברציפת, דבר שהוא לא עשה מאז אוגוסט 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully