וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "אני לא מתבאס, זה כמו טירונות. אשתפר עם הזמן"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 23:26

שחקן וושינגטון דיבר על הקשיים, העבירות וגם על סערת מאיירס לאונרד: "הוא יודע שטעה". ברוקס: "מצפה לו עתיד מזהיר בליגה"

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

לאחר 11 הנקודות שקלע בהפסד למילווקי, התייצב הערב (שלישי) דני אבדיה מול העיתונאים בארצות ודיבר על השבועות האחרונים שלו בוושינגטון ועל פגרת האולסטאר שסייעה לו, לדבריו. "זה היה הכרחי עבורי, עונת הקורונה הזו מתקדמת כל כך מהר, זה כל כך קשה, ההפוגה עזרה לנקות את הראש", אמר. "ככל שהזמן יעבור יהיה לי יותר נוח באופן כללי, אני אדע אילו שריקות אני אמור לקבל, אכיר את השחקנים, אדע אילו זריקות לקחת. אני עדיין בתהליך למידה. אני מתאים את עצמי ולומד, גם מהמשחקים הפחות טובים, אני לא מתבאס בזה. לפעמים אני מאוכזב מעצמי כי אני חושב שאני יכול לעשות יותר, אבל בסופו של דבר זה ישפר אותי. גם השחקנים הטובים ביותר התקשו לא מעט, אני אוהב את זה".

על בעיית העבירות שלו אמר אבדיה: "אני עובד על להיות חכם יותר, ככל שאני שומר יותר על שחקנים נמוכים, כך אני צובר ניסיון ומנסה להבין כיצד לשמור עליהם בלי לעשות עבירות. אני הולך להשתפר ככל שאצבור ניסיון, אני מקווה שעד סוף העונה יהיה לי משחק ללא עבירות. זה קשה, אני אוהב להיות פיזי בהגנה, ככה עשיתי את השם שלי באירופה. מאז שהגעתי לכאן שורקים לי הרבה, אני לא חושב שאני פחות פיזי אבל מנסה להיות קצת יותר חכם".

אבדיה נשאל על הדקות ללא בראדלי ביל, בהן לקח יותר אחריות וזריקות: "בראדלי ביל סופרסטאר, הוא קולע המון נקודות וברגע שהוא לא נמצא, האחריות של כולם עולה, שחקנים לוקחים יותר זריקות, כל אחד צריך להעלות את הקצב ולהיות יותר טוב. זה חלק מהמשחק. אני מתאים את עצמי לכל סיטואציה, אמרתי לעצמי שאני צריך להיות יותר אקטיבי. תמיד יש לי מקום לשיפור, כל שנה, אני מקווה שגם עוד עשר עונות יהיה לי מה לשפר כדי שאהיה יותר טוב. זה כמו טירונות. יש אווירה טובה מאוד בקבוצה, אנחנו מתמקדים בהגנה שלנו, אני מאמין שנהיה הרבה יותר טובים, יש לנו כלים מצוינים פה".

אבדיה התייחס גם לסערת שחקן מיאמי מאיירס לאונרד, שנשמע צועק לעבר משתתף אחר במשחק הרשת Call Of Duty "יהודון": "אני מעדיף שלא להתייחס לדברים הללו, אבל אני לא חושב שאלה היו הכוונות של מאיירס. הוא טעה, כולנו יודעים זאת, ואנחנו לא מקבלים את המילים הללו. אני יודע שהוא בחור טוב והוא לא התכוון לזה. אני מקווה שהוא מבין את הטעות שלו".

לשאלה על מי היה קשה יותר לשמור - יאניס אנטטוקומפו או לברון ג'יימס, השיב: "יצא לי לשמור יותר זמן על יאניס, זה לא היה פשוט בכלל. על לברון נהניתי לשמור, נכנסתי ברבע הרביעי והיו אנרגיות, פעם ראשונה שלי מולו. היתה התרגשות. אני לוקח על עצמי את האתגרים האלה. זה מיוחד לשחק מול השמות הגדולים ואני נהנה מזה".

סקוט ברוקס אמר על הרוקי שלו: "הוא יוכל לשחק התקפית ולשמור על עמדות 2-3-4. לנצל יתרונות מול גבוהים או נמוכים ממנו. הוא כל הזמן מתפתח ומשתפר. יש לי סבלנות. הוא עובד קשה. מצפה לו עתיד מזהיר בליגה".

אבדיה שותף העונה ב-34 משחקים - 17 מתוכם בחמישייה - ומעמיד עד כה ממוצעים של 6.3 נקודות (44 אחוז מהשדה, 34 אחוז ל-3, 57 אחוז מהקו), 4.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים למשחק בעונת הרוקי שלו, ב-22.5 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully