וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חוגגת: "אנחנו הולכים עד הסוף". כעס על טאלב טואטחה

15.3.2021 / 6:18

הניצחון על בני יהודה שחרר את הלחץ: השחקנים מבטיחים שמאבק האליפות יהיה צמוד, אצילי מתחיל ליהנות, בכר מקבל מחמאות, פלאניץ' בטירוף מהקהל. ורק ההברזה של המגן מארוחת הגיבוש מעיבה מעט על השמחה: "זה מסר לכולם - מי שיעשה פרצופים, יישב ביציע"

תקציר: בני יהודה - מכבי חיפה 2:0/ספורט 1

1. הרבה מאוד זמן לא חגגו שחקני מכבי חיפה עם הקהל שלהם. לכן אמש (ראשון) אחרי הניצחון 0:2 על בני יהודה, השחקנים ניצלו כל רגע עם מאות האהדים שהורשו להיכנס לאצטדיון לראשונה העונה. השחקנים רקדו דקות ארוכות עם הקהל, כאשר דולב חזיזה מנצח על החגיגה. דקות ארוכות רקדו השחקנים אל מול האוהדים כאשר דולב חזיזה מנצח על החגיגה.

עבור בוגדן פלאניץ' היה מדובר ב"דייט ראשון" עם האוהדים הירוקים. הבלם הסרבי נכנס מהר לעניינים ושחקנים בקבוצה העידו שהשחקן התרגש מאוד. "בוגדן מדבר הרבה על הקהל בסרביה, הוא חיכה מאוד לראות את הקהל שכולם מדברים עליו כל כך הרבה. אפילו הטעימה הקטנה הזו הטריפה אותו", סיפר אחד השחקנים. גם בהנהלה ובצוות המקצועי התרגשו מהאוהדים, שהגיעו לבלומפילד בסוג של מחטף.

כזכור, בני יהודה הודיעה שהיא לא תאפשר כניסה של קהל חוץ אבל מאות אוהדים של סגנית המוליכה קנו כרטיסים ורובם הגיעו למגרש בצבעים נייטרלים. למרות שלא הגיעו עם סממנים המזוהים עם מכבי חיפה, אותם אוהדים דרשו מהמשטרה להושיב אותם ביציע נפרד ואחרי שהבינו במשטרה את הכמויות, אכן פתחו יציע נוסף.

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. אריאל שלום
פלאניץ' התרגש. החגיגות עם האוהדים בסיום/אריאל שלום

עיקרי הדברים

  • מכבי חיפה נושמת לרווחה אחרי הניצחון על בני יהודה, ומצהירה: "אנחנו הולכים עד הסוף"
  • במועדון החמיאו לברק בכר ולצוות המנטלי על ההכנה למשחק: "זה היה מכשול משמעותי"
  • עומר אצילי ממשיך לבשל ומתחיל ליהנות: "הוא יותר ויותר משוחרר עם כל יום שעובר"
  • טאלב טואטחה הבריז מארוחת גיבוש, גרם לכעס במועדון ונותר מחוץ לסגל: "זה מסר לכולם"
  • כוננות לרוטציה בהרכב לקראת משחק הגביע ברביעי: דוניו עשוי לפתוח, רודריגס בספק

2. בחיפה הורידה מהלב אבן גדולה מאוד. הירוקים הגיעו לראשונה למשחק בו הם רואים את היריבה הגדולה מכבי תל אביב מעליהם בטבלה, כשהפער עמד כבר על ארבע נקודות. ברק בכר כמו לא מעט פעמים במהלך קריירת האימון הלא ארוכה שלו התפנה לעסוק בצד המנטלי וערך לא מעט שיחות אישיות עם שחקנים. בחיפה שיבחו גם את איתן עזריה ודני ענבר מהצוות המנטלי ששוחחו רבות עם שחקנים. "זה היה מכשול מנטלי משמעותי. ידענו שאם לא ננצח, זה יכול לגרום לכדור שלג שיהיה קשה לעצור", אמרו במועדון.

גם בקרב השחקנים הניצחון הקנה הרבה ביטחון. "למרות שלא היינו יציבים בתקופה האחרונה, אנחנו עדיין מציגים כדורגל מצויין", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו באמת לא מתעסקים במכבי תל אביב אלא רק בעצמנו, כי אנחנו מבינים שאנחנו הולכים עד הסוף. זה יהיה צמוד עד הרגעים האחרונים של העונה".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. אריאל שלום
השיחות האישיות השתלמו. בכר/אריאל שלום

3. ברק בכר והצוות המקצועי ניסו להשאיר את השחקנים מלוכדים במהלך השבוע. באחד מהאימונים לקראת סוף השבוע הוחלט שכל הסגל יישאר לאכול יחד כדי לשפר את הגיבוש הקבוצתי - אבל הדבר לא עבר בצורה חלקה, לאחר שטאלב טואטחה החליט לא לקחת בזה חלק ועזב את המתחם. בקבוצה לא אהבו את ההתנהגות של המגן השמאלי אך השחקן לא עמד לוועדת משמעת.

עם זאת גורמים בקבוצה העידו שה"עונש" היזום של בכר היה הוצאתו של טואטחה מהסגל אתמול. רמי גרשון נכלל ב-18 של המאמן, בעוד טואטחה ראה את הניצחון מהיציע. "ברור לכולם שזאת עונה ארוכה וכל אחד מקבל את ההזדמנות שלו. אין מקום לפרצופים ולעבירות משמעת", אמרו בקבוצה. "אף אחד לא עשה מזה רעש, אבל ההחלטה לא לכלול את טאלב בסגל בגלל העבירת משמעת הזו, אומרת הכל".

גורם נוסף בקבוצה הסביר שהעונש של טואטחה הוא קריאת השכמה לכל השחקנים. "זה מסר לכולם - מי שיעשה פרצופים ולא יילחם על המקום שלו, יהיה ביציע".

שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה. מאור אלקסלסי
תקרית משמעתית חדשה. טואטחה/מאור אלקסלסי

4. ובזמן שטואטחה מדאיג, עומר אצילי סוחט מחמאות. הקשר בשקט בשקט רשם אתמול את הבישול החמישי שלו העונה והשתווה לדולב חזיזה בפסגת טבלת האסיסטים הקבוצתית. רק ארבעה שחקנים בליגה בישלו יותר ממנו. "עומר מוכיח גם באימונים וגם במשחקים שככל שהזמן עובר, הוא יותר משוחרר", אמר אחד השחקנים. "מרוב רצון להצליח הוא היה קצת לחוץ, אבל עכשיו רואים שהוא נהנה. עדיין חסר לו השער והוא רוצה מאוד להשיג אותו".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. אריאל שלום
עדיין מחכה לגול שישבור את הקרח. אצילי/אריאל שלום

5. ביום רביעי חיפה תנסה לנקום במכבי פתח תקוה ולהדיח את המלאבסים מהגביע. בכר צפוי לעשות שינויים ורוטציות כדי לתת מנוחה לחלק מהשחקנים הבכירים, כאשר ייתכן מאוד שגודסוויי דוניו יפתח ב-11 ויעניק מנוחה לניקיטה רוקאביציה שיעלה מהספסל. מי שבספק למשחק הם חוסה רודריגס ויובל אשכנזי. אשכנזי ספג רגל עץ, אבל בקבוצה שוררת אופטימיות לגבי שיתופו. אם אשכנזי אכן יהיה כשיר, הוא עשוי לפתוח. מצבו של רודריגס קצת פחות מעודד וייתכן מאוד שהוא יקבל מנוחה במשחק הגביע.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully