וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמיאנג נתקע עם הפרארי בפקקים וסופסל, מוריניו התלונן על השיפוט

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 9:19

חלוץ ארסנל לא שיחק בדרבי כי איחר לאסיפה, אבל הקבוצה ניצחה 1:2 את טוטנהאם, שמאמנה תקף: "למה השופטים לא מתראיינים?"

תקציר: ארסנל - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

ארסנל בעונה רעה, אבל הצליחה להחזיר אתמול (ראשון) מעט מהיוקרה שלה כשחזרה מפיגור ל-1:2 ביתי מול היריבה הגדולה טוטנהאם. אריק לאמלה החליף את יונג מין סון שנפצע בדקה ה-19 וכבש שער ענק בראבונה בדקה ה-33, אבל התותחנים איזנו בדקה ה-44 מרגליו של מרטין אודגור. אלכסנדר לקאזט כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-64 וקבע את תוצאת המשחק לא לפני שאריק לאמלה הורחק אחרי שחבט בפניו של קירן טירני.

קפטן ארסנל פייר אמריק אובמיאנג לא שותף בכלל בשל מה שהגדיר מיקל ארטטה כ"עבירת משמעת". כמה שעות לאחר המשחק עלתה ברשת תמונה של רכב ה"פרארי" שלו כשהוא תקוע בפקק.

רכב הפרארי של חלוץ ארסנל פייר אמריק אובמיאנג כשהוא תקוע בפקק. מתוך טוויטר, אתר רשמי
הרכב של אובמיאנג בפקקים/אתר רשמי, מתוך טוויטר

המספרים

* ארסנל לא הפסידה לטוטנהאם בעשרת משחקי הבית האחרונים שלה מולה בליגה.

* ארסנל ניצחה בשישה מ-21 משחקי הדרבי הצפון לונדוני האחרונים בהם ספגה ראשונה.

* ז'וזה מוריניו ספג את ההפסד השני שלו בסך הכול מול ארסנל ב-19 משחקים.

* טוטנהאם ספגה שבעה שערים מהנקודה הלבנה העונה בליגה.

* אריק לאמלה הפך למחליף החמישי בהיסטוריה של הפרמיירליג שכובש ומורחק באותו משחק.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
התלונן הרבה על השיפוט. מוריניו/רויטרס

מאמן ארסנל מיקל ארטטה אמר אחרי המשחק: "הצלחנו לעשות את זה ממש אחרי שחזרנו מהמשחק באירופה, זה היה מדהים. להיות בפיגור 1:0 בצורה שבה שיחקנו זה מאכזב וזה המקרה הכי גרוע שיכול להיות נגד קבוצה כמו טוטנהאם, אבל המשכנו לשחק חזק והגיע לנו לנצח. בעשר הדקות האחרונות לא שלטנו במשחק ואנחנו צריכים להשתפר כקבוצה. סמכנו על המזל. היינו צריכים לנצח במשחק בקלות. אנחנו מתכוננים למשחק ומנסים לנצל שטחים. הייתה לנו הופעה חזקה מאוד היום, אפשר היה לראות את האנרגיה ששיחקנו איתה. לקבוצה הזו יש את היכולת להגיב תמיד ולא לוותר. המשכנו לשחק והגענו להרבה מצבים ובסוף גם באנו על גמולנו. שיחקנו טוב מאוד גם במשחקי הדרבי הקודמים, אבל טוטנהאם כל כך יעילה. היא לא צריכה יותר מדי כדי לכבוש, ראיתם את זה גם עם השער של אריק לאמלה".

ז'וזה מוריניו החליט לתקוף את השופט ואמר: "אין ריאיון של אחרי משחק גם לשופטים? חבל. שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה. ה-1:1 לא שיקף את מה שהיה במחצית הזו. התגוננו רע בלי אינטנסיביות ולחץ. חלק מהשחקנים החשובים שלנו התחבאו. זה היה רע מאוד. במחצית השנייה יכולנו רק להשתפר והשתפרנו ואז יש שאלות שהשופט מייקל אוליבר צריך לענות עליהן. כנראה שגם פול טירני צריך לענות על השאלות כי הוא היה שופט ה-VAR. לפי קווין פרנד (השופט הרביעי), השופט אמר לו שהייתה לו החלטה ברורה וה-VAR לא רצה ללכת נגדו.

"המשחק היה בשליטה שלנו במחצית השנייה אז התאוששנו. עשינו כמה שינויים כדי לנסות לנצח ואז הגיע הפנדל ואחרי זה צהוב שני ללאמלה. ב-20 הדקות האחרונות שיחקנו עם 10 מול 11 וניסינו להשיג בכל זאת תוצאה. הייתי 40 או 50 מטר מהאירועים, ראיתי אותם ב-IPAD, לשופטים יש עבודה קשה לפעמים. לא התלוננתי, אבל כשאני רואה שוב ב-IPAD אני מבין מה קרה. אם למישהו יש דעה אחרת, אז כנראה שהוא אוהד ארסנל עם מנוי למשחקים שלה. רק את זה אני מוכן לקבל כי זה מישהו שמדבר מתוך תשוקה. חוץ מזה אני לא מקבל שום דעה".

על המשחק עצמו הוסיף הפורטוגלי: "אני שייך לקבוצה ואני גם אשם בהופעה במחצית הראשונה, אבל הדבר החשוב הוא שהשתפרנו במחצית השנייה. השחקנים מתעייפים, המאמנים מתעייפים ואולי גם השופטים מתעייפים. המאזן שלי עם מייקל אוליבר עם צ'לסי, יונייטד וטוטנהאם הוא חסר מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully