וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש כבר בעונה הבאה: מכבי תל אביב מתחילה את ההיערכות הכלכלית

19.3.2021 / 7:47

דייויד סולומון, מבעלי הקבוצה, הגיע לצפות בניצחון על ראשון לציון וישתתף בישיבת ההנהלה. האנטר עשוי להיות כשיר להפועל חיפה

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

מכבי תל אביב התאוששה אמש (חמישי) מהתבוסה הביתית הגדולה בתולדותיה באירופה עם ניצחון חוץ משכנע בליגה 72:89 על מכבי ראשון לציון. הקבוצה של יאניס ספרופולוס שמרה על המקום הראשון שלה בטבלה כשהיא שומרת על פער של שני משחקים מהדולקת אחריה הפועל אילת.

לא הכל הלך חלק למכבי במשחק - במהלך הרבע הראשון ספג אותלו האנטר מכה ברגלו, ובקבוצה החליטו שלא לסכנו והוא לא שב לפרקט. לפי אנשי מכבי, לא מדובר בפציעה חמורה והאנטר עשוי להיות בסגל כבר למשחק הבא נגד הפועל חיפה ביום ראשון. מי שניצל את ההזדמנות היה אנטה ז'יז'יץ' שקיבל 31 דקות ורשם 20 נקודות (7 מ-7 מהשדה), אליהם הוסיף 9 ריבאונדים, 4 חסימות ו-3 אסיסטים.

"זה החלק הקשה ביותר בענף הזה. צריך להתרומם, לא עשינו עבודה טובה ביום שלישי, והראינו היום שאנחנו יכולים לשחק חזק יותר עם יותר אנרגיה", אמר הסנטר הקרואטי בסיום המשחק על המשחק אמש לעומת המשחק ביום שלישי נגד אנדולו אפס, "אם מישהו נפצע, מישהו אחר צריך להעלות את הרמה שלו ולשחק יותר. עומרי, אני, עוז נכנסנו במקום האנטר. שיחקנו הגנה טובה יותר שהובילה להתקפה טובה יותר, הנענו את הכדור טוב יותר וזה הוביל למשחק טוב יותר שלנו. הייתה להם רוטציה קצרה, כשהם התחילו להרגיש עייפים חיכינו לרגע וניצלנו אותו".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
דבר אחד בטוח: בו אי אפשר לגעת. ספרופולוס/דני מרון

מי שהגיע אתמול למשחק היה דיוויד סולומון, שחבר באחת מקבוצות הבעלים של המועדון. סולומון, שלא היה באולמות מזה יותר משנה הגיע לקראת ישיבת הנהלה שיקיימו במועדון שאמורה לגעת בנושאים הכלכליים של המועדון. הצהובים רוצים להתחיל את ההיערכות לקראת העונה הבאה ויצטרכו לקבל החלטות על פי המצב הנוכחי במדינה והערכות על הכנסת קהל לאולמות. כמו כן צפויה סקירה של המצב החוזי של השחקנים לקראת העונה הבאה, כולל הערכות על תשלומים שיצטרכו לשלם לשחקנים שיעזבו. במכבי הבהירו בתקופה האחרונה יותר מפעם אחת שעל אף הכישלון בזירה האירופית נושא מעמדו של המאמן יאניס ספרופולוס לא יעלה כלל לשולחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully