וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חגגה עם אצילי: "כשהוא משוחרר הוא מהטובים בארץ". נקבעה דרך חלוקת הכרטיסים למשחק מול נתניה

עודכן לאחרונה: 18.3.2021 / 13:46

שערי הבכורה סוף סוף הגיעו, האוהדים סוף סוף הסירו את הספקות סביבו, והירוקים התלהבו מהקשר אחרי הצמד ששלח אותם לרבע גמר הגביע: "כולם ראו באיזה שדרוג מדובר". רמי גרשון סחט מחמאות אך יחזור לספסל, ולמה טואטחה שוב לא שותף?

תקציר מגביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:2 מצמד של עומר אצילי/ספורט 1

1. 13 חודשים ארוכים עברו מאז שמכבי חיפה זכתה לארח משחק עם קהל, ואתמול שוב ראו הירוקים את המראות להם חיכו כש-1,500 אוהדים (ועוד כמה מאות בחוץ) חגגו איתם את העלייה לרבע גמר הגביע אחרי 1:2 דרמטי על מכבי פתח תקוה. השחקנים והצוות המקצועי נשארו עוד דקות ארוכות על כר הדשא וצהלו אל מול האוהדים שלא מיהרו לצאת מהאיצטדיון.

"כמה חיכינו לחגוג ככה מול הקהל", אמר שחקן בקבוצה. "אמנם היו רק 1,500 אבל הדחיפה כשיש קהל מאחורייך היא אדירה". על החגיגות ניצח כהרגלו דולב חזיזה, אך מבחינת האוהדים מי שעמד במוקד היה עומר אצילי. הקשר שהגיע לפני חודשיים כרכש שנוי במחלוקת וחשש לא מעט לגבי היחסים שיהיו לו עם הקהל הירוק קיבל אמש חותמת לכך שהאוהדים בכרמל כבר אימצו אותו לחיקם.

צ'ארון שרי עם עומר אצילי שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הספקות הוסרו. עומר אצילי והקהל/מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • אוהדי מכבי חיפה חגגו עם עומר אצילי והסירו את הספקות לגביו
  • בסביבת אצילי הרגישו שהוא חייב לכבוש כדי להשתחרר סופית
  • מחמאות לגרשון שהפגין יכולת טובה למרות שבקושי שיחק העונה
  • בצוות המקצועי ישוחחו עם טואטחה שלא שותף, פציעתו לא חמורה

עוד בוואלה!

ברק בכר: "כולם ראו את עומר אצילי חוזר לעצמו. מקווה שימשיך ככה"

לכתבה המלאה

2. אם או בלי קשר לקהל, אצילי סוף סוף התפוצץ אתמול. כבר כמה משחקים שבצוות המקצועי מחמיאים לקשר על יכולתו, אבל בסביבתו הרגישו שלמרות שהפך בזמן קצר למלך הבישולים של הקבוצה הוא חייב לכבוש כדי להשתחרר סופית. אתמול הוא נכנס כמחליף במחצית בפיגור 1:0, כבש שער בכורה והשלים בעצמו את המהפך אחרי שהסכר נפרץ.

"כשעומר משוחרר הוא ללא ספק אחד השחקנים הכי טובים בכדורגל הישראלי", אמר גורם בקבוצה. "הוא מראה בכל אימון את הרצון שלו, ואתמול כולם ראו איזה שדרוג זה לקבוצה כשיש לך שחקן כמו אצילי". בקבוצה שיבחו את כלל השחקנים ובמיוחד את רמי גרשון שפתח אחרי שכמעט לא ראה דשא העונה והפגין משחק שקט ומוצלח. "היינו עוצמתיים", אמר גורם אחר. "אלו היו 90 דקות מהטובות שלנו העונה".

טאלב טואטחה, שחקן מכבי חיפה. טל לוי
רוצים להחזיר אותו לעניינים. טאלב טואטחה/טל לוי

3. אם אצילי מתברר כבינגו, טאלב טואטחה עדיין לא מצליח להשתלב. אמש המגן שנזרק מהסגל במשחק הקודם מול בני יהודה בגלל עבירת משמעת נותר על הספסל לאורך כל 90 הדקות, וגורמים בחיפה הבהירו שמדובר בשילוב של צעד ענישה נוסף ושל הכאבים במפשעה עליהם התלונן טואטחה. בחיפה רוצים להחזיר את המגן לעניינים וישוחחו איתו, כאשר על פי ההערכות הפציעה לא חמורה יתר על המידה.

כעת בחיפה יתכוננו למשחק הליגה נגד מכבי נתניה כאשר צפויים כמה שינויים בהרכב. אצילי, נטע לביא וסאן מנחם צפויים לשוב ל-11, כאשר גרשון ויאניק וילדסחוט שאכזב מאוד אתמול יירדו לספסל.

אוהדי מכבי חיפה מול המשטרה. משטרת ישראל, אתר רשמי
אוהדי מכבי חיפה מול המשטרה/אתר רשמי, משטרת ישראל

יואב איתיאל מוסיף שהמשטרה עצרה שני אוהדי מכבי חיפה החשודים בהתפרעות ותקיפת שוטרים מחוץ לאצטדיון אתמול. על פי הודעת המשטרה האוהדים השליכו אבוקות וזיקוקים, ושניים מהם - בן 23 תושב המרכז וקטין בן 16 תושב הצפון - נעצרו לחקירה. בסיומה הקטין שוחרר בתנאים ובהתאם לחומר הראיות בתיק החקירה של הבגיר יוחלט האם לקיים הבוקר דיון בעניינו בבית המשפט בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו.

* מכבי חיפה הודיעה שהמכירה למשחק מול מכבי נתניה תיפתח מחר (שישי) בשעה 10:00 בבוקר, ללא הגרלה, כאשר רק הנרשמים למערכת הכניסה המהירה עד היום בשעה 20:00 ועומדים בקריטריונים, יוכלו לרכוש כרטיס. מועדון נערכים לשני התרחישים (1,500 ו-5,000) כשלמשחק מול מכבי נתניה בשבת (19:15) תפתח המכירה ללא הגרלה ועל בסיס מקום פנוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully