וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ממשיכה להתרסק, סמארט רומז ש"לא הכול קשור לכדורסל"

אחרי שהפסידו לקליבלנד, הסלטיקס הובכו גם מול סקרמנטו. הגארד טוען: "שחקנים מתמודדים עם בעיות מחוץ לפרקט, אבל אנחנו חייבים לתמוך אחד בשני". ווצ'ביץ' מבוקש, הקליפרס יתחזקו?

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

אחרי פתיחה מעט מוזרה לעונה, בוסטון נכנסה לעניינים, עם ניצחון חשוב על אינדיאנה אי שם ב-30 בדצמבר. מאז? שבעה ניצחונות בשמונה משחקים ותחושה שמשהו טוב קורה במסצ'וסטס. אלא שאחרי הניצחון הגדול על אורלנדו באמצע ינואר, שהשלים את הרצף המרשים, בוסטון קרסה ולא מצליחה לחזור לעצמה מאז. הלילה (בין שישי לשבת) היא ספגה הפסד שלישי ברציפות - הפעם לסקרמנטו, כשלפני יומיים הפסידה גם לקליבלנד - שתיים מהקבוצות החלשות בליגה, וירדה למאזן שלילי (21:20).

אז מה עובר על בראד סטיבנס, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, מרקוס סמארט ושאר השחקנים המוכשרים של הסלטיקס? על פי סמארט, מדובר, כנראה, בדברים שמעבר לכדורסל. "לא כל מה שקורה קשור לכדורסל. הפרקט אמור להוות מקום מפלט עבורנו השחקנים, אבל לצערי עבור חלק מהשחקנים הוא לא משמש ככזה. יש לא מעט שחקנים שמתמודדים עם בעיות מחוץ לפרקט בימים אלו, והעובדה שאנחנו לא מצליחים בכלל לא תורמת לכך".

"אנחנו חייבים לתמוך אחד בשני, גם ברגעים הקשים", הוסיף סמארט. "אנחנו חייבים לדאוג אחד לשני ולחזק אחד את השני כי אף אחד אחר לא יעשה זאת".

* ברחבי הליגה דיברו הלילה בעיקר על אורלנדו מג'יק, שאחרי תשעה הפסדים רצופים הצליחה לקטוע את הרצף הלא מחמיא דווקא מול ברוקלין. אלא שלפחות על פי דיווחים בבליצ'ר, אורלנדו עלולה לאבד בקרוב את הכוכב הגדול ביותר שלה, ניקולה ווצ'ביץ', אותו קבוצות רבות רוצות לצטרף בטרייד לפני סיום מועד ההעברות בליגה.

על פי הדיווח, ווצ'ביץ', שמעמיד העונה ממוצעים של 24.8 נקודות למשחק, 11.7 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים, מבוקש בבוסטון, שארלוט וסן אנטוניו.

שחקן אורלנדו מג'יק ניקולה ווצ'ביץ'. רויטרס
מבוקש ברחבי הליגה. ווצ'ביץ'/רויטרס

* בספורטס אילוסטרייטד טוענים שלוס אנג'לס קליפרס תנסה לצרף את חברו לשעבר של פול ג'ורג' באינדיאנה, ג'ורג' היל, המשחק כיום באוקלהומה סיטי. על פי הדיווח, הקליפרס יציעו לת'אנדר את רג'י ג'קסון או פטריק פטרסון בשילוב בחירות סיבוב שני בדראפט בתמורה לגארד בן ה-34, ששיתף פעולה עם ג'ורג' בשורות הפייסרס מ-2011 ועד ל-2016.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully