וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם הוא צריך להיכנס לכלא": באנגליה קוטלים את מוריניו, שמבקר את שחקניו

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 23:22

התרנגולים הושפלו מול דינמו זאגרב נטולת המאמן עליו נגזר מאסר, והפרשנים ביקרו. הפורטוגלי תקף: "השחקנים לא נתנו הכל"

תקציר: ארסנל - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

הקדנציה הפושרת של ז'וזה מוריניו בטוטנהאם הגיעה הערב (חמישי) לנקודת שפל: התרנגולים הודחו בשמינית גמר הליגה האירופית עם הפסד 3:0 סנסציוני לדינמו זאגרב במשחק הגומלין בקרואטיה, ואיבדה את מה שנראה כסיכוי הכי טוב שלה להשיג כרטיס לליגת האלופות.

ההפסד של התרנגולים כאב במיוחד בשל הנסיבות המיוחדות: יומיים לפני המשחק, התבשרו הקרואטים שמאמנם זוראן מאמיץ' יישלח לכלא לארבע שנים בעקבות שורה של עבירות הונאה ומעילה. זה אמור היה לפעול לרעתם, כביכול, אבל מיסלב אורשיץ' המקומי הגיב עם שלושער אדיר כולל השער המכריע בהארכה, וקבע שהספרס יילכו הביתה בבושת פנים, אחרי שסומנו על ידי רבים כפייבוריטים לזכות בתואר.

"גם מוריניו צריך להיכנס לכלא בגין הונאה", כתבו באנגליה אחרי התבוסה. הפרשן ג'יימס דיקנס צייץ: "דינמו זאגרב נראית קבוצה יותר מאומנת מטוטנהאם, והמאמן שלה נמצא בכלא".

מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו. רויטרס
חוטף. מוריניו/רויטרס

מוריניו תקף בסיום את שחקניו ואמר: "הקבוצה שלי לא נראתה כאילו היא באה למשחק חשוב היום, וזה מאכזב מאוד. אני מאוכזב מאוד מהגישה של השחקנים. הם לא סיפקו היום את הדברים הכי בסיסיים שיש, לא רק בכדורגל אלא בחיים עצמם - כי הם לא כיבדו את העבודה שלהם ולא נתנו את כל כולם".

הפורטוגלי הוסיף: "להיות עצוב זה לא מספיק בערב כזה. אני מכבד לחלוטין כל דבר רע שיגידו על ירגישו על המשחק שלנו הערב. מצד שני, אני לא זקוק לאף ביקורת כדי לדעת מה לעשות אחרת. אני מספיק שיפוטי כלפי עצמי, ופגוע מאוד מהמשחק הזה. אני מתנצל בפני אוהדי טוטנהאם. היום היה משחק על החיים ועל המוות, ומתנו. אבל זה לא אומר שלא נמשיך להילחם על מה שנשאר להילחם עד סוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully