וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה חזר לספסל וקלע 11 נקודות בהפסד 133:122 של וושינגטון למילווקי

הוויזארדס ספגו הפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים למרות 37 נקודות של ביל וממשיכים להתרחק ממאבקי הפלייאוף. הישראלי הוסיף 6 ריבאונדים וסיים עם מדד הפלוס/מינוס הגבוה בקבוצה, אבל טריפל דאבל שלישי רצוף של אנטטוקומפו לא השאיר סיכוי לוושינגטון

סקוט ברוקס על העובדה שאבדיה לא הגיע לקו העונשין במשך חודש/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה לצנוח אחרי החזרה מפגרת האולסטאר. הוויזארדס ספגו הלילה (בין שני לשלישי) הפסד רביעי ברציפות ושישי בשבעת המשחקים האחרונים, כשנכנעו 133:122 למילווקי בבית ורשמו הפסד שני תוך יומיים לבאקס.

הקבוצה של סקוט ברוקס אמנם קיבלה בחזרה את בראדלי ביל שהחמיץ את המשחק הקודם וחזר חד עם 37 נקודות, אבל לא עמדה בכישרון המתפרץ של יאניס אנטטוקומפו, שרשם משחק שלישי רצוף עם טריפל דאבל (31 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים) והוביל את הבאקס לניצחון תשיעי בעשרה משחקים.

נקודת האור מבחינת הוויזארדס היו הצעירים שממשיכים במגמת שיפור. רוי האצ'ימורה צלף 22 נקודות לצד 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, ודני אבדיה שחזר לספסל אחרי משחק אחד בחמישייה כדי לפנות מקום לבראדלי ביל, הגיע גם לספרות כפולות כשסיים עם 11 נקודות (5 מ-9 מהשדה כולל 1 מ-4 מהשלוש), 6 ריבאונדים ושני אסיסטים. ב-31 הדקות של הרוקי הישראלי על המגרש, הוויזארדס ניצחו ב-8 נקודות - הנתון הטוב מבין שחקני הקבוצה הלילה.

כריס מידלטון, מילווקי באקס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
עוד ערב מאתגר מול קבוצה חזקה. אבדיה שומר על כריס מידלטון/GettyImages, Patrick Smith

כמו בהרבה משחקים העונה, וושינגטון חפרה לעצמה בור כבר בפתיחה, כשהבאקס עולים ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון ומסיימים אותו ביתרון 9. עם הירידה להפסקה היתרון גדל ל-14, ועד הסיום טווח הביטחון של מילווקי נשמר, כשכל סימן של קאמבק מצד הוויזארדס נהדף מהר מאוד. אבדיה היה אקטיבי בעיקר במחצית השנייה, במהלכה רשם שתי הטבעות נאות ואף הוסיף שלשה שקיזזה את ההפרש ל-11 בלבד והפיחה תקוות בקבוצה הביתית, שלא החזיקו במשך זמן רב.

מלבד ביל שהגיע ל-37 הנקודות שלו עם 19 זריקות בלבד מהשדה, גם ראסל ווסטברוק רשם שורה סטטיסטית טובה עם 23 נקודות (8 מ-19 מהשדה) לצד שיא עונתי של 17 אסיסטים. אצל הבאקס, מלבד אנטטוקומפו המצוין גם כריס מידלטון (23) וברוק לופז (22) הציגו יכולת טובה.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מוקף בשחקני וושינגטון וויזארדס דאוויס ברטאנס, דני אבדיה, רובין לופז. Patrick Smith, GettyImages
בשיאו מאז החזרה מהפגרה. אנטטוקומפו/GettyImages, Patrick Smith
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס מאוכזב. Hannah Foslien, GettyImages
גם החזרה שלו לא עצרה את הרצף השלילי. בראדלי ביל/GettyImages, Hannah Foslien

הוויזארדס ואבדיה ינסו לקטוע את רצף השלילי ולהתחיל לייצר ניצחונות מול יריבות פחות איכותיות מהבאקס. בלילה שבין רביעי לחמישי מול סקרמנטו, תהיה להם הזדמנות טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully