וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה חזר לחמישייה וקלע 9 נקודות, וושינגטון הפסידה גם למילווקי

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 7:34

הישראלי היה לא רע ב-35 דקות והוסיף גם 4 ריבאונדים, אך גם עבירה מכרעת על כריס מידלטון שסגר עניין מהקו. הוויזארדס עם הפסד חמישי בששת משחקיהם האחרונים, טריפל דאבל של ווסטברוק (42 נק', 10 ריב', 12 אס') בהיעדרו של ביל לא הספיק

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

אחרי שבועות ארוכים על הספסל, שב הלילה (בין שבת לראשון) דני אבדיה לחמישייה של וושינגטון, אך הוויזארדס הפסידו בפעם השלישית ברציפות ובפעם החמישית בששת משחקיהם האחרונים - הפעם 125:119 למילווקי החזקה. הישראלי הצעיר קיבל 35 דקות והשיב עם 9 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 1 מ-6 ל-3), 4 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה, חסימה, איבוד וחמש עבירות.

וושינגטון סיפקה פייט נאה מול אחת הקבוצות הטובות במזרח, אך ללא בראדלי ביל שקיבל מנוחה, וגם ללא דאוויס ברטאנס הפצוע, לא הצליחה להשלים את המשימה. ראסל ווסטברוק היה מצוין עם טריפל דאבל של 42 נקודות, 10 ריבאונדים ו-12 אסיסטים, רוי האצ'ימורה הוסיף 29 נקודות ו-11 ריבאונדים ומלבד רק אלכס לן (10) וראול נטו (10) קלעו בספרות כפולות.

אבדיה קלע את הנקודות הראשונות שלו באמצע הרבע הראשון - שלשה מאסיסט של ווסטברוק - בו המשחק היה צמוד. בשני ברחו הוויזארדס ל-46:57, אך מילווקי חזרה במהרה. הישראלי צימק ל-119:116 מחוץ לקשת, דקה לסיום, וראה את ווסטברוק משווה ל-119:119 עם שלשה משלו בהתקפה הבאה, אך אבדיה היה גם זה שסיפק את העבירות המכריעת במשחק: 32 שניות לבאזר, ביצע פאול מפוקפק על מידלטון, שדייק פעמיים. תשע שניות לסיום שוב שלח את כוכב הבאקס לקו, הפעם לא ממש היתה ברירה, וראה האולסטאר סוגר עניין.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה חוסם את שחקן מילווקי באקס כריס מידלטון. רויטרס
קשה להתמודד עם אחד משחקני ההתקפה הטובים במזרח. אבדיה שומר על מידלטון/רויטרס

יאניס אנטטוקומפו הצטיין כמובן עם 33 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, ומלבדו קלעו שבעה (!) שחקנים אחרים בספרות כפולות, כשג'רו הולידיי הוביל עם 18.

"דני התבגר הערב", אמר סקוט ברוקס על האתגר שניצב בפני הישראלי ובפרט על השריקות נגד מידלטון בסיום. "זו היתה שריקה קשה שם בסוף, אבל זה היה אולסטאר עליו הוא שמר בסיום ולפעמים היד שלך נתפסת. לא חשבתי לעשות צ'אלנג' על המהלך הזה כי הייתי צריך פסק זמן וחשבתי שראיתי מגע. דני ורוי התבגרו הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully