וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק ואן לוון: "בפלייאוף נפגוש את מכבי חיפה וזה יהיה תלוי בנו"

עודכן לאחרונה: 21.3.2021 / 0:26

מאמן מכבי תל אביב סיכם את ה-1:1 בדרבי: "חלק מהשחקנים לא היו בשיאם, אבל זה קורה". קלינגר: "מכבי לא נראתה טוב, אבל לא היינו שווים יותר מנקודה. אני חולה על המועדון הזה"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב עם הפועל תל אביב/ספורט1

אכזבה עצומה למכבי תל אביב. לאחר ששלטו ללא עוררין בכל משחקי הדרבי של השנים האחרונות, כולל חמישה ניצחונות רצופים (והפרש שערים 0:15), נעצרו הערב (שבת) הצהובים עם 1:1 בלבד מול הפועל תל אביב שהותיר את מכבי חיפה במקום הראשון. הירוקים מובילים בנקודה על האלופה המכהנת, שתפתח את הפלייאוף העליון מול הפועל באר שבע. הפועל תל אביב מנגד אוגרת נקודה חשובה מאוד ופותחת פער של ארבע נקודות מהקו האדום. עומרי אלטמן כבש ראשון (15), דור פרץ השווה (51), אך זה לא הספיק ורצף עשרת ניצחונות הליגה הגיע לסיומו.

"היינו דומיננטיים, אבל לא הצלחנו לנצל את המצבים שלנו", אמר פטריק ואן לוון. "היו לנו רגעים לכבוש את השער השני, זה פשוט לא קרה. חלק מהשחקנים לא היו בשיאם, אבל זה קורה. אני לא מאוכזב, כמובן שאני תמיד שואף ליותר, אבל לפעמים יש הופעה שלא מספקת את ההופעה לה אתה מצפה. נשחק כמו תמיד, יש עוד הרבה משחקים שנצטרך לנצח. נפגוש את מכבי חיפה בפלייאוף וזה יהיה תלוי בנו, לנצח".

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. אריאל שלום
תמיד שואף ליותר. ואן לוון/אריאל שלום
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום
מרוצה, אבל לא יוצא מגדרו. קלינגר/אריאל שלום

"בסיכומו של דבר זו תוצאה טובה, למאבקים שלנו פחות, אבל בגלל ששיחקנו מול מכבי תל אביב שהיא מאוד חזקה אז זה בסדר גמור", אמר ניר קלינגר. "מה שמנע מאיתנו לנצח זה השער שספגנו, שוב ממצב נייח, מערבובייה. אני לא נכנס להחלטות שיפוט, אבל זה הגיע מוקדם מדי. אם זה היה נשאר 0:1, אני בטוח שבמתפרצות היינו יכולים לכבוש את השני. מכבי לא נראתה טוב היום, אבל עם מחמאות לא הולכים למכולת. זה חוסר מזל, נגד מכבי חיפה חוסה רודריגס נתן את גול העשור, היינו שווים שלוש נקודות במשחק הזה. היום היינו שווים נקודה, לא יותר, אם להיות הוגנים. אנחנו במסע מאתגר וסיזיפי ונמשיך בו".

המאמן האדום הוסיף: "בן ביטון, דן איינבינדר ועומרי אלטמן חברו יחדיו לקבוצת מנהיגות כזאת שמשדרגת גם את השחקנים הצעירים, מגיע להם שאפו גדול על הרוח וחדר ההלבשה החזק. עדיין אנחנו עם 27 נקודות, עדיין בסכנה, אני מקווה שנשרוד בסיום העונה ונעשה דברים יפים בגביע ואז נוכל להגדיר אותה אחרת. התפקיד שלי הוא לדאוג, אני מרגיש שיש לי קבוצה איתנה וחזקה. אני חולה על המועדון הזה, התחברתי בצורה בלתי רגילה ואין לי שום כוונות לעשות רע לא למכבי חיפה ולא למכבי תל אביב, זה לא ענייני. ההכנה שלנו היתה פנומנלית, השחקנים היו מאוד דרוכים, ידענו שמכבי פגיעה בכנפיים כי המגנים שלה תוקפים, ככה הגיע גם השער שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully