וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי גער בשחקני הפועל באר שבע: "אתם לא מצליחים לחבר ארבעה פסים"

15.3.2021 / 7:03

המאמן זעם במחצית: "אתם מאבדים בקלות". אופטימיות בנוגע לסיכויי הפלייאוף העליון: "אם ננצח את בני יהודה, סבירות גבוהה שנעלה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:0/ספורט 1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע מה-0:0 אמש (ראשון) עם מכבי פתח תקוה, שהשאיר את הקבוצה תלויה בחסדי אחרים במאבק על הפלייאוף העליון. על אף התיקו המתסכל, בקבוצה הביעו אופטימיות לקראת מחזור הנעילה של העונה הסדירה. "את בני יהודה בבית אנחנו צריכים לנצח, אנחנו קבוצה יותר טובה. אם ננצח אותה, יש סבירות גבוהה שנהיה בפלייאוף העליון", אמרו במועדון.

בקבוצה לקחו בחשבון ששחקנים שנכנסו להרכב אחרי תקופה ארוכה כמו פארליי רוזה (שפתח לראשונה), סינטאיהו סלליך ומרואן קבהא לא יהיו בכושר מלא, אבל עדיין ציפו ליותר.

שחקנים בקבוצה אף הודו בסיום כי היה לחץ גדול מאוד שחלקם התקשו לעמוד בו. "ממשחק למשחק זה הופך קשה יותר. כשצריך טיפת מזל, גם אותו אין לנו. אנחנו שווים יותר. לפחות נסיים בבית עם תמיכה של הקהל, זה כוח". מי שימשיכו להיעדר הם ז'וזואה וחאתם עבד אלחמיד המורחקים.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא אהב את מה שראה. רוני לוי/קובי אליהו

עיקרי הדברים

  • בהפועל באר שבע התאכזבו מהיכולת של רוזה, סלליך וקבהא בתיקו עם מכבי פתח תקוה
  • למרות התיקו המאכזב, השחקנים אופטימיים: "סבירות גבוהה שנעלה לפלייאוף העליון"
  • אוהד לויטה הודה: "מאכזב מאוד, רצינו לשמח את הקהל. מקווה שנשתפר במשחק הבא"

יניב טוכמן על המשבר של הפועל באר שבע

רוני לוי אמר בסיום: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה ומהדרך ששיחקנו בה, ציפיתי ליותר מהשחקנים ומהקבוצה. מבחינה הגנתית וטקטית היינו בסדר גמור, אבל כל מה שקשור להתקפה, הנעת כדור ומשחק מסודר היה ממש לא טוב. זה לא מספיק".

לוי אף העיר לשחקנים על דברים דומים במהלך המשחק, וגער בהם במחצית: "למה אתם לא מצליחים לחבר ארבעה פסים? בלי להניע כדור אי אפשר לשחק כדורגל. מלחמה ומחוייבות זה טוב אבל לא מספיק, אנחנו משחקים כדורגל. תניעו כמו שצריך, אתם מאבדים כדורים בקלות מדי, אתם לא מרוכזים".

אוהד לויטה הוסיף: "זה מאכזב מאוד. רצינו לשמח את הקהל, התרגשנו לראות אותם כאן. ניקח כמה דברים מהמשחק הזה כדי לשפר לקראת שבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully