וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו קמפוס: "משווים ביני לבין אדאמה טראורה, הוא שחקן שאני אוהב"

הצ'יליאני של בני יהודה סיפר: "החליפו אצלנו ארבעה מאמנים, מאמין שנישאר". מקורביו טוענים: קבוצות באירופה מעוניינות בו

תקציר: בני יהודה - מכבי חיפה 2:0/ספורט 1

פדרו קמפוס מבני יהודה התראיין בצ'ילה ודיבר על העונה הלא מוצלחת מבחינה קבוצתית וגם על כך שהוא מנסה ללמוד מאדאמה טראורה. בימים האחרונים אף עסקו במדינה באפשרות שהצ'יליאני בן ה-20 ישחק בנבחרת קובה כיוון שאביו הוא קובני.

"המצב שלנו בליגה מורכב כי היו אצלנו הרבה שינויים בצוות המקצועי, אני חושב שהיו לנו כבר ארבעה מאמנים העונה, אז קשה למאמנים להכניס את הרעיונות שלהם", הודה קמפוס בנוגע לבני יהודה. אנחנו משוכנעים שנתקדם ונישאר בליגה. אנחנו רוצים להשיג תוצאות טובות ולהביט קדימה".

פדרו קמפוס שחקן בני יהודה בחימום. אריאל שלום, אריאל שלום
התייחס להצלה שלו מול מכבי נתניה. קמפוס/אריאל שלום, אריאל שלום

קמפוס סיפר על ההשוואות אל אדאמה טראורה: "כן, שמעתי את זה מאנשים שמתרגמים לי את מה שכותבים כי אני לא מבין את השפה ואת הדברים שאנשים אומרים בעברית. האם ההשוואה מגיעה מהעיתונאים או מהאוהדים? אני חושב שמשניהם. כשאני נוגע בכדור העיתונאים אומרים שזה המטוס הצ'יליאני. אני שמח שמשווים אותי אל אדאמה טראורה. הוא שחקן שאני אוהב מאוד. אני צופה בסרטונים שלו משחק. סגנון המשחק שלו דומה לשלי כי הוא מהיר. הוא כמובן פיזי מאוד, הלוואי שאני אוכל להיות ככה מבחינה פיזית בעוד כמה שנים. אני אמשיך לעבוד חזק על הגוף שלי כדי להגיע אל הקצה".

קמפוס נשאל גם על ההצלה שלו מול ארבעה שחקנים של מכבי נתניה ואמר: "השוער עלה למעלה, כולם עלו למעלה. ואז פתאום שחקני נתניה השתלטו על הכדור וניסו לכבוש. לא האמנתי שאני אציל את זה. פשוט רצתי כדי לראות אם אצליח להכשיל מישהו או משהו. יצא שהצלתי שער". כשנשאל לגבי המהירות שהוא מגיע אליה אמר הצ'יליאני הצעיר: "כשהייתי בנבחרת הנערים של צ'ילה אמרו לי שאני הכי מהיר בדרום אמריקה. אז רצתי במהירות של 36.8 קמ"ש ולפני כמה חודשים רצתי 37 קמ"ש".

קמפוס התייחס לשאלה האם הוא עובד בצורה כלשהי על המהירות שלו ואמר: "אני מנסה לעבוד על כוח הפריצה. אני רץ ספרינטים על חוף הים מול הבית שלי. יש לי איזו גבעת חול שם. אני רץ מול התנגדות ואז עובד קשה בחול". בסוף הריאיון ציינו מקורבים של קמפוס כי קבוצות אירופיות כבר התעניינו בו והבטיחו שביוני יהיו חדשות לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully