וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה נגד ה-VAR: "זה בלתי נתפס, פשוט מדהים שהפנדל הזה לא נשרק"

מאמן מנצ'סטר סיטי התמקד באי השריקה לפנדל על פודן ב-2:5 על סאות'המפטון: "יום אחד אולי יסבירו לנו את ההחלטה. אני באמת לא מבין את זה". פודן: "אני לא צולל, זה 100 אחוז פנדל"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 2:5/ספורט 1

מנצ'סטר סיטי התאוששה אתמול (רביעי) מההפסד הכואב בדרבי שעצר לה את שיא הניצחונות על 21, כשהביסה 2:5 את סאות'המפטון במשחק שהוקדם מהמחזור ה-33 ופתחה פער של 14 נקודות בפסגת הפרמיירליג. המוליכה כבשה לפחות חמישה שערים בפעם ה-23 בליגה מאז שפפ גווארדיולה הגיע בתחילת עונת 2016/17, וזה יותר מפי שניים מהבאות בתור אחריה (ליברפול וטוטנהאם עם 11 פעמים כל אחת) אבל המאמן הקטלאני לא התרגש ובחר להתמקד אך ורק בנושא ה-VAR בסיום.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"לא נותנים לנו כלום". פפ גווארדיולה/רויטרס

בדקה ה-31 נראה פיל פודן מוכשל על ידי השוער האורח אלכס מקארת'י, אבל השופט ג'ונתן מוס לא שרק וגם ה-VAR קבע אחרי בדיקה קצרה שאין פנדל. "אני שחקן הוגן ומעולם לא אהבתי לצלול", הבהיר פודן. "היה פנדל ב-100 אחוז".

גווארדיולה היה הרבה יותר נחרץ: "זה בלתי נתפס, פשוט מדהים שהפנדל הזה לא נשרק. אולי יום אחד יסבירו לנו למה. אני באמת לא מבין את זה. הפנדל היום, אלוהים. ג'ון, השופט, הוא לא ראה את זה? אוקיי. הקוון גם לא יכול היה לראות, אבל ה-VAR? אלוהים אדירים. זה מדהים שבמשך ארבע שנים וחצי זכינו בהכול בעצמנו, אף אחד לא נתן לנו כלום. שופטים הם מקצוענים, עליהם לעשות את עבודתם".

על המשחק אמר: "ניצחנו בצדק, אבל הם גרמו לנו לסבול לפרקים. לסאות'המפטון היו הרבה שחקנים במרכז המגרש וזה הקשה עלינו. הם הביכו אותנו במתפרצות, אבל האיכות של השחקנים שלנו הכריעה את המשחק. ריאד, פיל וקווין. זה עוד ניצחון בדרך והפנים לפולהאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully