וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסלן העבר שון בראדלי נותר משותק אחרי שעבר תאונת דרכים

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 20:57

הסנטר גבה הקומה (2.29), כיום בן 48, נפגע קשה אחרי שרכב פגע בו מאחור בזמן שרכב על אופניים, ונמצא בשיקום כבר חודשיים: "הדרך תהיה ארוכה ומפרכת"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

כדורסלן העבר שון בראדלי נותר משותק בעקבות תאונת דרכים שעבר לפני כחודשיים, כך נודע היום (רביעי) בארה"ב. הערב דאלאס שחררה הודעה מטעם הסנטר לשעבר, שכיום בן 48, ונפגע בעמוד השדרה בתאונה שעבר ב-20 בינואר.

בראדלי, ששיחק בשלוש קבוצות ב-NBA במשך 12 עונות, שיחק בתפקיד הסנטר, כשהוא מתנשא לגובה של 2.29 מטר. על פי ההודעה, לפני כחודשיים, ב-20 בינואר, רכב פגעו מאחור בזמן שרכב על אופניים סמוך לביתו ביוטה. אחרי שעבר ניתוח, בשמונת השבועות האחרונים הוא נותר בבית חולים, שם הוא עובר שיקום.

שון בראדלי, דאלאס מאבריקס. Tony Gutierrez, AP
שון בראדלי, דאלאס מאבריקס/AP, Tony Gutierrez
שון בראדלי דאלאס מאבריקס מול יאו מינג יוסטון רוקטס. LM Otero, AP
שון בראדלי דאלאס מאבריקס מול יאו מינג יוסטון רוקטס/AP, LM Otero

בראדלי נבחר 2 בדראפט 1993 על ידי פילדלפיה, אבל רוב הקריירה העביר בדאלאס. על פי ההודעה מטעם דאלאס והשחקן, "בראדלי הוא איש מאמין וחבר אדור בכנסייה, הרופאים הבהירו לו הדרך לשיקום תהיה ארוכה ומפרכת, קשה יותר מהאתגר הפיזי שבניסיון לשחק כדורסל מקצועני... אשתו לצדו תומכת שעה בשעה, והוא מתכנן לנצל את התאונה על מנת להגביר את המודעות בחשיבות של בטיחות ברכיבה על אופניים... בראדלי הודה לכל אלה שהתפללו עבורו, התפילות העניקו לו תקווה ואנרגיות. הוא לא מתכוון לתת עדכונים נוספים לתקשורת, ומעדיף להקדיש את כולו לשיקום".

מארק קיובאן, הבעלים של המאבריקס: "התעצבנו לשמוע על התאונה של שון, הוא תמיד היה שחקן מחויב בצורה מדהימה, עם רוח לחימה, ואנחנו מאחלים החלמה מהירה. הוא תמיד יהיה חלק ממשפחת המאבס".

בראדלי סיים את הקריירה שלו עם ממוצעים של 8.1 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-2.5 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully