וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג: "5 בכירי המשתכרים בבית"ר מרוויחים יותר מ-24 שחקני אשדוד. הלב נשבר"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 21:45

הבעלים של בית"ר ירושלים הביע תסכול אחר ההדחה של קבוצתו מהגביע על ידי אשדוד: "לא מגיע לאוהדים ולא מגיע למשפחה שלי את כל האכזריות הזו". שי ברדה: "כואב מאוד, רצינו לשמח את הקהל"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 2:1/ספורט 1

בית"ר ירושלים המשיכה הערב (רביעי) את העונה המאכזבת שלה, כשהודחה מהגביע כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד ביתי, 2:1 למ.ס אשדוד. האורחים עלו ליתרון משער של גורדנה בפנדל, ירדן שועה עוד השווה לבית"ר וקבע 1:1 לפני הירידה להפסקה, אבל המשחק הלך להארכה ובה אשדוד הצליחה לכבוש את שער הניצחון ששלח אותה לרבע הגמר.

מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים/דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב/דני מרון
שי ברדה מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
שי ברדה מאמן בית"ר ירושלים/דני מרון

בסיום המשחק הבעלים של בית"ר משה חוגג הביע את התסכול שלו, וצייץ בטוויטר: "5 בכירי המשתכרים בבית"ר מרוויחים יותר מ-24 שחקני אשדוד, מילא היה קצת נחת, לא מגיע לאוהדים ולא מגיע למשפחה שלי את כל האכזריות הזו. הלב נשבר כל שבוע".

שי ברדה מאמן בית"ר אמר לאחר המשחק: "עוד רגע לא פשוט, כי אנחנו משחקים בשביל הקהל. מאוד רצינו להמשיך בגביע. לא הצלחנו, קיבלנו גול בהארכה. קשה להגיד את זה אבל אנחנו חייבים להתעשת כי בעוד שלושה ימים יש לנו משחק חשוב נגדם. הפסדנו, נחכה ליום שבת".

רן בן שמעון: "הכותרת של ההכנה למשחק הזה היא שלכל משחק בטדי יש חיים משלו. זה מדהים אותי לראות כל פעם מחדש את הקבוצה הזו עושה את ההסתגלויות שלה. קשה לי להסביר כמה אני גאה בחבר'ה האלה וכמה ההתקדמיות שלהם היא תוצר של עבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully