וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת משה פרץ והנבחרת הגיעה גם לדנמרק: "המאמן נגד הזמר"

עודכן לאחרונה: 17.3.2021 / 13:34

בתקשורת הדנית עדכנו לקראת המשחק בשבוע הבא: "ישראל מתקדמת עם החיסונים ויהיה קהל, אבל לא שקטה בגלל סוגיית האצטדיון"

תקציר הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

סוגיית הדרבי התל אביבי וההופעה של פרץ במוצאי השבת הקרובה בבלומפילד, לא יורדת מסדר היום והיא הגיעה גם לדנמרק, שם דיווחו עליה לקראת המשחק בין שתי הנבחרות במוקדמות מונדיאל 2022 ביום חמישי הבא. "לפני דנמרק, המאמן הלאומי בקרב עם זמר", נכתב שם.

"ישראל מתקדמת מאוד עם החיסונים ולכן אפשר לצפות לקהל ביציעים, כשקספר יולמאנד ונבחרת דנמרק יעלו לכר הדשא בבלומפילד ב-25 במרץ", נכתב ב-tipsbladet, "אבל בעוד המחנה הדני רגוע לקראת שלושת המשחקים במוקדמות המונדיאל, בישראל יש חוסר שקט". בהמשך פורט על סוגיית התאריכים של ההופעה של משה פרץ והדרבי התל אביבי.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
זוכה לעדיפות. רוטנשטיינר/דני מרון

ראשי חברת "היכלי הספורט" פנו אמש (שלישי) פעם נוספת להתאחדות לכדורגל כדי שזו תמשוך את בקשתה לקיום הדרבי התל אביבי בשעה 21:00 במוצאי השבת בדיוק בשעה בה אמור פרץ להופיע באצטדיון. מי שביקש להקדים את הדרבי לשבת כדי להרוויח יום מנוחה לשחקני מכבי תל אביב הוא המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר שמסמן את איתן טיבי, דור פרץ ואייל גולסה כמועמדים ל-11 שלו במשחק ביום חמישי.

"הדרבי ישוחק במוצ"ש, אלא אם ההתאחדות תבקש משהו אחר, ואז נדון", אמר גורם במנהלת הליגות, שסיפר בשיחה עם וואלה! ספורט שכבר ביום רביעי שעבר, כאשר נודע להם במקרה שמתקיימת מכירה להופעה של משה פרץ במוצאי השבת, הם התריעו בפני חברת "היכלי הספורט" שהדרבי עשוי להיקבע לשעה מקבילה ולכן לא כדאי להם להתחייב על מופע באותו הלילה.

עוד בוואלה!

גובר הלחץ על ההתאחדות להזיז את הדרבי התל אביבי משבת: "רוטנשטיינר סתם מתעקש"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully