וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 72:89 את מכבי ראשון לציון בחוץ

האלופה לא התקשתה מול סגניתה וברחה ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השני. ג'רמי פארגו (4 מ-14 מהשדה) הציג משחק בינוני מול האקסית. אנטה ז'יז'יץ' חגג בצבע (20, 7 מ-7 מהשדה). הפועל גלבוע/גליל הביסה 79:96 את הפועל חיפה, באר שבע ניצחה את נס ציונה

תקציר: פנאתינייקוס - יוניקיס 74:98/ספורט 2

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכים הערב (חמישי). במשחק ממסגרת המחזור ה-12 ניצחה הפועל באר שבע 89:93 את עירוני נס ציונה. במשחק המרכזי של הערב ממסגרת המחזור ה-22 הביסה מכבי תל אביב בחוץ 72:89 את מכבי ראשון לציון. במשחק נוסף ממסגרת המחזור השמיני הצליחה הפועל גלבוע/גליל לעצור את רצף שלושת ההפסדים עם 79:96 על הפועל חיפה.

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר מקבל פרחים משחקן מכבי ראשון לציון דריל מונרו, נועם דוברת. דני מרון
קיבל פרחים לפני המשחק. בלייזר עם שני חבריו משנה שעברה, מונרו ודוברת/דני מרון
שחקני מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו, סנדי כהן, עוז בלייזר, סקוטי ווילבקין. דני מרון
האלופה לא התקשתה מול סגניתה/דני מרון

מכבי ראשון לציון - מכבי תל אביב 89:72

מכבי תל אביב שבה הערב (חמישי) לליגה לאחר התבוסה הביתית הקשה לאנאדולו אפס ביורוליג ולא התקשתה מול סגניתה, אותה הביסה בבית מכבי. הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה את המשחק בעצלתיים אך נטלה את ההובלה הודות לפתיחה טובה של אלייז'ה בריאנט, כשבמחצית השנייה המארחת פשוט לא הצליחה למצוא פיתרונות לאנטה ז'יז'יץ', שעשה ככל העושה על רוחו בצבע. האנטר חש כאבים וירד לספסל, ולאחר בדיקה במחצית נראה כי הוא לא סובל מפציעה מיוחדת.

ג'רמי פארגו רשם משחק בינוני מול האקסית, שעלתה למשחק ללא ג'מיל ווילסון הפצוע ולא הצליחה לאיים על ניצחון האורחת. נועם אביבי הוליך את קלעי המפסידה עם 16 נקודות, אך זה לא עזר לכתומים, שרושמים הפסד לאחר שני ניצחונות רצופים. הקבוצה של יאניס ספרופולוס עם ניצחונה ה-16 העונה והיא צועדת בגאון בראש הטבלה.

קלעו למכבי ראשון לציון: נועם אביבי 16, גולן גוט 13 (3 מ-9 ל-3), ג'רמי פארגו 12 (4 מ-14 מהשדה) ו-7 אסיסטים, דריל מונרו 10 ו-7 ריבאונדים, אקים מיצ'ל 9, נועם דוברת 7 (2 מ-11 מהשדה), גל טסלר 3, עידן פליישר 2. נמרוד טישמן שותף (16 דקות) ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: אנטה ז'יז'יץ' 20 (7 מ-7 מהשדה, 6 מ-7 מהקו), 9 ריבאונדים ו-4 חסימות, אלייז'ה בריאנט 15, כריס ג'ונס 13, עומרי כספי 11 ו-7 ריבאונדים, עוז בלייזר 10, סקוטי ווילבקין 10, טי ג'יי קליין 4, אותלו האנטר 3, דורי סהר 2, ג'ון דיברתולומאו 1. סנדי כהן (19 דקות) ועידן אלבר (דקה) שותפו ולא קלעו.

המארחת פתחה טוב יותר, אך מכבי תל אביב רצה 0:7 ועלתה ל-9:12. שתי הקבוצות החלו את המשחק באנרגיות לא גבוהות, כשאלייז'ה בריאנט הגיע מעט חד יותר משאר השחקנים והוליך את האורחת ליתרון. 18:22 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון. בריאנט המשיך ללהוט והוביל את האורחת ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השני. השחקנים של גודס התקשו לעשות נקודות בצבע מול אנטה ז'יז'יץ', ובהפסקת המחצית הוליכה הקבוצה של ספרופולוס 34:43.

מכבי תל אביב המשיכה להגדיל את יתרונה גם ברבע השלישי, כשההגנה הראשונית לא מצליחה למצוא פיתרונות לאנטה ז'יז'יץ', וגם כשבריאנט ירד לספסל המשיכה האלופה להגדיל את יתרונה. הפער לזכות האורחת חצה את רף ה-20 הפרש ולקראת הרבע הרביעי הוליכה מכבי תל אביב 47:67. הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך ובסיומו יצאה מכבי תל אביב עם ניצחון 72:89.

קיילב אגאדה שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
עוד משחק מפלצתי. אגאדה/לירון מולדובן

הפועל באר שבע - עירוני נס ציונה 89:93

משחק נהדר קיבלנו הערב בהיכל הקונכיה בבאר שבע. הקבוצה של רמי הדר רצתה לגמול לכתומים על ההפסד בלב המושבה במשחק שנערך לפני שמונה ימים ועשתה זאת בתום דרמה ורבע אחרון מרתק. המארחת הוליכה ברוב שלבי המשחק, כבחלקים לא מעטים הובילה באר שבע ביתרון דו ספרתי. קיילב אגאדה עם עוד משחק נפלא סיים עם 32 נקודות ומהלכי קלאץ' שסייעו לדרומיים לצאת עם הניצחון. בריאן אנגולה וג'רום מיינסי קבעו מהפך ברבע הרביעי, אך איבוד קריטי של ליאור קררה ומהלך של סל ועבירה מבית מדרשו של אגאדה סגרו עניין לזכות באר שבע.

קלעו לבאר שבע: קיילב אגאדה 32 נקודות, אריק גריפין 21 ו-5 ריב', ספנסר וייס 12, אמיר בל 10, עמית זיס 9, בן אייזנהרט 6, טראוויס ווריק 2, תום מעיין 1.

קלעו לנס ציונה: בריאן אנגולה 24 ו-5 ריב', פטריק מילר (5 ריב', 5 איב') 21, ג'רום מיינסי 19 ו-5 ריב', ליאור קררה 8, וויין סלדן 6, טל דן 5, רביב לימונד 4.

שתי הקבוצות הציגו הגנות מעט חדירות. פטריק מילר וטל דן ניצלו את הצבע החדיר של המארחת, אך באר שבע המשיכה להראות את היכולת שהביאה אותה למקום בו היא נמצאת ובהובלת ספנסר וייס ירדה לקראת הרבע השני ביתרון 20:28. המארחת ברחה כבר ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע, אך נס ציונה לא נבהלה וצימקה את היתרון המקומי. סיום טוב של אריק גריפין לרבע השני הוריד את באר שבע להפסקה ביתרון 41:47.

עמית זיס החזיר את המארחת ליתרון דו ספרתי בתחילת הרבע השלישי, אך ג'רום מיינסי דאג להשאיר את נס ציונה קרובה והוריד את ההפרש המקומי. אגאדה הנהדר הציג את היכולת הנפלאה אותה מציג לאורך כל העונה והקבוצה של רמי הדר ירדה לקראת הרבע הרביעי ביתרון 60:71. פטריק מילר ובריאן אנגולה פתחו טוב את הרבע המכריע והורידו את ההפרש המקומי לשש בלבד. רביב לימונד צלף מעבר לקשת וסגר ריצת 0:9 של נס ציונה, מה שגרם לרמי הדר להזעיק פסק זמן. אנגולה קבע יתרון לנס ציונה, אך אגאדה הפך שוב בשלשה. איבוד של קררה בתוך הדקה האחרונה הוביל למהלך של סל ועבירה מצדו של אגאדה הנפלא, ובאר שבע עלתה ל-86:88. ברגע זה נס ציונה איבדה את המשחק ובאר שבע יצאה עם ניצחון 89:93.

שחקן הפועל גלבוע/גליל נתנאל ארצי. לילך וייס רוזנברג
גלבוע שבה לנצח. ארצי/לילך וייס רוזנברג

הפועל גלבוע/גליל - הפועל חיפה 79:96

אחרי שהדהימה את הפועל ירושלים עם ניצחון חוץ שהגיע דווקא לאחר מכת קורונה שעברה על הקבוצה, נחלה הפועל חיפה תבוסה לא נעימה בגן נר. הקבוצה של אבישי גורדון הגיעה דרוכה, כשהיא ברצף של שלושה הפסדים רצופים ופתחה טוב מאוד את המשחק. המארחת ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, כשהפער חצה את רף 20 ההפרש ברבע השני. האורחת ניסתה לרדוף אחרי גלבוע, אך סבלה ממשחק לא טוב של ג'ייסון סיגרס וקינן אוואנס וירדה מנוצחת. קרי בלאקשייר (18) הצטיין אצל הצפוניים מהעמק.

קלעו לגלבוע/גליל: קרי בלאקשייר (5 ריבאונדים, 5 איבודים) 18 נקודות, נתנאל ארצי 15, גו תומאסון 14 ו-6 אס', ג'הייבה פלויד 13 ו-8 ריב', אמית גרשון ויפתח זיו (8 ריב', 6 אס', 5 איב') 11 כ"א, בניה סרור וגיל בני 6 כ"א.

קלעו להפועל חיפה: ראקים באקלס 20 ו-5 ריב', כארם משעור ועמית שמחון 13 כ"א, ג'ייסון סיגרס (3 מ-12 מהשדה) 8, איגור נסטרנקו 6, לנארד פרימן 4, אופק אביטל וחנן קולמן 2 כ"א.

המארחת פתחה נהדר את המשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי מהיר. נתנאל ארצי הגיע חד למשחק וצף שתי שלשות ברבע הראשון. הפועל חיפה התקשתה להזכיר את היכולת הנהדרת מהארנה במחזור הקודם וירדה לקראת הרבע השני בפיגור 31:18. ארצי ותומאסון הגיעו לספרות כפולות וגלבוע ברחה כבר ל-26:47. האורחת מהכרמל הרימה מעט את הרמה לקראת ההפסקה, ובמחצית הוליכה גלבוע 34:48.

קרי בלאקשייר התחמם גם הוא ברבע השלישי והמארחת החזירה לעצמה את יתרונה הגדול. הפער שוב חצה את רף 20 ההפרש כשסיגרס ואוואנס הציגו יכולת נמוכה מרמתם הרגילה. 54:72 לקבוצה של אבישי גורדון בסיום הרבע השלישי. האורחת סבלה ממשחק לא טוב של קינן אוואנס וג'ייסון סיגרס, כשגם לנארד פרימן מיעט לתרום לקבוצה של אלעד חסין. המארחת סגרה עניין בקלילות ברבע האחרון וקטעה את רצף ההפסדים עם 79:96 מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully