וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דן גלזר האריך את החוזה עד 2023/24 עם אופציה להארכה

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 18:02

הקשר בן ה-24, שנבחר לשחקן העונה ב-2019/20, יישאר בקבוצה בה גדל לעוד שלוש שנים וחצי ואמר: "זה יום מרגש מאוד עבורי. מאז שהתחלתי לשחק כדורגל בגיל 6 בבית הספר לכדורגל חלמתי להפוך לשחקן מוביל במכבי תל אביב"

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

בשורות טובות לאוהדי מכבי תל אביב: קשר הצהובים דן גלזר חתם על חוזה לשלוש עונות נוספות עם אופציית הארכה. הקשר בן ה-24, שנבחר לשחקן העונה בעונה שעברה, אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "זה יום מרגש מאוד עבורי. מאז שהתחלתי לשחק כדורגל בגיל 6 בבית הספר לכדורגל חלמתי להפוך לשחקן מוביל במכבי תל אביב. עברתי את כל מסלול ההכשרה שהמועדון הניח בפני ובשלוש העונות האחרונות בקבוצה הבוגרת, חוויתי המון רגעים קסומים. אני בטוח שזוהי רק ההתחלה. אני נהנה מכל רגע ומקווה שנמשיך כולנו להתרגש ביחד, נזכה בתארים ונשיג את כל היעדים שהמועדון הענק הזה שואף אליו".

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב עם פטריק ואן לוון. אתר מכבי תל אביב, אתר רשמי
נשאר צהוב. גלזר עם ואן לוון/אתר רשמי, אתר מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון הוסיף: "להחתים שחקן בית על הארכת חוזה בקבוצה הבוגרת זה תמיד דבר טוב, דן הלך בדרך שהציב בפניו המועדון לפני שהפך לשחקן שהוא היום. יש לו אופי נהדר והוא תמיד מסייע לחבריו לקבוצה על המגרש ומחוצה לו תוך שהוא מתקדם ומתפתח מידי יום".

גלזר בן ה-24 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וב-2014 עלה אל הקבוצה הבוגרת. בעונת 2016/17 הושאל לבית"ר תל אביב רמלה מהליגה הלאומית וב-2017/18 עשה את קפיצת המדרגה כשהושאל למכבי נתניה וגילה שם יכולת מצוינת שבסופו של דבר העניקה לו גם את המקום בהרכב מכבי תל אביב. ביולי 2018 חתם גלזר לארבע שנים במכבי תל אביב ובעונה שעברה הוא נבחר לשחקן העונה.

דן גלזר שחקן מכבי תל אביב עם סוכנו אבי נמני. ., אתר רשמי
גלזר עם סוכנו/אתר רשמי, .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully