וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה התבגר הלילה, זו הייתה שריקה קשה": סקוט ברוקס זעם על השיפוט

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 10:09

הישראלי ביצע עבירה מפוקפקת על מידלטון בסיום, מאמנו טען כי השופטים הכריעו את המשחק מול מילווקי ב"שני מהלכים גדולים"

סקוט ברוקס על העובדה שאבדיה לא הגיע לקו העונשין במשך חודש/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה ניצל את המנוחה שקיבל בראדלי ביל כדי לשוב לחמישייה של וושינגטון הלילה (בין שבת לראשון). לצערו הרב, קבוצתו רשמה הפסד חמישי בששת משחקיה האחרונים - הפעם 121:115 למילווקי, וכעת היא מדורגת במקום ה-13 במזרח עם מאזן 23:14, מרחק שלוש משחקים וחצי מאטלנטה שבמקום השמיני.

הרוקי הישראלי ששב לחמישייה לראשונה מאז ה-7 בפברואר קיבל 35 דקות מסקוט ברוקס - כמות הדקות הגבוהה ביותר מאז ה-28 בדצמבר - והשיב עם 9 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 1 מ-6 ל-3), 4 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה, חסימה ואיבוד, אך גם עם חמש עבירות - אחת מהן מכרעת. 32.9 שניות לסיום, במצב של 119:119, שלח אבדיה יד כשכריס מידלטון עלה לזריקה, השופטים הורו על פאול וכוכב מילווקי הלך לקו כדי לדייק פעמיים.

"דני התבגר הערב", אמר ברוקס. "זו הייתה שריקה קשה שם בסוף, אבל זה היה אולסטאר עליו הוא שמר בסיום ולפעמים היד שלך נתפסת ככה. לא חשבתי לעשות צ'אלנג' על המהלך הזה כי הייתי צריך פסק זמן וחשבתי שראיתי מגע. דני ורוי התבגרו הערב".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו. Rob Carr, GettyImages
עוד לילה לא פשוט. אבדיה שומר על יאניס/GettyImages, Rob Carr

רוב התסכול של ברוקס הופנה אל עבר צוות השופטים בסיום. מלבד המהלך של אבדיה, היו עוד שני מהלכים מפוקפקים בדקה האחרונה: פעם אחת טען מאמן וושינגטון כי בוצעה עבירה על ראסל ווסטברוק, פעם אחרת ניסו שחקני הוויזארדס לבצע עבירה על יאניס אנטטוקומפו כדי לשלוח אותו לקו, אך שוב השופטים לא הגיבו. רק כשהכדור שוב הגיע אל מידלטון - קלע עונשין מצוין בניגוד ליווני - הגיעה העבירה של אבדיה, שכן נשרקה.

"עשינו עבירה, אבל מסיבה כלשהי לא רצו לשרוק", אמר ברוקס, "שני שחקנים נגעו ביאניס, שני שחקנים דחפו אותו לפני שהוא שחרר את הכדור. זה פאול. בצד השני הייתה עבירה על ראסל, הוא החטיא לייאפ שהיה קובע שוויון. זו הייתה עבירה - גם ביצעו עלינו עבירה וגם ביצענו עבירה, בשני המקרים השופטים לא שרקו. הפסדנו, הם ניצחו אותנו בצד, אבל אלה היו שני מהלכים גדולים".

עוד בוואלה

דני אבדיה חזר לחמישייה וקלע 9 נקודות, וושינגטון הפסידה גם למילווקי

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן מילווקי באקס ברין פורבס. רויטרס
כמות הדקות הגבוהה ביותר מזה חודשיים וחצי. אבדיה שומר על פורבס/רויטרס

עבור אבדיה היה זה משחק שני ברציפות בו הוא מבצע חמש עבירות - עקב אכילס בקריירת ה-NBA הצעירה שלו. בממוצע עבירות לדקה מדורג הישראלי הצעיר במקום ה-22 בליגה עם 0.12, ובשקלול של עבירות ל-36 דקות הוא ניצב במקום ה-27 בליגה, עם 4.2, וראשון בוושינגטון. ברוקס כבר התייחס לכך בעבר כאחת הסיבות לירידה בדקות המשחק של אבדיה.

"שיחקנו חזק", אמר ווסטברוק, שסיים עם 42 נקודות, 10 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, "כשאתה משחק חזק אתה נותן לעצמך סיכוי לנצח את המשחק. עשינו את זה מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully