וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון אוהדי מכבי תל אביב לא יחזור ליציעים: "לא נסכים להחלטות מנותקות"

9.3.2021 / 16:48

ארגון "מכבי פנאטיקס" דוחה את תכנית הממשלה: "המטרה היחידה של המתווה היא לייצר תמונה שקרית. אי אפשר להתעלם מחוסר ההיגיון"

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

ארגון אוהדי מכבי תל אביב, "מכבי פנאטיקס", הודיע היום (שלישי) שחבריו לא מתכוונים לחזור ליציעים כחלק ממתווה חזרת הקהל של משרד הספורט. כזכור, המתווה שהוסכם הוא כניסה של עד 1,500 צופים באצטדיונים עם קיבולת של יותר מ-10 אלף צופים ושל עד 750 צופים באצטדיונים קטנים יותר.

המתווה ייצא לפועל החל ממשחקי שבת בליגת העל, אבל ארגון האוהדים של הצהובים האחראי על התפאורה והעידוד בבלומפילד, לא יהיה חלק ממנו.

אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
האולטראס לא חוזר, בינתיים/דני מרון

"כמו כל אוהד כדורגל שהאהבה שלו נלקחה ממנו, גם אנחנו קיבלנו את ההודעה של המנהלת ברגשות מעורבים. מצד אחד, כולנו מתים לחזור לעודד את הקבוצה שלנו שכל כך זקוקה לנו ברגעים הקריטיים של העונה. מהצד השני, אי אפשר להתעלם מחוסר ההיגיון שבהחלטות שמתקבלות ומהניתוק של הפוליטיקאים והפקידים מהדבר שהכי חשוב לנו בחיים, הכדורגל", נכתב בהודעה מטעם הארגון.

"ההחלטה להכניס 1,500 אנשים לאצטדיון פתוח שיכול להכיל 30,000 היא החלטה אומללה של אנשים מנותקים, שלא מבוססת על שום מחקר רציני ובעיקר ניכר שהיא התקבלה על ידי אנשים שלא היו במשחק כדורגל מעולם! המטרה היחידה של המתווה היא לסמן וי ולייצר תמונה שקרית ש"החזירו" את הקהל למגרשים. כל מי שנכח באצטדיון בחייו יודע שלפזר 1500 אנשים בבלומפילד, סמי עופר או טדי זה כמו לטפל בסרטן עם אקמול.

"במתווה הנוכחי, הארגון יכול בקלות לדאוג לעצמו ולאנשיו, למקם את עצמו כ"חשוב יותר" מיתר האוהדים ולהחליט שניכנס בלי לחשוב על אחים שלנו ליציע. אלה לא הערכים עליהם גדלנו בשער 11. אנו לא מוכנים לדאוג רק לעצמנו. כארגון המוביל ביציעי מכבי ת"א יש לנו אחריות על הכתפיים, לכן אנו לא מוכנים להיכנס ליציע כארגון כאשר הכניסה מותרת ל-1,500 אוהדים בלבד, ואנחנו נמשיך להיאבק מחוץ לאצטדיון עד שמקבלי ההחלטות יבינו שלא ניתן להשתיק אותנו בפעולות סמליות בלבד.

"ברור לנו שמצב התחלואה לא מאפשר לחזור לשגרה מלאה, ואנו לא צועקים כאן "הכל או כלום", אלא דורשים התייחסות הגיונית, תוך התבססות על נתונים והבנת מבנה אצטדיוני הכדורגל. אנו לא נסכים להחלטות מנותקות של אנשים שלא היו באיצטדיון מימיהם. נמשיך לתמוך במכבי בדרכים שלנו. הכדורגל שייך לאוהדים!".

עוד בוואלה!

א.א.ק אתונה רוצה את דור פרץ, צפויה לפנות אליו רשמית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully