וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי סאנה: "לזכות בליגת האלופות זו מטרה גדולה בשבילי"

עודכן לאחרונה: 16.3.2021 / 17:39

הקיצוני של באיירן מינכן מוכן לגומלין מול לאציו, נוייר וקימיש צפויים לקבל מנוחה, גם קומאן לא ישחק (רביעי, 22:00, 5+)

שמינית הגמר - הגומליןהסתיים17/03/2021
באיירן מינכן
  • לבנדובסקי (33, פנדל)
  • צ'ופו-מוטינג (73)
1:2
  • (82) פארולו
לאציו
תקציר: ורדר ברמן - באיירן מינכן 3:1/ספורט1

אחרי שהביסה אותה 1:4 במשחק הראשון באיטליה, תארח מחר (רביעי, 22:00, ספורט 5+) באיירן מינכן את לאציו בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות. הקבוצה האיטלקית זקוקה כמובן לנס על מנת לעלות: לאציו צריכה לנצח בהפרש של ארבעה שערים באליאנץ ארנה או לחילופין לנצח בהפרש של שלושה שערים אבל בתוצאה שגבוהה מ-1:4, כלומר 2:5, 3:6 וכן הלאה. אם לאציו תנצח 1:4, ההתמודדות תלך להארכה ואולי גם לפנדלים.

בבאיירן מינכן מנואל נוייר צפוי לקבל מנוחה כיוון שהוא סובל מהצטננות קלה ומי שיפתח הוא אלכסנדר נובל. גם יוזואה קימיש, שרשם ב-1:3 מול ורדר ברמן בשבת את ההופעה ה-250 שלו בבאיירן, אמור להתחיל את המשחק על הספסל כשמי שיקבל הזדמנות בהרכב הוא מרקו רוקה. קינגסלי קומאן סובל מפציעה בשריר, אבל הוא עשוי לשחק. לבאיירן אין אף שחקן שנמצא בסכנת כרטיסים צהובים.

לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן עם רוברט לבנדובסקי. רויטרס
נכנס לעניינים. סאנה/רויטרס

מאמן לאציו סימונה אינזאגי אמר לקראת המשחק: "עבדנו קשה כדי לשחק במשחקים כאלה. נבוא לספק הופעה טובה. אנחנו רוצים להצליח. אנחנו רוצים לשחק יותר בליגת האלופות. זו הפעם הראשונה שלנו בשמינית הגמר זה 20 שנה. אנחנו חייבים ליהנות מהערב הזה. הצלחנו במשימה שלנו בליגת האלופות, המטרה הייתה להגיע לנוקאאוט".

הקיצוני של באיירן מינכן לירוי סאנה אמר: "לזכות בליגת האלופות זו מטרה גדולה שלי. בגלל זה אני מייחס חשיבות גדולה למשחק הקרוב. אנחנו תמיד צריכים להיות מוכנים למשחקים בליגת האלופות. כולנו יודעים שהכול יכול לקרות. עדיין לא עלינו שלב. לאציו קבוצה חזקה ודברים עלולים להסתבך אם לא נתייחס אליה ברצינות". על ההתאקלמות האיטית שלו יחסית בבאיירן אמר סאנה: "צריך לדעת איך הקבוצה עובדת. בשבילי היה קשה יותר כי לא הייתי בקצב אחרי פציעה ממושכת. הייתי צריך להיכנס לקצב קודם כל. עכשיו אני מרגיש טוב יותר ומכיר את הקבוצה טוב יותר. בגלל זה הדברים השתפרו מבחינתי לאחרונה".

מאמן באיירן האנזי פליק הוסיף: "סיפקנו הופעות טובות בליגת האלופות וגם בליגה, המטרה שלנו היא להמשיך בצורה הזו. אנחנו רוצים לנצח גם את לאציו. אנחנו במהלכה של ריצה טובה ורוצים להמשיך כך, במיוחד בבית. אנחנו רוצים מאוד להמשיך לצבור ביטחון עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully