וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד: "אם היה קהל, מאמין שהיינו עם עוד 11 נקודות". אולסק ככל הנראה סיים את העונה

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 23:10

קפטן בית"ר חגג את חזרת הקהל, גם המאמן דראפיץ' הודה: "אתם רואים כמה שחקנים משקיעים ורצים כשיש קהל". הקשר האחורי סובל משבר בקרסול. אלישע לוי: "הקבוצה נמצאת בדיוק במקום שבו היא הייתה כשבאתי"

בית"ר ירושלים סוף סוף ניצחה. הקבוצה הלחוצה מהבירה נהנתה מחזרת הקהל שלה לטדי וגברה הערב (ראשון) 1:2 על הפועל כפר סבא. טימו מוזי העלה את קבוצת התחתית ליתרון מהיר, אבל אלירן עטר השווה ודוד דגו חגג את שער הניצחון דקות ספורות אחרי שנכנס כמחליף. לבית"ר יש סיכוי קטן להשתחל לפלייאוף העליון במחזור האחרון, כפר סבא מצידה עמוק מתחת לקו האדום ותילחם על חייה עד סוף העונה בפלייאוף התחתון.

למרות שנותרה במאבק על הטופ 6, בית"ר קיבלה גם בשורה מאכזבת הערב מכיוונו של ניקו אולסק. הקשר האחורי שהצטרף לקבוצה בחלון החורף, סובל משבר בקרסול, גובס וככל הנראה סיים את העונה.

סלובודן דראפיץ' עם שי ברדה בית"ר ירושלים. דני מרון
כמה לחץ השתחרר. דראפיץ' וברדה/דני מרון

סלובודן דראפיץ' נשם לרווחה בסיום: "סוף סוף ניצחון, שיחקנו טוב היום במחצית השנייה. אתם רואים כמה שחקנים משקיעים ורצים כשיש קהל. אמרתי גם לפני שעם הקהל הזה אנחנו שווים הרבה יותר נקודות ממה שהשגנו עד עכשיו. רק לפני שלושה ימים היה לנו משחק. שחקנים נתנו היום הכול. הקהל דחף אותנו ואני מאוד שמח על זה".

על המשחקים הקרובים מול אשדוד: "אם ננצח אותם בגביע וגם נהיה בפלייאוף עליון זה יהיה חלום. כבר ביום רביעי יש לנו משחק נגדם ואנחנו צריכים להתכונן בהתאם. צריך לתת את הכול".

גם עידן ורד דיבר בעיקר על הקהל: "כיף גדול, עם כל הקהל הזה. כבר שנה היינו בלי קהל. כשיש קהל אתה רואה כמה זה היה חסר לך. אם היה קהל, היה לנו עוד 11 נקודות אני מאמין. לא מספיק איכות. צריך שכולם ירוצו וכשזה קורה גם דברים טובים קורים.

עוד בוואלה!

ראש הממשלה נתניהו הגיע לטדי: "למה לא למלא את היציעים?"

לכתבה המלאה
דוד דגו בית"ר ירושלים. דני מרון
הגיבור של טדי. דוד דגו/דני מרון

אלישע לוי המאמן המפסיד אמר: "כשאתה מאבד כדור כזה קריטי בשלב כזה אתה נענש. אם היינו מנצחים היום, היינו מסבכים את כל הפלייאוף התחתון. אנחנו מתחרים עם ארבע קבוצות ויהיה קשה עד הסוף".

על חזרת הקהל: "זה הדבר הטוב ביותר שקרה, הוא הדבר הכי חשוב. אני מקווה שנבוא הביתה ולעיני הקהל שיחזור, כן נוכל לנצח. כמה שזה כואב, הולכים קדימה. המשחק הזה היה ההמשך של המשחק נגד הפועל חיפה. גם בדקות האחרונות היו לנו שתיים שלוש הזדמנויות להבקיע".

"הקבוצה נמצאת בדיוק במקום שבו היא הייתה כשבאתי. צברנו נקודות בהתחלה, אבל אנחנו במומנטום שלילי מאוד. צריך לחפש את האנשים עם החוסן, להקפיד בפרטים הקטנים ולהפוך את המצב שלנו. זה יהיה קשה מאוד, אבל אין דבר שהוא בלתי אפשרי. הכול מאוד צמוד".

שוער הפועל כפר סבא מתן זלמנוביץ': "אנחנו מאוכזבים מאוד, נלחמנו ועבדנו קשה. השחקנים נתנו את הכול. אני צרוד ואנחנו מרגישים אכזבה גדולה מאוד. נצטרך להמשיך קדימה. יש לנו עוד משחק אחד ואז פלייאוף. אני מקווה שנצליח להישאר. תמיד חסרה טיפת מזל, איזו שריקה, נבדל או משהו קטן. היו לנו כמה מצבים בדקות האחרונות, אבל אנחנו לא מורידים את הראש וממשיכים קדימה. הייתה איזו מחלוקת, השחקן שלנו היה על הדשא ואולי היה צריך לעצור את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully