וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה חשוב לחזור להיות מכבי חיפה הדינמית והאנרגטית"

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 23:43

המאמן היה מרוצה אחרי ה-0:2 על בני יהודה: "רצינו לחזור לנצח עם כדורגל טוב. הקהל שלנו נשמע כמו 30 אלף". יובל אשכנזי סובל מחבלה בלבד ויהיה כשיר לגביע. עשרות אוהדי בני יהודה חיכו אחרי המשחק מחוץ לאצטדיון וקיללו את אדרי ואברמוב. אבוקסיס: "זה לא נראה טוב"

תקציר: בני יהודה - מכבי חיפה 2:0/ספורט 1

לא מעט לחץ שחררו הערב (ראשון) במכבי חיפה לאחר ניצחון חוץ 0:2 על בני יהודה שהקטין את הפער ממכבי תל אביב המוליכה בחזרה לנקודה אחת. האורחים התקשו במחצית הראשונה מול נועלת הטבלה אך שערים של נטע לבא (53) וסאן מנחם (62) העניקו ניצחון חשוב לברק בכר, שחוזר לחייך לאחר הפסד הבית במחזור הקודם מול מכבי פתח תקוה. בני יהודה לעומת זאת, נותרה שקועה במקום האחרון כשהיא רחוקה ארבע נקודות מחוף מבטחים.

בתום המשחק שחקני מכבי חיפה חגגו ארוכות עם הקהל הירוק שהורשה להיכנס ליציעי האורחים, על אף שלא הוקצה לאוהדים האורחים יציע. עיכובים רבים נרשמו בכניסה, אך בסופו של דבר המשחק יצא לדרך עם אוהדי שתי הקבוצות ביציעים.

יובל אשכנזי, שנכנס לאחר ההפסקה והוחלף בגלל פציעה בדקה ה-84, סובל מחבלה יבשה בברך ימין. הוא צפוי להיות כשיר למשחק הקרוב של מכבי חיפה בגביע מול מכבי פתח תקוה בשמינית גמר גביע המדינה ביום רביעי.

מנגד, בסיום המשחק כמה עשרות אוהדים של בני יהודה חיכו מחוץ לאצטדיון לרכבים של בכירי המועדון, וקיללו את הבעלים ברק אברמוב ואת המנכ"ל כפיר אדרי.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם הקהל לאחר הניצחון על בני יהודה. אריאל שלום
חגגו ממושכות עם האוהדים. שחקני מכבי חיפה/אריאל שלום

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה: "היה מרגש לקבל את הקהל שלנו, זה נשמע כמו 30 אלף למרות שהיו רק 1,500. אחרי שאתה רגיל לשקט ודממה זה כיף גדול פתאום לקבל אווירה כזו".

על המשחק של הקבוצה שלו אמר בכר: "זה לא משוחרר, תמיד יש לחץ, גם מהמקום הראשון וגם מהשני. אני מקווה שתמיד נהיה בלחץ כזה ושנחזור להיות במקום הראשון מהר מאוד".

על עומר אצילי אמר בכר: "הוא נכנס לעניינים ורואים שהוא הרבה יותר משוחרר ועושה את הדברים משוחרר יותר. הוא מבין את הקבוצה יותר. חבל שהוא לא כבש היום, אבל אני שמח שהוא תרם, בישל והיה מצוין".

על ההבדלים בין המחציות: "כשאתה מגיע לשחק מול קבוצה שנלחמת על החיים שלה ויודעת להסתגר, אז תמיד קשה. עדיין לחצנו והגענו למצבים. אני שמח שהצלחנו לשפר את זה, להגיע ליותר מצבים ולשחק טוב יותר. זו הקבוצה שלנו".

על רוקאביציה ומצבו הרפואי אמר בכר: "רוקאביציה לא היה אמור לפתוח, אבל גודסוויי לא היה ב-100% וחילקנו ביניהם את הדקות. רודריגס ספג חבטה בקרסול, אני מקווה שהוא יהיה בסדר. רוקאביציה גם היה פצוע לפני הקורונה אז הוא חוזר לאט לאט. הוא מקצוען, הוא מכיר את הגוף שלו".

לקראת המשך המאבק מול מכבי תל אביב על האליפות: "אי אפשר אף פעם לאבד נקודות, יש עניין ויש מתח, יש חשיבות לכל פעולה במגרש. היה חשוב לחזור לנצח, אבל לנצח בכדורגל. היה חשוב לחזור להיות מכבי חיפה הדינמית והאנרגטית. אני שמח שהיה לנו משחק טוב ואנחנו צריכים לחלק את הכוחות והדקות. נצטרך להרוויח את כולם, הוכחנו את זה כבר. אנחנו מתנהלים תמיד אותו דבר ועושים תוצאות טובות, אנחנו באחוזים טובים והמטרה היא לשפר אותם. כל משחק חשוב".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר יחד עם השחקנים. אריאל שלום
ברק בכר עם שחקניו/אריאל שלום

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר אחרי המשחק: "זה לא נראה טוב, בטח בהבדלי הרמות לעומת מכבי חיפה. במחצית הראשונה עוד סגרנו אותם טוב. כשאתה משחק נגד קבוצה כל כך איכותית, אתה צריך לדעת לכבוש. אם היינו כובשים, היינו מקבלים אנרגיות ואוויר. אם היינו כובשים מהמצב של בצ'יראי היינו מקבלים אוויר. מכבי חיפה הגיעה רעננה וטובה והרגישו את הבדלי הרמות. אני לא מצטער שהגעתי לבני יהודה למרות כל המצב. אני נמצא במקום שאני אוהב. המצב קשה מאוד, אבל כשאתה מגיע למקום עבודה בכיף למרות התקופה הקשה הזו ומגיע למקום שמעריכים אותך בו, אז זה טוב.

"זה מקום שאני אוהב. המהלך האחרון לא היה מביא לנו נקודות, אבל אולי היה יכול לתת לנו ביטחון. גם במחצית הראשונה היה מהלך כדורגל יוצא מן הכלל והיינו צריכים לכבוש. אתה צריך לכבוש במצבים שאתה מגיע אליהם ואנחנו לא כובשים. בשבוע הבא יש לנו משחק של סגירת העונה הסדירה ואז פלייאוף תחתון וכל משחק מעכשיו הוא קריטי. השחקנים רוצים ונלחמו ונתנו הכול. השער הוריד לנו את האוויר כי שיחקנו בטדי משחק קשה ביום חמישי, אבל זו לא הסיבה. מכבי חיפה טובה מאיתנו וזהו, אנחנו מנסים לסדר את הראש לקראת הפלייאוף וכמובן למשחק האחרון. זהו, אנחנו בפיגור ארבע נקודות שזה לא הרבה, אבל גם לא מעט. זה אתגר קשה. כשאתה מגיע לקבוצה באמצע העונה זה דבר קשה. אני אוהב את השחקנים ואת הסגל. היה לנו חוסר מזל. נפצעו המון שחקנים והגיעה הקורונה ולא הצלחנו לשחק עם ההרכב החזק שלנו. בפלייאוף אני מקווה שכולם יהיו בריאים ואני מאמין שיהיה טוב יותר".

על כל הרעש מסביב לקבוצה ולעצמו אמר אבוקסיס: "זה משהו שטותי שייגמר כמו שהוא התחיל, זה לא מפריע לי בכלל". על העובדה שבני יהודה מכרה רק 300 כרטיסים לאוהדיה אמר אבוקסיס: "אתם יודעים כמה צרות ומחשבות יש לי עכשיו? אני צריך גם את הכרטיסים על הראש שלי".

על המצב הקשה של קבוצתו אמר המאמן: "אני מאמין שנישאר. חסר לנו היום דן מורי במרכז ההגנה. נכון שאלה תירוצים, אבל בסגל כזה שהוא לא ארוך כל שחקן הוא משמעותי. בני יהודה תעשה הכול כדי להישאר. אבוקסיס נשאל מי השוער הראשון שלו ואמר: "ראיתם מי היה השוער הראשון היום. אולי בשער השני היה לא חלק, אבל בסך הכול הוא גם לקח כמה כדורים יפים במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully