וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה מחמיאים לפול פוגבה: "נכנס ועשה את ההבדל, הוא שחקן על"

שמחה במנצ'סטר יונייטד לאחר הניצחון על מילאן בליגה האירופית והעלייה לרבע הגמר. סטפנו פיולי: "היינו צריכים לתת יותר"

תקציר ה-0:1 של מנצ'סטר יונייטד על מילאן/ספורט1

הרבה חיוכים נרשמו אמש (חמישי) בקרב אנשי ושחקני מנצ'סטר יונייטד לאחר שהשדים האדומים ניצחו 0:1 בסן סירו את מילאן ועלו לרבע גמר הליגה האירופית עם 1:2 בסיכום שני המפגשים. פול פוגבה שנכנס כמחליף במחצית כבש את השער היחיד במשחק שלוש דקות לאחר שנכנס, כשגם זלאטן איברהימוביץ' שנכנס כמחליף בדקה ה-65 לא הצליח לסייע לרוסונרי לכבוש את שער השוויון ולכפות הארכה.

מילאן לעומת זאת ממשיכה בתקופה הלא טובה שלה, וסיימה את דרכה באירופה. המארחת הגיעה לגומלין עם שער חוץ באמתחתה אך לא השכילה לשמור על שער נקי וכעת נותר לה להתרכז בליגה האיטלקית, אשר גם שם הקבוצה של סטפנו פיולי מגמגמת כבר תקופה ארוכה, ורואה את יריבתה העירונית אינטר מובילה עליה ב-9 נקודות בפסגה, זאת לאחר שמילאן הוליכה את הטבלה ברוב חלקי העונה.

שחקני מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, ברונו פרננדש חוגגים. רויטרס
כבש שלוש דקות לאחר שנכנס. פוגבה/רויטרס

התגובות

השדים האדומים זכו למחמאות מפרשן BBC ניל לנון: "מנצ'סטר יונייטד לא נראתה לחוצה אתמול כמו שהייתה במשחק הראשון. השחקנים נראו נינוחים ובטוחים בעצמם. מבחינה טקטית, הכול היה מדויק. השחקנים התמודדו עם כל מה שמילאן זרקה עליה וזה היה ניצחון מוצדק. הגיע להם אפילו לנצח ביותר משער אחד".

מגן מנצ'סטר יונייטד לוק שאו אמר בסיום: "בוודאי שאנחנו מאוד שמחים שעלינו שלב. אדבר בכנות, ואני חושב שהצוות ושאר השחקנים יסכמו: לא היינו טובים בכלל, במיוחד במחצית הראשונה, במהלכה שיחקנו נורא. במחצית השנייה נכנס שחקן על כמו פוגבה ועשה את ההבדל. זה ניצחון טוב מאוד, השחקנים שלנו חוזרים מפציעות והסגל נראה טוב יותר".

מאמן מילאן סטפנו פיולי: "זו הדחה מאוד מאכזבת, בעיקר בגלל שבשני המשחקים שיחקנו כמו קבוצה נהדרת והגיע לנו להבקיע במחצית הראשונה. זה חבל. עשינו כל הרבה כדי להגיע למעמד הזה והגיע לנו להמשיך, אבל היינו צריכים לתת יותר. מנצ'סטר יונייטד הגיעה בעונה שעברה לחצי הגמר בליגה האירופית, ולפני שבועיים ניצחה 0:2 את מנצ'סטר סיטי. עשינו הרבה דברים נכון בשני המפגשים, אבל בסופו של דבר שני השערים שספגנו נבעו מטעויות שלנו, וזה מה שעושה את זה יותר מאכזב".

סטפנו פיולי מאמן מילאן. רויטרס
מאוכזב. פיולי/רויטרס

המספרים

* דין הנדרסון שפתח בין הקורות של מנצ'סטר יונייטד, שמר על שער נקי בפעם ה-11 מתוך 18 הופעות בכל המסגרות במדי השדים האדומים. שער אחד בלבד יותר מאשר דויד דה חאה, שעמד בשער 29 פעמים.

* זו הפעם השנייה שמנצ'סטר יונייטד עולה שלב באירופה לאחר מפגש כפול עם מילאן, זאת כשהמפגש הראשון הסתיים בתיקו.

* זוהי הפעם השנייה אי פעם שפול פוגבה מבקיע עבור מנצ'סטר יונייטד שהוא עולה מהספסל מתוך 31 הופעות בהן עלה כמחליף.

* מילאן הודחה בחמישה מתוך ששת מפגשיה האחרונים במפעל אירופאי כלשהו עם יריבה אנגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully