וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בברצלונה מדווחים על התקרבות: "ויינאלדום ואגוארו יבטיחו את עתיד קומאן ומסי"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 13:14

באנגליה מעריכים שקשר ליברפול "סגור ב-95 אחוז", בארגנטינה מבינים שהצטרפות של חלוץ סיטי "לא תשאיר לליאו ברירה". פדרי וג'ורדי אלבה זומנו לנבחרת

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

עתידם של ליאו מסי ורונאלד קומאן בברצלונה לא ברור, אבל בקטלוניה משוכנעים ששתי החתמות שמתקרבות בצעדי ענק מבשרים על הישארותם של הכוכב והמאמן. באנגליה דיווחו אתמול שג'ורג'יניו ויינאלדום "סגור ב-95 אחוז" בברצלונה, וצפוי להצטרף בקיץ. קשר ליברפול נחשב לאחד השחקנים הכי מוערכים על קומאן, ואם הוא יצטרף, זו תהיה הצהרת כוונות מבחינת ההנהלה החדשה והנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה, שמוכיחה את הרצינות שלהם לגבי המאמן.

מי שעשוי להיות שחקן המפתח בהישארות של ליאו מסי במועדון, הוא סרחיו אגוארו. הצטרפות של חלוץ מנצ'סטר סיטי שלפי חלק מהדיווחים כבר סיכם בברצלונה, "לא תשאיר למסי שום ברירה אלא להישאר", לפי חברם של השניים לנבחרת ארגנטינה לשעבר, פאבלו סבאלטה.

"לדעתי, אגוארו יהיה הגורם המכריע בשאלה אם ליאו מסי יישאר או לא", אמר בן ארצם של השניים. "לדעתי, הם בכל מקרה רוצים להתאחד ולשתף פעולה לקראת סוף הקריירה, השאלה היחידה היא איפה זה יקרה. עד לפני כמה שבועות הייתי מהמר על מנצ'סטר סיטי, אבל עכשיו אני חושב שהסיכויים התהפכו שוב לטובת ברצלונה".

ג'ורג'יניו ויינאלדום שחקן ליברפול. רויטרס
האיחוד עם קומאן מתקרב? ויינאלדום/רויטרס

סבאלטה הוסיף: "מסי נמצא בברצלונה כל חייו ויהיה מוזר מאוד לראות אותו עוזב. כולנו מקווים שהוא לא יעזוב את ברצלונה לעולם, אבל מצד שני, אף אחד לא ציפה שהקבוצה תהיה בצרות כלכליות שכאלה, ברמה כזו שתגרום לליאו לשקול עזיבה".

* פדרי שנמצא בעיצומה של עונת פריצה העונה, זומן לסגל נבחרת ספרד לראשונה בקריירה. לצד הקשר בן ה-18 בולט שחקן נוסף מברצלונה שזומן על ידי לואיס אנריקה - ג'ורדי אלבה הוותיק, ששכנע את המאמן שהוא בכושר מספיק טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully