וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מפרגן: "אנטה ז'יז'יץ' היה בלתי עציר בפנים"

עודכן לאחרונה: 19.3.2021 / 0:04

מאמן מכבי תל אביב החמיא לקרואטי שהצטיין מול מכבי ראשון לציון: "השתמשנו בו טוב מאוד, הדרך היחידה לשנות את המומנטום השלילי היתה דרך עבודה פסיכולוגית והצלחנו בזה". גיא גודס: "כרגע זה 0:3 להם, אולי בגמר הגביע נעשה בום"

תקציר: פנאתינייקוס - יוניקיס 74:98/ספורט 2

לאחר שספגה את התבוסה הביתית הגדולה בתולדותיה באירופה, שבה הערב (חמישי) מכבי תל אביב לזירה המקומית והשיבה לעצמה אולי מעט מהביטחון שאבד עם 72:89 קליל בחוץ על סגניתה בשנתיים האחרונות, מכבי ראשון לציון. אלייז'ה בריאנט הוליך את האלופה ליתרון במהלך המחצית הראשונה, שעוד הייתה יחסית צמודה, אך אנטה ז'יז'יץ' שחגג בצבע לאורך כל המשחק דאג לבריחה של האורחת, ממנה הקבוצה של גיא גודס לא הצליחה לחזור.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מרוצה. ספרופולוס/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "היה לנו משחק טוב מההתחלה, התחלנו ממש מרוכזים מההתחלה, לא אפשרנו לראשון לשחק את המשחק ההתקפי הטוב שיש להם. אני חושב שהיה לנו משחק התקפי טוב, שישה שחקנים סיימו בספרות כפולות, הנענו את הכדור, אלייז'ה בריאנט התחיל את המשחק טוב מאוד, השתמשנו בשחקנים טוב מאוד ושמרנו על יתרון דו ספרתי כל המשחק, אני מאוד מרוצה. שחקן המפתח היה ז'יז'יץ' שהיה בלתי עציר בפנים, השתמשנו בו טוב מאוד וסידרנו לו כדורים בצורה חכמה".

"אנחנו צריכים לעבוד בעיקר מנטאלית. זה משחק אחרי משחק בשבילנו, אין איפה לעבוד טקטית. רצינו לשמור על האנרגיה, והדרך היחידה לשנות את המומנטום זה היה בצד הפסיכולוגי והצלחנו בזה.
רק ז'יז'יץ' שיחק 30 דקות כי להאנטר הייתה פציעה קלה ברגל ולא רצינו לסכן אותו. כל השחקנים האחרים שיחקו בערך 20 דקות ואני חושב שחילקנו את הדקות בצורה שתשמור על הרמה הכי טובה שלנו הערב".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 72:89 את מכבי ראשון לציון בחוץ

לכתבה המלאה
מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס עם עוזרו דרור כהן. דני מרון
"מכבי תל אביב מרגישה ביורוליג כמו שאנחנו מרגישים לידה". גודס/דני מרון

מאמן מכבי ראשון לציון גיא גודס: "קודם כל רוטציה, שלושה זרים מול חמישה וארבעה מתאזרחים מול אפס, אנחנו לא רגילים לשחק שני משחקים בהפרש כל כך קצר. שיחקנו נגד הרצליה לפני כמה ימים, מכבי מרגישה ביורוליג כמו שאנחנו מרגישים נגדה בליגה, אין לנו את הסייז להתמודד עם ז'יז'יץ' בצבע. כרגע הם 0:3 להם, אולי במשחק הרביעי בעוד חודשיים נעשה בום".

על צירופו של קולשוב: "גם בקדנציה הקודמת איגור שיחק המון דקות, בסוף העונה היא עשינו שינויים וזה לא התאים והשאלנו אותו. חשוב לנו שיהיה עוד מישהו עם ניסיון בסגל במאבקים היום שייתן גוף אנחנו צריכים עוד בן אדם שמכיר את הקבוצה והיה פה, אני בטוח שהוא יוכל לתרום. מאמין שהוא יהיה בסדר. היה חשוב לנו בהיעדר ווילסון להחזיר את נועם אביבי, הוא ילד מוכשר אבל הוא חייב לשפר את האגרסיביות בצד ההגנתי, ברגע שיעשה את זה הוא יעלה רמה. היה לו משחק טוב, הוא היה אקטיבי אחרי תקופה שהגב הטריד אותו, נצטרך כל שחקן למאבקים. היה חשוב לי גם לתת דקות לפליישר".

נועם אביבי: "במחצית הראשונה שיחקנו כמו שרצינו, הרצנו את התרגילים שלנו, בחצי השני היה קשה לנו נגד הסייז שלהם. יש לנו משחק חשוב ברביעי ואנחנו מסתכלים אליו כרגע. אני שמח שטיפה חזרתי לעצמי היום, הייתה לי תקופה לא הכי טובה. אם לא ניצחנו פחות מעניין המספרים האישיים, אני מקווה שבהמשך אני אמשיך את היכולת וגם ננצח. הם 3-0 עלינו, אנחנו מסתכלים על הגמר כמטרה לבוא ולהפתיע אותם. יש לנו את הכלים לעמוד איתם במשחק אחד. אני מתמודד עם הפציעה בגב, זה טיפה יותר טוב. צריך לטפל ולא להזניח, אני מקווה להמשיך לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully