וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פליטת הפה האנטישמית, מאיירס לאונרד עובר בטרייד ממיאמי

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 23:44

פחות מעשרה ימים אחרי הפרשה, ההיט השלימו טרייד שבו הם מקבלים את טרבור אריזה ומעבירים את מאיירס לאונרד ל-ת'אנדר, שצפויים להעבירו לקבוצה אחרת

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

לא ברור אם מדובר בתגובה ישירה לתקרית, אבל עם העובדות קשה להתווכח: שבוע אחרי פליטת הפה האנטישמית של מאיירס לאונרד, מיאמי היט שחררה אותו כשהעבירה אותו בטרייד בעסקה שעשתה עם אוקלהומה סיטי, שבמסגרת אלופת המזרח תקבל את טרבור אריזה.

כזכור, שחקן הפנים של מיאמי תועד מטיח את הכינוי "יהודון כלב" במשתתף אחר במהלך משחק וידאו בו לקח חלק, בסרטון שהפך ויראלי וגרם להיט להשעות אותו מפעילות ול-NBA לפתוח בחקירה נגדו. בשבוע שעבר הליגה החליטה לקנוס את שחקן הפנים ב-50 אלף דולר ולהשעות אותו מפעילות לשבוע. לאונרד לא הורשה להיכנס למתחם האימונים של ההיט, ואף נאלץ לעבור סדנת "גיוון תרבותי".

מאיירס לאונרד, מיאמי היט. Scott Taetsch, GettyImages
שילם ביוקר. לאונרד/GettyImages, Scott Taetsch
שחקן ה-NBA טרבור אריזה. GettyImages
עדיין כאן. אריזה/GettyImages

כידוע, גם הקומישנר של הליגה אדם סילבר וגם הבעלים של מיאמי מיקי אריסון הם יהודים. סילבר הגיב ואמר: "ההערה של מאיירס לאונרד היתה בלתי נסלחת, פוגענית, ואין לה מקום ב-NBA או בחברה שלנו". הוא ספג גינויים מההנהלה, מהמאמן, מהשחקנים, ולא היה עם הקבוצה מאז שהפרשה התפוצצה ב-8 במרץ, שאחריה עבד עם הקהילה היהודית בדרום פלורידה.

עם זאת לאונרד לא צפוי להגיע לאוקלהומה סיטי, כשהחוזה שלו היה רק חלק מהעסקה. המפתח לעסקה מבחינתה היה בחירת דראפט עתידית נוספת ש-OKC מקבלת (2027, סיבוב שני).

מנגד, אריזה בן ה-35 לא שיחק כבר שנה, ומיאמי מקווה שייתן לה עומק וניסיון, בעונה שהחלה עבורה רע, ומאז משתפרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully