וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס על הנתון החריג של דני אבדיה: "לשנינו יש אחריות על זה"

מאמן וושינגטון מנתח מדוע הישראלי לא הגיע לעונשין במשך חודש שלם: "צריך ליצור לו יותר הזדמנויות". ב-NBA מחזיקים אצבעות לאמביד: "אף פעם לא נעים לראות MVP נעצר בגלל פציעה"

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, מול דני גרין, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
הבעיות חוזרות. ביל הלילה/רויטרס

רק לפני פחות משבועיים וושינגטון נראתה כמו אחת הקבוצות החמות ב-NBA. היא ניצחה שבעה מתוך שמונה משחקים, הציגה הגנה משופרת ולפתע השאיפה להגיע לפלייאוף לא נראתה כל כך רחוקה. אלא שמאז הוויזארדס שוב הלכו אחורה, והלילה (בין שישי לשבת) הם ספגו הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, 127:101 לפילדלפיה.

בראדלי ביל יודע שכדי לחזור למסלול, הוויזארדס קודם כל צריכים לחזור לשמור. "זה המפתח", אמר כוכב הוויזארדס אחרי ההפסד. "כרגע, אנחנו שום לא שומרים על שום דבר, וככה אי אפשר לנצח".

כמו בלא מעט משחקים העונה, גם הפעם הוויזארדס חפרו לעצמם בור ונקלעו לפיגור גדול ברבע הראשון. "אנחנו צריכים ללמוד לקחת על עצמנו את האתגר להכות את היריבה ראשונים, גם אם זה אומר לעשות 50 עבירות בדקות הראשונות. אנחנו צריכים ללמוד להעביר מסר ליריבות שלנו מההתחלה, להראות להן שלא יהיה קל לנצח אותנו. במובן הזה, הגישה שלנו חייבת להשתפר", הוסיף ביל.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. האתר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
לא מספיק אקטיבי? אבדיה/אתר רשמי, האתר של וושינגטון וויזארדס

מבחינה אישית, דני אבדיה היה פושר כמו יתר חבריו. הרוקי הישראלי סיים עם 4 נקודות (2 מ-6 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש) ותרם גם 5 ריבאונדים ב-28 דקות. גם במשחק הזה אבדיה הראה במה הוא צריך להשתפר: הוא שוב נקלע לבעיית עבירות (סיים את המשחק עם 5 כאלה) ושוב לא הגיע לקו העונשין. למעשה, אבדיה לא זרק מהעונשין כבר כמעט חודש שלם, נתון שעורר את תשומת ליבו של אחד מהכתבים המסקרים את וושינגטון, שהפנה את השאלה למאמן סקוט ברוקס.

"כן, זה קצת מדאיג", הודה ברוקס. "אבל יש ימים שגם ראסל לא מגיע לעונשין. בראד הוא השחקן היחיד אצלנו שמגיע באופן קבוע לקו. דני צריך לעשות דברים טוב יותר, גם אני צריך לעשות דברים טוב יותר כדי לתת לו יותר הזדמנויות. אבל אני זוכר שעשיתי איתו תדריך וידאו, אני חושב שזה היה לפני כמה שבועות, וראינו שיש לו צ'אנס למשוך עבירות כשהוא מקבל כדור ומיד חודר לסל".

כמו רבים משחקני ה-NBA, גם בוושינגטון התייחסו בסיום בעיקר לפציעה של ג'ואל אמביד. כוכב פילדלפיה ספג מכה חזקה בברך שמאל במהלך הרבע השלישי וירד לטיפול כשהוא נאנק מכאבים, עם חשש לפציעה שתגרור היעדרות ממושכת. "אני מתפלל בשבילו. זה לא מגיע לו, אף פעם לא נעים לראות MVP נפצע, אף פעם לא נעים שמומנטום של שחקן נעצר בגלל דברים כאלה", אמר בראדלי ביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully