וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בהפועל חיפה: "עשינו יותר מדי טעויות". ממן עשוי להיעדר כמה שבועות

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 8:01

האדומים באו בטענות לשופטים אבל גם לעצמם: "מבאס להפסיד במשחק כזה". הקשר סוחב פציעה בשרירי הבטן, סילבס צפוי לעזוב בתום העונה

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

1. אכזבה אדירה בהפועל חיפה אחרי ההפסד 3:2 למכבי תל אביב וההדחה מגביע המדינה אמש (שלישי) בתום משחק דרמטי. בחיפה משוכנעים שהיו יכולים להעפיל ובקבוצה נשמעו ביקורות על חוסר הריכוז בחלקים מהמשחק ובייחוד בשני הפנדלים שספגה הקבוצה.

"מול מכבי תל אביב אסור לעשות טעויות שטותיות, ועשינו יותר מדי כאלה", אמר אחד השחקנים. "כבר חווינו את זה מולם העונה וזה מתסכל ומבאס מאוד לרדת פעמיים אחרי משחק כזה עם הפסד".

ההפסד וההדחה בגביע שמו חותמת סופית על הכישלון החרוץ של הקבוצה העונה. בתחילת העונה הציב הבעלים יואב כץ בפני אנשי הצוות והשחקנים את הפלייאוף העליון כמטרה העיקרית וכן ציפה להתקדם לשלבים הסופיים בגביע. כעת עם ההדחה בחיפה נכשלו בשתי החזיתות. בעקבות הכישלון העונה המאמן חיים סילבס לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. לאורך כל העונה הופעלו על כץ לחצים לפטר את המאמן, אך הוא החליט להשאירו. כעת ההערכה היא שבעונה הבאה יהיה מאמן אחר על הקווים, ושמו של מרקו בלבול כבר הוזכר.

עדן בן בסט שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
על טעויות משלמים. בן בסט/מאור אלקסלסי

עיקרי הדברים

  • בהפועל חיפה ביקרו את השופטים אבל גם את עצמם אחרי ההדחה: "עשינו יותר מדי טעויות"
  • בעקבות ההדחה, חיים סילבס לא צפוי להמשיך בעונה הבאה. מרקו בלבול הוזכר כמועמד
  • חנן ממן סוחב פציעה בשרירי הבטן ועשוי להיעדר במשך כמה שבועות כדי להימנע מניתוח

עוד בוואלה!

גובר הלחץ על ההתאחדות להזיז את הדרבי התל אביבי משבת: "רוטנשטיינר סתם מתעקש"

לכתבה המלאה

2. עוד לפני ההתעסקות בעונה הבאה, בהפועל חיפה מבינים שחייבים לנצח ביום שני את הפועל חדרה כדי לא להיגרר למאבקי התחתית. "נכון שיש תחושת אכזבה אדירה, אבל אנחנו חייבים לאסוף את עצמנו. אם ננצח את חדרה, נתרחק מהם משמעותית ונתפוס מרחק מהקו האדום", אמר אחד השחקנים. ויליאם אגאדה ישוב לסגל ועשוי לפתוח בהרכב. גם עדן בן בסט שזכה למחמאות על יכולתו כשנכנס כמחליף במחצית השנייה, צפוי לקבל קרדיט ב-11.

בכל מקרה, לצד האכזבה והביקורות כלפי השחקנים והצוות המקצועי, במועדון זעמו על השיפוט וטענו שההכשלה של בן בסט הייתה בתוך הרחבה. כמו כן בשער שנפסל טענו בחיפה שלא ייתכן שהקוון הרים את הדגל רק כמה שניות אחרי השער, וחששו שהוא קיבל תדרוך באוזניה מגורם כלשהו.

חנן ממן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ידחה שוב את המנוחה? חנן ממן/מאור אלקסלסי

3. כך או כך, הצרות של הקבוצה נמשכות. חנן ממן משחק כבר תקופה ארוכה עם פציעה בשרירי הבטן וייתכן שייצא בימים הקרובים למנוחה של כמה שבועות על מנת להימנע מניתוח. לפי חבריו לקבוצה, ממן מתלונן על כאבים עזים בשרירי הבטן כבר במשך תקופה ארוכה, אבל נמנע מלטפל בכך בשל המשימות שעמדו בפני הקבוצה. כעת כאשר הקבוצה לא תהיה בפלייאוף העליון והודחה מגביע המדינה, מעריכים בקבוצה שממן יסכים לקבל את המנוחה הנדרשת. גורמים בסביבת המועדון טוענים שגם בצוות הרפואי עודכנו בפציעה ואף עזרו לו להתמודד עם הכאבים בעזרת זריקות שקיבל לפני משחקים. כעת ממליצץ הצוות הרפואי של המועדון שהשחקן ינוח ויתחזק כדי להימנע מניתוח.

למרות זאת, ממן לא מתכוון לקבל החלטה מיידית בשל החשש שהקבוצה תיגרר למאבקי הישרדות בפלייאוף התחתון. הוא עשוי לחכות עם המנוחה עד שהקבוצה תבטיח את הישארותה בליגת העל. במשחק הליגה הבא ממן בכל מקרה לא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, מה שיעניק לו מנוחה של שבוע וחצי, שבמהלכו ככך הנראה תתקבל החלטה כיצד לנהוג עם הפציעה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully