וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "חבל שאכזבנו את הקהל", גיא לוזון: "היה משחק לא מהנה"

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 22:29

מאמני הפועל באר שבע ומכבי פתח תקוה היה מאוכזבים אחרי ה-0:0 החלש בין שתי הקבוצות. לויטה: "לא שיחקנו מספיק טוב"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט 1

הפועל באר שבע בצרות ותגיע אל המחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה מול בני יהודה כשהיא לא תלויה בעצמה.

מאמן הפועל באר שבע רוני לוי אמר אחרי המשחק: "אם אני מנתח את המשחק, מבחינת המחויבות והרצון היה רצון והייתה נחישות. היה הרבה חוסר דיוק וחוסר שקט עם הכדור. לא החזקנו מספיק בכדור ולצערי יש לנו הרבה שחקנים שלא בכושר משחק כי הם לא שיחקו הרבה זמן. היה קשה לפתח את המשחק שרצינו ואני מאוכזב מאוד. במהלך המשחק הייתי בלחץ, יש התלהבות של משחק, הכול בפרופורציות. מבחינה הגנתית היינו מסודרים, מבחינה התקפית השחקנים לא היו מספיק שקטים עם הכדור ולא עם מספיק ביטחון עצמי. הלחץ להיכנס לפלייאוף העליון השפיע על השחקנים.

"חבל לי שאכזבנו את הקהל שלנו, האוהדים שלנו מדהימים. אני מקווה שנעשה בשבילם את העבודה. השחקנים והקבוצה יביאו את האנרגיות שצריך יחד עם הקהל ונביא גם איכות כדי לעשות את מה שצריך לעשות. אנחנו רוצים להיכנס לפלייאוף ואז נחשוב על אירופה. קודם נעשה הכול כדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון ואז נחשוב קדימה".

שוער הפועל באר שבע אוהד לויטה: "לא הצלחנו לכבוש. נצטרך לעשות את העבודה בשבוע הבא, יש לנו עוד סיכוי ונצטרך לעשות את זה. אין לי ספק שכולם רוצים מאוד ומתאמצים מאוד. ראיתם קבוצה שרצה על המגרש. יכולנו לשחק הרבה יותר טוב, לצערי לא השגנו את התוצאה. יש חשש שלא נשיג את הכרטיס לפלייאוף, אבל אנחנו צריכים לתעל את זה אל המקום הנכון. אנחנו נמדדים במצבים האלה. אנחנו סומכים מאוד אחד על השני ומאמין שנעשה את זה".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
משחק קשה לצפייה. רוני לוי/קובי אליהו

מאמן מכבי פתח תקוה גיא לוזון אמר: "היה לנו ברור ששתי הקבוצות יבואו עם רצון עז לנצח. היה פה משחק לא מהנה, לא לקהל, לא לצופים בטלוויזיה וגם לא לנו המאמנים. הייתה הרבה פיזיות ומאבקים במרכז השדה. לא רציתי או יזמתי את זה, אבל זה נוצר תוך כדי משחק. הייתה לנו יריבה ויריבה עיקשת, יריבה עם שחקנים מצוינים שחלקם זכו בתארים. היה משחק קשה בין שתי קבוצות שוות ברמתן. שתי הקבוצות לא היו רגועות בפעולה האחרונה וזה הקשה על שתי הקבוצות וזה מה יש. אני תמיד חושב חיובי ואופטימי. אני מאמין בשחקנים שלי ומאמין שנעשה את זה.

"אנחנו בדרך מדהימה כבר שנתיים. גם בליגה הלאומית הפגנו יכולת גבוהה ועלינו לגמר הגביע. גם העונה הספידו אותנו ואמרו שאנחנו יורדת בטוחה ונהיה בתחתית. נשאר לנו צעד אחד קטן כדי להבטיח את הפלייאוף". לוזון התייחס לעובדה שחזר הקהל ואמר: "היה מרגש לשמוע את הקהל, כבר התרגלנו לדממה".

חלוץ מכבי פתח תקוה תאי בריבו: "שתי הקבוצות לא שיחקו טוב, אבל המצב שלנו די טוב, אנחנו עם רגל וחצי בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים לנסוע לסכנין ולעשות את העבודה. למה אני לא מקבל דקות? זו החלטה של מאמן. אני נוסע לעשות ניתוחון קטן בגרמניה וחוזר בעוד חודש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully