וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ממשיכה להתרסק, 6 נקודות לדני אבדיה ב-18 דקות

הוויזארדס ספגו הפסד חמישי ברציפות, הפעם 121:119 דרמטי מסקרמנטו אחרי סל ניצחון של פוקס. דאנק מרשים לרוקי, שהוסיף 2 ריבאונדים, אסיסט וחסימה. ביל קלע 29, טריפל דאבל לווסטברוק

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הצניחה של וושינגטון וויזארדס לאחר פגרת האולסטאר נמשכת. הלילה (בין רביעי לחמישי) ספגה הקבוצה את הפסדה החמישי ברציפות והשביעי בשמונת המשחקים האחרונים, כשנכנעה לסל ניצחון דרמטי של דיארון פוקס, שקבע 119:121 לזכות קבוצתו סקרמנטו קינגס. דני אבדיה שרשם במשחק הקודם 31 דקות, שיחק הלילה 18 דקות בלבד, במהלכן קלע 6 נקודות יחד עם 2 ריבאונדים, אסיסט וחסימה.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס מול באדי הילד שחקן סקרמנטו קינגס. Nick Wass, AP
הסתפק ב-18 דקות הלילה. אבדיה מול הילד/AP, Nick Wass

הוויזארדס אמנם פתחו את המשחק טוב יותר כשקלעו 38 נקודות לעומת 34 של הקינגס ברבע הראשון, אך סקרמנטו התעוררה בהמשך, קלעה 102 נקודות בשלושת הרבעים הראשונים וניצלה אחוזים רעים של היריבה מחוץ לקשת (4 מ-25) כדי לצאת עם ניצחון חוץ מהבירה.

לוושינגטון הייתה הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה או אפילו לצאת עם ניצחון, כשבמצב של 121:119, נותר לה כדור אחרון, אך ראסל ווסטברוק שלח אותו החוצה בתום מהלך הזוי כשנותרה פחות משנייה לסיום.

אבדיה סיים עם 3 מ-5 מהשדה (כולל דאנק מרשים על נמניה בייליצה) והיו לו גם שתי עבירות ואיבוד. בראדלי ביל הוליך את קלעי הוויזארדס עם 29, אליהן הוסיף גם 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ווסטברוק סיים עם טריפל דאבל של 26 נקודות, 14 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, והיו לו גם 6 איבודים.

דני אבדיה שחקן וושינגטון וויזארדס. רויטרס
וושינגטון ממשיכה לאבד גובה. אבדיה בפעולה מול הקינגס/רויטרס

כל שחקני החמישייה של הקינגס קלעו בספרות כפולות; פוקס סיים עם 28, 7 אסיסטים ו-5 חטיפות, רישון הולמס והריסון בארנס הוסיפו 18 כל אחד וטייריס הליברטון, הרוקי המצוין של סקרמנטו שנבחר במקום ה-12 בדראפט האחרון, סיים עם 17 נקודות ב-33 דקות.

דווקא עכשיו, כשהיא במומנטום נוראי עם חמישה הפסדים רצופים ושבעה בשמונת המשחקים האחרונים, תפגוש וושינגטון בשני המשחקים הקרובים שתיים מהקבוצות הכי חזקות בליגה - את יוטה ג'אז במשחק הקרוב ואת ברוקלין נטס במשחק שלאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully