וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:2 את טוטנהאם בדרבי, מנצ'סטר יונייטד חזרה למקום השני

לאמלה כבש בראבונה בין הרגליים של פארטיי (33) אבל הורחק בצהוב שני (76) לפני שאודגור (44) ולקאזט (64) הפכו. השדים האדומים גברו 0:1 על ווסטהאם ועקפו שוב את לסטר שמחצה את שפילד יונייטד

תקציר: ארסנל - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

המחזור ה-28 בפרמיירליג נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד עמד הדרבי הלונדוני שבו ארסנל ניצחה 1:2 את טוטנהאם למרות גול נדיר של לאמלה, שגם הורחק. לסטר עלתה זמנית למקום השני עם 0:5 על שפילד יונייטד, אך מנצ'סטר יונייטד חזרה לשם עם 0:1 על ווסטהאם.

שחקן לסטר קלצ'י איהנאצ'ו. רויטרס
הפגוז שלושער ולסטר שבה למקום השני. איהאנצ'ו/רויטרס

לסטר - שפילד יונייטד 0:5

השועלים חזרו לנצח במחזור שעבר לאחר רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון, והערב כבר נראו הרבה יותר משוחררים מול נועלת הטבלה. האורחת רק אתמול הודיעה על עזיבת מאמנה ולא היוותה יריבה ראוי לשועלים, שהשוו את תוצאת השיא שלהם מול שפילד האומללה. קלצ'י איהנאצ'ו היה האיש של ברנדן רוג'רס כשהפגיז שלושער בדקות 39, 69 ו-78, כשאיונסה פרס (64) ושער עצמי של אית'ן אמפאדו חתמו את התוצאה. לסטר חולפת על פני מנצ'סטר יונייטד ושבה למקום השני, לפחות עד משחקם של השדים האדומים נגד ווסטהאם.

עוד בוואלה!

פפ גווארדיולה נגד ה-VAR: "זה בלתי נתפס, פשוט מדהים שהפנדל הזה לא נשרק"

לכתבה המלאה
אריק לאמלה שחקן טוטנהאם כובש בבעיטת ראבונה מול ארסנל. רויטרס
כבש שער מדהים, אבל הורחק והפסיד. לאמלה/רויטרס

צפו בשער של אריק לאמלה

תקציר: צפו בשער של שחקן טוטנהאם אריק לאמלה/ספורט 1

ארסנל - טוטנהאם 1:2

אחרי פתיחת עונה מאכזבת, שתי הקבוצות הגיעו לדרבי של צפון לונדון במומנטום משופר: התותחנים לא הפסידו בארבעת המשחקים האחרונים בעוד שהתרנגולים רשמו חמישה ניצחונות רצופים לפני המשחק הזה. ארטטה הדיח לפני המשחק את אובמיאנג מההרכב בגלל "עבירת משמעת" וקבוצתו נקלעה לפיגור, אבל גילתה הרבה אופי וניצחה את הדרבי הלונדוני הטעון.

בדקה ה-33 של המשחק קיבלנו אולי את שער העונה. אריק לאמלה, שהחליף בדקה ה-19 את סון שנפצע, קיבל את הכדור מלוקאס וכבש עם ראבונה מדהימה וכדור שחדר בין רגליו של פארטיי ועצר בתוך הרשת. אלא שארסנל חזרה בדקה ה-44 עם שער של מרטין אודגור. הנורבגי קיבל כדור מטירני באגף שמאל ובעט כדור לא חזק שהטעה את לוריס וחדר פנימה. הלחץ של התותחנים נמשך במחצית השנייה ובדקה ה-64 אלכסנדר לקאזט הפך בפנדל, אותו הוא סחט אחרי שסאנצ'ס הכשיל אותו ברחבה. הקבוצה של מוריניו לחצה כדי להשוות, אבל לאמלה עשה עבירה שטותית והורחק בצהוב שני (76). טוטנהאם התרחקה מאוד מהטופ 4 בגלל ההפסד הזה, ארסנל רושמת בעיקר ניצחון מוראלי.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. GettyImages
ניצחון שהחזיר אותה למקום השני. מנצ'סטר יונייטד חוגגת/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1

השדים האדומים אולי כבר הרימו ידיים במאבק האליפות, אבל הניצחון על מנצ'סטר סיטי בדרבי בשבוע שעבר מוכיח שהם לא מתכוונים להוריד רגל מהגז בניסיון לשמור על המקום השני וקצת אחרי שלסטר ניצחה ועקפה אותם בקרב על הסגנות, השדים האדומים חזרו למקום השני עם ניצחון קשה מול הפטישים, שמצידם נמצאים במאבק עיקש על הטופ 4. האורחת לא באמת סיכנה את השער של דין הנדרסון השוער המחליף ובדקה ה-54 קרייג דאוסון הכריע עם גול עצמי כשנגח לשערו הוא כדור קרן של ברונו פרננדש. יונייטד כאמור חזרה למקום השני ואילו ווסטהאם נותרה במקום החמישי במרחק שלוש נקודות מצ'לסי הרביעית, אך עם משחק חסר.

משחק נוסף

סאות'המפטון - ברייטון 2:1
לסאות'המפטון: לואיס דאנק (16), לאנדרו טרוסאר (56), לברייטון: צ'ה אדאמס (27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully