וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מדווחים: לאפורטה יציע למסי חוזה לכל החיים - בתמורה לקיצוץ במשכורת

הנשיא החדש יבקש מהכוכב הגדול בתולדות המועדון לקצץ 30 אחוז בשכרו לטובת חוזה תקדימי. צ'לסי נכנסה למירוץ אחר סרחיו אגוארו

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

לא מעט משימות ניצבות בפני ז'ואן לאפורטה עם חזרתו לכס הנשיאות בברצלונה, אך אף אחד מהן לא מכרעת כמו הניסיון להשאיר את ליאונל מסי. לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, לאפורטה בוחן מספר אפשרויות שונות להאריך את חוזהו של הכוכב הגדול בתולדות המועדון, כשאחת מהן היא להציע לו חוזה לכל החיים.

אבל יש גם חיסרון: כדי לקבל חוזה שישאירו במועדון עד מתי שרק ירצה, מסי יצטרך לקצץ בשכרו - כ-30 אחוז מחוזהו הנוכחי, כך לפי "ספורט": "מה שמסי מביא לברצלונה ברור לכל, אבל המשבר הכלכלי גורם לכך שאפילו הוא יצטרך לקצץ אם ברצונו להישאר. זה יהיה רגע חשוב, הסמל הגדול של בארסה מחליט לשחק במשכורת נמוכה יותר, זה יראה לחבריו לקבוצה את הדרך הנכונה ויהווה דוגמא בזמנים קשים".

לצד חוזה המשחק, לאפורטה ינסה להציע למסי להפוך לשגריר של המועדון לאחר הפרישה, כשם שעשה עם אריק אבידל ולאחרונה סעיף דומה גם במקרה של פאו גאסול בקבוצת הכדורסל.

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ימים יגידו האם ניסיונות השכנוע יעבדו. מסי/רויטרס

בספרד נטען בשבועות האחרונים כי ברצלונה קרובה לסיכום על צירופו של סרחיו אגוארו, חברו הטוב של ליאונל מסי שמסיים חוזה במנצ'סטר סיטי בקיץ הקרוב, ובכך יגדיל את הסיכויים שהפרעוש יבחר בסופו של דבר להישאר. אלא שבאנגליה מדווחים כעת על מועמדת חדשה במירוץ אחר החלוץ הארגנטינאי הוותיק: צ'לסי.

השילוב של הפציעה של טמי אברהם עם האכזבה מטימו ורנר וגילו הוותיק של אוליבייה ז'ירו שכנעו את תומאס טוכל שברצונו לצרף איכות נוספת לחלק ההתקפי, כך נכתב ב"דיילי מייל", והמועמד המוביל הוא אגוארו. סיטי, כך או כך, ככל הנראה לא תילחם כדי להשאירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully