וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שילוב בעייתי": ערן זהבי ודוניאל מאלן ילכו בעקבות רוד ואן ניסטלרוי ולוק ניליס?

צמד מנצח או בדיוק ההיפך? בהולנד תוהים: האם השניים שאחראיים על 32 מתוך 58 שערי הליגה של פ.ס.וו ישתווו לצמד האגדי שכבש 55 שערי ליגה משותפים ב-1998?

תקציר ה-1:3 של פ.ס.וו איינדהובן על פורטונה סיטארד/ספורט1

58 שערי ליגה כבשה העונה פ.ס.וו איינדהובן, שנמצאת במקום השני בליגה ההולנדית, עם 54 נקודות, 6 פחות מהמוליכה אייאקס. על 32 שערים - יותר מחצי מכמות השערים שכבשה הקבוצה בליגה - אחראיים צמד שחקני ההתקפה האדירים של פ.ס.וו, ערן זהבי ודוניאל מאלן, שכבשו 9 ו-14 שערי ליגה בהתאמה העונה, ובישלו עוד 9 שערים משותפים (זהבי בישל 3, מאלן 6).

בעקבות ההצלחה המסחררת של הצמד, החליטו ב-de Volkskrant - יומון ואתר חדשות מהמובילים בהולנד - להקדיש להם כתבה מיוחדת, בה תהו בין היתר האם הם משלימים אחד את השני או להיפך - מפריעים אחד לשני.

"ל.פ.ס.וו שני חלוצים שיכולים ורוצים להבקיע כל הזמן", נכתב באתר הפופולרי. "זה אמנם נשמע די מוזר, אבל זה קצת בעייתי. שניהם מעדיפים לבעוט את הכדור לשער מאשר למסור אחד לשני. נכון, השערים שהם כבשו חשובים מאוד עבור פ.ס.וו, אבל מוקדם עדיין להכתיר אותם כצוות מנצח".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי חוגג עם דונייל מאלן. ANP Sport, GettyImages
צמד חמד? עדיין לא. זהבי ומאלן/GettyImages, ANP Sport

"עם 12 שערים ב-15 משחקים בכל המסגרות, זהבי הוא האיש החם של איינדהובן, בעוד שבחצי הראשון של העונה, מאלן היה הכוכב המוביל", נכתב.

"זה נראה כאילו הם מנהלים קרב בלתי פוסק על מלכות השערים", אמר בנושא שחקן העבר של פ.ס.וו, ארנולד ברכינק. "הם לא משלימים אחד את השני, כי שניהם חלוצי מטרה", הוסיף קשר העבר, ששיחק באיינדהובן בין 1997 ל-2003 ביחד עם רוד ואן ניסטלרוי ולוק ניליס, שכבשו 55 שערים משותפים בעונת 1998/99. "בובי רובסון שאימן אותנו תמיד החמיא להם, גם אם היה להם משחק רע, כי הוא ידע שבמשחק הבא הם כבר ידאגו למצוא את הרשת", הוסיף ברכינק. "הם תמיד עשו את ההבדל ובובי ידע את זה. בניגוד אליהם, בין מאלן וזהבי, לו אין חדה יותר למסירות, אין עדיין הבנה עיוורת, הם עוד לא מתואמים".

שחקן פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי. Broer van den Boom, GettyImages
עובד גם לטובת הקבוצה. זהבי/GettyImages, Broer van den Boom

"זהבי עובד קשה כדי לכבוש, אבל עובד גם לטובת הקבוצה", הוסיף שחקן העבר. "מאלן צעיר יותר, לעתים נראה שהמטרות האישיות שלו מעניינות אותו יותר מאשר הצלחת הקבוצה. זהבי הוכיח במשחק מול פורטונה שהוא שחקן קבוצתי, אחרי שכבש צמד וקיבל הזדמנות לרשום שלושער ראשון במדי פ.ס.וו, הוא החליט לאפשר למאלן לקחת את הפנדל ואף איחל לו הצלחה לפני הבעיטה".

"נדיר מאוד ששניהם כובשים באותו משחק", הוסיפו ב-de Volkskrant. "בדרך כלל העונה, אחד מהם מבריק בעוד שהשני נעלם, למרות שהמאמן רוג'ר שמידט טען שהוא רואה שיפור, כשאמר 'שהם צריכים ללמוד איך להשלים האחד את השני, ושנראה ששיתוף הפעולה ביניהם משתפר. בכל מקרה, השניים הוכיחו שיש על מי לסמוך העונה וכל שנותר הוא לשפר את שיתוף הפעולה ביניהם. אם הם ימשיכו להשתפר כצמד, יש סיכוי לא רע שהם יוזכרו בנשימה אחת עם ואן ניסלטרוי וניליס'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully