וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תמכור כרטיסים לאוהדי הפועל תל אביב בדרבי

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 14:59

הנהלת הקבוצה תמכור כרטיסים רק לאוהדים הצהובים במשחק שיסגור את העונה הסדירה בליגת העל. אלכסנדר פשיץ' שמחלים מקורונה הגיע לאימון והתאמן בנפרד, כמו גם דן גלזר ויונתן כהן שמחלימים מפציעות. ואן לוון: "יהיה נחמד לראות שוב את הקהל"

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים מחוץ לבלומפילד/צילום גולשים

הנהלת מכבי תל אביב החליטה שלדרבי התל אביבי שיסגור את העונה הסדירה במסגרת המחזור ה-26 יימכרו כרטיסים רק לאוהדי הקבוצה, כאשר מרבית האוהדים יישבו ביציעים המזרחיים מול מצלמות טלוויזיה. עוד לפני הדרבי הזה לאלופה מצפים שני משחקי חוץ - מול קרית שמונה בליגה ומול הפועל חיפה בגביע.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בקבוצה צפו אמש בעירוני קרית שמונה מנצחת את מכבי פתח תקוה לקראת המפגש בשבת מול השחקנים של קובי רפואה וברור לכולם שמצפה למכבי תל אביב משחק לא קל מול קבוצה שתרצה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. מי שייעדר מהמשחק הוא טל בן חיים המוצהב. אלכסנדר פשיץ' הגיע הבוקר לאימון אך התאמן בצד בנפרד מיתר השחקנים כמחלים מקורונה. גם דן גלזר ויונתן כהן התאמנו בנפרד מהקבוצה בשל הפציעות שלהם.

פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מרוצה מחזרת הקהל. ואן לוון/אריאל שלום

פטריק ואן לוון התייחס למשחק הקרוב מול קרית שמונה ואמר לאתר הרשמי: "הרשיתי לעצמי לתת לשחקנים מעט מנוחה אחרי השבועות האינטנסיביים שעברנו, התחלנו היום שוב עם אימון והכנה למשחק בשבת. אני חושב שהקבוצה מתאמנת היטב בשבועות האחרונים, כך שכל רגע שאפשר להעניק להם מעט זמן התאוששות - זה מה שנעשה".

על חזרת הקהל למגרשים: "נחמד מאוד שהאווירה סביב המשחקים תשתנה. אולי גם השחקנים ירוויחו מכך שלא יצטרכו לשמוע את המאמנים כל כך הרבה", אמר ואן לוון בחיוך, "עבור הקבוצה יהיה טוב לראות את האוהדים שוב באצטדיון, גם במשחק חוץ".

מאור קנדיל אמר לקראת המשחק: "אנחנו מקווים להמשיך במומנטום שאנחנו נמצאים בו. יש לנו חדר הלבשה חזק, אנחנו שמחים לא רק כשהתוצאות טובות. קרית שמונה נמצאת במומנטום חיובי, אנחנו יודעים שהם נלחמים על הפליייאוף והולך להיות לנו משחק קשה".

על חזרת הקהל: "מרגש מאוד, חיכינו להם המון. הרגשנו את התמיכה שלהם גם כשהם לא היו במגרש. התחלנו להתרגל לזה וזה מה שעצוב, אני מקווה שיגדילו את כמות הקהל בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully