וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כולם ראו את עומר אצילי חוזר לעצמו. מקווה שימשיך ככה"

מאמן מכבי חיפה פרגן לכובש הצמד ב-1:2 על מכבי פתח תקוה וגם לרמי גרשון: "כולנו שמחים בשבילו, המחצית השנייה הייתה אחת הטובות שלנו". דולב חזיזה: "אליפות או גביע? גם וגם". גיא לוזון: "הפעם לא הגיע לנו"

תקציר מגביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 1:2 מצמד של עומר אצילי/ספורט 1

אוהדי מכבי חיפה חזרו הערב (רביעי) לאצטדיון הביתי שלהם, אחרי יותר משנה, ואת שערי הקאמבק סיפק עבורם עומר אצילי. המחליף הירוק נכנס בפתיחת המחצית השנייה, כאשר מכבי חיפה פיגרה מול מכבי פתח תקוה, אבל הפך את התוצאה עם צמד נהדר וקבע 1:2 שהפך את המארחת לעולה השמינית לרבע גמר גביע המדינה.

חוסה רודריגס יצא בהפסקה בגלל פציעה בקרסול שממנה סבל גם במשחק הליגה מול בני יהודה. בוגדן פלאניץ' ספג כרטיס צהוב חמישי במכוון בתוספת הזמן ויחמיץ את המשחק הראשון במסגרת הפלייאוף העליון.

כתבנו יואב איתיאל מעדכן כי המשטרה עיכבה לחקירה קטין בן 14 תושב הקריות בחשד שהשליך הערב זיקוקים מחוץ לאצטדיון בחיפה. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
חיכה לזה זמן רב. עומר אצילי/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "שיחקנו טוב גם במחצית הראשונה, אבל החמצנו כמה מצבים של 100%. המחצית השנייה הייתה אחת הטובות שלנו. עשינו את הדברים נכון גם כשעברו הדקות. הניצחון הזה הגיע בצדק וזה כיף, וכיף גם בשביל השחקנים".

על עומר אצילי: "כולם ראו את עומר במשחקים האחרונים חוזר לעצמו ומקבל חדות. הוא נכנס היום ביחד עם נטע לביא והם עזרו לשנות את המשחק. היה חשוב לו לכבוש אחרי שבישל והיה מצוין. אני מקווה שהוא ימשיך ככה".

על משחק הליגה מול מכבי פתח תקוה, אמר בכר: "לא אהבנו את המשחק שלנו והפסדנו בצדק שם. הגענו לא רעננים והענישו אותנו בצדק. עכשיו חזר הסגל, יש לנו אפשרויות לשנות ולעשות רוטציה. זה לוקסוס להכניס שחקנים כאלה מהספסל ומראה שהסגל עמוק. אני רוצה לציין גם את רמי גרשון, אני חייב לפרגן לו, עשה משחק טוב וכולם שמחים בשבילו, מגיע לו".

בכר הודה ששמח מאוד כשהמשחק לא נגרר להארכה: "דיברתי עם גיא לוזון לפני המשחק ואמרנו שאם יהיה תיקו אז שנינו נשתולל כדי שלא יהיו 120 דקות. אני שמח שסיימנו את זה ב-90 דקות. כל ניצחון מכניס למומנטום טוב ובטח שבצורה כזו, אחרי פיגור ומול קבוצה מצוינת. זה היה אחד המשחקים היותר טובים שלנו. חשוב להמשיך את זה ליום שבת".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה עלתה לרבע גמר הגביע עם 1:2 על מכבי פתח תקוה מצמד של עומר אצילי

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
התגעגעו לחגיגות הללו. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

דולב חזיזה, ששוב היה מהטובים בשורות מכבי חיפה: "היה חשוב לנו מאוד לנצח את המשחק הזה. גביע זה משחק מיוחד ואתה יודע שהכול יכול לקרות. נראינו טוב ונקלענו לפיגור מחצי טעות שעשינו. היה לנו חשוב לתקן את זה גם בשביל השחקן שלנו ודיברנו על זה בחדר ההלבשה".

עוד אמר: "קבוצה כמו מכבי חיפה צריכה לנצח כל הזמן, לא רק את מכבי פתח תקוה. שמח שהראינו אומץ במחצית השנייה וניצחנו כמו שהגיע לנו. הפסדנו לקבוצה הזו לפני 10 ימים והיה חשוב לנצח אותם. אני חושב שאנחנו יותר טובים. יש לנו סגל מצוין, גם רמי גרשון שיחק ועשה עבודה טובה. אליפות או גביע? גם וגם".

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רוצה דאבל. דולב חזיזה/מאור אלקסלסי

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה, הם שלטו בקצב, במיוחד במחצית השנייה. לא הזזנו כדור, בניגוד למשחק הקודם בינינו, וכך קשה ליצור מצבים, כי כשאתה רק רץ אחרי הכדור אתה מעלה דופק ואחר כך מאבד אותו מהר. משחק לא טוב שלנו, משחק טוב שלהם, ניצחו אותנו בצדק, כל הכבוד להם שעלו לשלב הבא".

לוזון נשאל על הכעס של אנשי מכבי חיפה על האמירות שלו שבמשחק הקודם היא ניצלה מתבוסה מול מכבי פתח תקוה: "קשקוש. במשחק הקודם יכולנו לנצח ב-5-4 שערים, והפעם להם הגיע. מי שמתרגז מהאמת זו בעיה שלו. יכולנו לעשות את ה-0:2 עם ההזדמנות של ארמנדו, אבל לא הגיע לנו. מהגביע הודחנו, בליגה אנחנו עדיין לא עושים סיכומים. לא לפתוח עם עבדה? במחצית הראשונה הובלנו, ובשנייה הוא עשה שתי התקפות שיכלו לסגור את המשחק. בתקופה הזאת עושים חלוקת עומסים". על הטענות של חיפה שלוזון ביקש משחקניו "לכסח" אמר המאמן: "בדיחה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully