וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נערכת לשמירה על הפסגה: "קרענו את עצמנו כדי להגיע לזה"

10.3.2021 / 12:05

הצהובים נחושים לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ואחד השחקנים העיד: "אף אחד לא האמין שנצליח לעקוף את מכבי חיפה, צריך לדעת לשמור על ההישג שלנו". כעת הם מקווים שחזרת הקהל במשחק נגד קרית שמונה ונסיעת הגיבוש לצפון יעזרו להם לעמוד במטרה

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

אחרי כיבוש המקום הראשון, במכבי תל אביב נערכים לשמור עליו עוד לפני תחילת הפלייאוף. בקבוצה רוצים להגיע לתחילת הפלייאוף העליון כשהם במקום הראשון, ולכן יצטרכו לנצח את עירוני קרית שמונה בשבת ובמשחק שינעל את הליגה הסדירה, יצטרכו לנצח גם את הפועל תל אביב המשתפרת בדרבי.

שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "נלחמנו וקרענו את עצמנו כדי להגיע לרגע הזה. אף אחד לא האמין לפני חודשיים וחצי שנצליח לעקוף את מכבי חיפה, ואנחנו צריכים עכשיו לשמור על המקום הזה. ידענו לעשות את זה בשנתיים הקודמות. אומרים שיותר קשה לשמור על המקום הראשון, ובכל זאת עשינו את זה בצורה יפה בשנתיים האחרונות. גם עכשיו אנחנו צריכים לדעת לשמור על ההישג שעשינו. הצלחנו במקום שאיש לא האמין שנעשה זאת, עם הרבה מאמץ ועבודה קשה, וזה לזכותנו".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם אנריק סבוריט. אריאל שלום
המטרה: לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון. מכבי תל אביב חוגגת/אריאל שלום

היום קיבלו השחקנים יום מנוחה מהמאמן פטריק ואן לוון ומחר יתחילו בהכנות למשחק נגד קרית שמונה. בקבוצה מקווים לראות אוהדים ביציעים. ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס" כבר הודיע שלא יגיע למשחקים בשל התרעומת על כמות הכרטיסים הנמוכה שניתנת לאוהדים (רק 1,500 בבלומפילד ו-750 באצטדיונים קטנים יותר כמו בקרית שמונה), אבל השחקנים כן רוצים לראות תמיכה וקהל במגרש כבר בשבת, מאחר שזה יכול לסייע להם.

בקבוצה מדברים על כך שהקהל שהיה מחוץ לבלומפילד מול בית"ר ירושלים נשמע היטב ודחף את השחקנים לנצח בצורה מרשימה 1:4. אתמול יצאו בסיום האימון בבוקר מרבית השחקנים לצפון לפקוד קברי צדיקים בהר מירון. רבים משחקני הקבוצה קרובים לדת, ביניהם איתי שכטר, אייל גולסה, דן ביטון, איתן טיבי, אבי ריקן ושחקנים נוספים, ובקבוצה מעידים על כך שהנסיעה אתמול הייתה מאוד מועילה לכולם, ונתנה הרבה לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully