וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מודאגת: "אנחנו חייבים להפנים שאנחנו בתחתית"

14.3.2021 / 9:15

אכזבה גדולה אצל האדומים מהכרמל אחרי פספוס הפלייאוף העליון: "זה כישלון גדול". השחקנים: "צריך נקודות כדי שלא נסתבך"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 2:2/ספורט 2

אכזבה קשה בהפועל חיפה אחרי ה-2:2 אתמול (שבת) נגד מ.ס אשדוד, שהכריע סופית שהקבוצה תשחק בפלייאוף התחתון העונה. "נבנה פה סגל שהיה חייב להיות בפלייאוף העליון", אמרו במועדון, "אין ספק שאי העמידה במטרה הזו, מעידה על כישלון גדול העונה".

מירב הביקורות הן נגד חוליית ההגנה והמאמן חיים סילבס, כאשר במועדון אמרו שמסגל מוכשר כל כך הוא היה צריך להוציא יותר. מעמדו של סילבס לגבי העונה הבאה מעורער מאוד, אך השחקנים שמאוד מחוברים אליו, מקווים לרשום הופעות טובות עד סוף העונה וכן להפתיע השבוע את מכבי תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה, כדי להמתיק את הגלולה.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. דני מרון
מעמדו של סילבס נחלש לקראת העונה הבאה/דני מרון

בצד האכזבה, השחקנים מבינים שהם צריכים להיזהר לא להסתבך במאבקי ההישרדות. "אנחנו חייבים להפנים שאנחנו בתחתית", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "עכשיו כבר לא יעזור לשחק יפה - צריך להביא את הנקודות ולא משנה איך, כדי שלא נסתבך".

בחיפה מבינים שניצחון של הפועל כפר סבא על בית"ר ירושלים הערב, יגרום לכך שהם יהיו רק ארבע נקודות מהקו האדום. "אין ספק שהמצב לא מזהיר", אמר שחקן אחר, "הנקודה מול אשדוד הייתה חשובה מאוד ועכשיו אנחנו חייבים להבין שאנחנו צריכים לצבור כבר במשחקים הקרובים את מלוא הנקודות כדי לא להגיע למחזורים האחרונים בלחץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully