וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "לא אוהב לשמוע את הדיבורים עלי ועל מאלן, זה בולשיט"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 21:32

כוכב פ.ס.וו התראיין לעמוד היוטיוב של המועדון והצהיר: "אני מרגיש בשיא הכושר כרגע, החברים צוחקים שאשחק עד גיל 50"

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על פורטונה סיטארד/ספורט1

לאחר שנעצר מול פיינורד, העניק הערב (שלישי) ערן זהבי ריאיון לעמוד היוטיוב של פ.ס.וו איינדהובן, ובו בין היתר סיפר על הכדורגל ההולנדי. "זה סגנון אחר וצריך להתאקלם", אמר. "יש פה כדורגל טוב, אנשים חושבים שקל להבקיע בהולנד אבל אני לא חושב שזה נכון. מבחינתי אף פעם לא קל לכבוש, גם בסין אמרו שזה קל, אבל אתה מסתכל על השמות הגדולים שלא כבשו אז זה אומר שזה קשה".

זהבי נשאל על שגרת האימונים והאופי שלו ואמר: "אני ממש חולני בזה, לישון נכון, לאכול נכון, כל הדברים הקטנים. הדבר הכי קשה עבור שחקן הוא לעשות את זה באופן קבוע. הכישרון הוא מה שמביא אותך לנקודה מסוימת, אבל הגישה היא שמשאירה אותך ברמה הגבוהה. החלק המנטלי הוא זה שיאפשר לך למצות את הפונטציאל שלך ככדורגלן. תמיד רואים שלקבוצות שזוכות בתארים יש משהו מיוחד, אני זכיתי בהרבה תארים בישראל, הרבה תארים אישיים. אם אבקיע צמד כל משחק ונפסיד 4:2 כל משחק, לא הייתם מראיינים אותי כי הקבוצה שלנו היתה חרא. להיות שחקן טוב בקבוצה טובה זה הרבה יותר חשוב".

על שיתוף הפעולה עם דונייל מאלן אמר הישראלי: "אנחנו שני חלוצים, אנחנו מבקיעים הרבה ורוצים להבקיע הרבה, אבל אנחנו לא אנוכיים. אני לא זוכר אפילו פעם אחת כשבעטתי ממצב בו לא הייתי צריך לבעוט. בקושי יכולנו להתאמן ביחד כשהגעתי, לא היה לנו זמן לבסס את הקשר שלנו, אבל בחודשיים האחרונים אנחנו משחקים טוב יחד ומייצרים הזדמנויות אחד לשני. אני לא אוהב לשמוע את הדיבורים, כי לדעתי זה בולשיט. כרגע אני מרגיש בשיא הכושר שלי. אני מרגיש שיש לי את החבילה המלאה, של ניסיון, עם חכמת משחק, עם הכושר, אני מרגיש ממש טוב. ארבע שנים רצוף היה לי חופש בדצמבר, הגוף שלי רגיל לזה, אז מבחינתי הפציעה היתה הדבר הכי טוב שקרה לי כי יכולתי לנוח ולחזור עם כוחות מחודשים".

על השאיפות שלו לעתיד אמר: "אני תמיד שואף להכי גבוה שאפשר. אמרתי לאשתי, ברגע שלא אכעס שאני לא כובש ולא ארצה להיות הכי טוב שאפשר, זה יהיה היום בו אפרוש מכדורגל. החברים שלי צוחקים שאשחק עד גיל 50, אני מקווה שלא, אבל בואו נראה מה יקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully