וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של רונאלדיניו מודאגים: "מאז מות אמו, הוא שותה מהבוקר עד הלילה"

מכריו של כוכב העבר חוששים ממצבו וחושפים שהתמכר לאלכוהול: "וודקה, וויסקי וג'ין הפכו לחבריו הטובים. החבורה שמקיפה אותו מתעלמת מהנזק שהוא עושה לעצמו"

מתוך טוויטר/רויטרס

בברזיל חוששים: מאז מות אמו, רונאלדיניו נמצא במצב נפשי קשה והתמכר לאלכוהול. כמה ממכריו של שחקן העבר האגדי שחי כיום באחוזת פאר בפורטו אלגרה, סיפרו לתקשורת הברזילאית על אורחות חייו המדאיגים מאז שאמו, מינגלינה אלוי אסיס, הלכה לעולמה אחרי שחלתה בקורונה.

"כל יום הוא מסיבה אחת גדולה. הוא מתחיל לשתות בבוקר ולא מפסיק. וודקה, וויסקי וג'ין הפכו לחבריו הטובים. הוא שותה מרגע שהוא קם, ועד הבוקר שלמחרת. זה לא חדש, אבל שמנו לב שזה הלך ומחמיר מאז המוות של אמו", סיפר אחד מחבריו שנשאר בעילום שם.

מאז שפרש מכדורגל בינואר 2018, מתקשה רונאלדיניו לנהל חיים תקינים. במרץ 2020 הוא ואחיו נעצרו כשניסו להיכנס לפרגוואי עם דרכונים מזויפים, שהו במעצר במשך כחודש ולאחר מכן שוחררו למעצר בבית. רק לאחרונה קיבל רונאלדיניו את האישור לחזור לברזיל בניסיון להשתקם, אבל האבל על מות אמו גרם להידרדרות נוספת.

כדורגלן העבר רונאלדיניו עם אמו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מתקשה להשלים עם המוות. רונאלדיניו עם אמו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
כדורגלן העבר רונאלדיניו עם חבריו. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
"ניתק קשר עם כמה מחבריו הטובים. רונאלדיניו/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

חבר נוסף סיפר: "שום דבר לא באמת השתנה אצלו. הוא עדיין חי חיי פאר לא נורמליים. לא מזמן הוא ארגן מסיבה גדולה באחוזה שלו ואמר שהיא גדולה מאוד בשבילו. הוא אמר שמדכא לחיות בבית כזה לבד".

חלק מהחברים סיפרו שניתק לאחרונה את קשריו עם כמה מהאנשים הקרובים אליו ביותר, והחלו להקיף אותו מכרים אחרים שלא בהכרח רוצים בטובתו. "הוא חי באחוזה ויש לו כל מה שהוא צריך. יש לו לב עצום והוא מנסה להיות נדיב כלפי כל החברים שלו, אבל לא כולם חברי אמת, והוא מתעלמים מהנזק שהוא גורם לעצמו בתקופה האחרונה", סיפרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully