וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל כפר סבא: מאות כרטיסים נותרו, חשש מקרבות תחתית

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 21:54

במועדון מאמינים שכל 1,500 הכרטיסים יימכרו עד למשחק (א', 20:15, ספורט 4). ינקוביץ' הפצוע שוב לא יהיה בסגל, ישראלי נפצע באימון האורחת

מחזור 25הסתיים14/03/2021
בית"ר ירושלים
  • עטר (43, פנדל)
  • דגו (84)
1:2
  • (6) מוזי
הפועל כפר-סבא
תקציר ה-1:1 בין בית"ר ירושלים ובני יהודה/ספורט1

בית"ר ירושלים

תוצאות השבת די בלבלו את בית"ר ירושלים לקראת המשחק הביתי מחר (ראשון, 20:15, ספורט 4). מצד אחד ההפסד של מכבי נתניה נתן תקוה כלשהי שהפלייאוף עליון עדיין בר השגה, אך מנגד, הניצחון של בני סכנין על הפועל תל אביב יצר מצב בו אם בית"ר תפסיד היא תהיה במרחק של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום עם תחילת משחקי הפלייאוף התחתון. במועדון אמרו הערב: "אין לנו מה לעשות יותר מדי חישובים, צריך לנצח את כפר סבא כדי לברוח מרחק מספיק גדול מהתחתית ואז להתכונן לגביע ולקוות שיישאר לנו סיכוי לפלייאוף העליון במחזור האחרון. זה כבר לא תלוי רק בנו, גם אם ננצח את שני המשחקים".

דראפיץ' אמר לקראת המשחק: "דיברנו על זה שאנחנו צריכים לקבל ביטחון מהשחקנים. הם יודעים באיזה מצב הם נמצאים, הם עברו הרבה בכדורגל, ככה שאנחנו לא צריכים להרים אותם ולא שום דבר. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק ובאים במטרה לנצח". הבלם טל בן חיים הוסיף: "משחק קשה מאוד נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. אנחנו לא כל כך רחוקים אז אנחנו נצטרך לבוא בשיא הריכוז ושיא הרצינות ולהוציא תוצאה טובה".

מי שיחזרו לסגל של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה הם עלי מוחמד ואור זהבי, שנעדרו נגד בני יהודה עקב צהובים. מי שייעדרו הם הפצועים אוראל דגני, תמיר עדי וניקו אולסק, שנפגע בקרסול נגד בני יהודה. מרקו ינקוביץ' הפצוע יישאר משחק נוסף מחוץ לסגל.

גם האוהדים אמורים לחזור מחר למגרשים לאחר שנה, אך עד עתה נותרו כמה מאות כרטיסים מתוך ה-1,500 שיצאו למכירה. מצבה המקצועי של הקבוצה נותן אותותיו בקרב הקהל, אך במועדון מאמינים שעד לשעת המשחק מחר תימכר כל הכמות. במועדון ביקשו להבהיר כי הכרטיס שנרכש אינו ניתן להעברה וכי כל מי שיגיע לשערי האצטדיון יצטרך להציג תעודת זהות, תו ירוק, וכרטיס על שמו בלבד. האכיפה תהיה מאסיבית בשערים כולל נציגי משטרה.

טל בן חיים, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
נצטרך לבוא בשיא הרצינות. טל בן חיים/דני מרון

הפועל כפר סבא

הירוקים מתקשים לכבוש בתקופה האחרונה, ואחרי שעצרו את רצף ההפסדים ינסו להפתיע בטדי. איתמר ישראלי נפגע בצלעות במהלך האימון ועומר פדידה סובל ממתיחה, כך ששניהם צפויים להיעדר. עומר דנינו וטריקו גטהון פצועים.

המאמן אלישע לוי אמר לקראת המשחק: "היה חשוב מבחינתנו לעצור את רצף ההפסדים, ועשינו את זה מול הפועל חיפה. למעשה מעכשיו ועד סיום העונה אנחנו מתחילים את הליגה מחדש עם עוד קבוצות שישחקו בפלייאוף התחתון. הדרך מתחילה בטדי, לאחר מכן המשחק עם קרית שמונה ואז סדרת משחקי הפלייאוף. אנחנו נהיה ערוכים לכל התמודדות עד הסוף. כל נקודה שנשיג תהיה חשובה. אנחנו מתמקדים בבעיה המרכזית שלנו והיא חוסר ההצלחה לכבוש. אני מקווה שזה ישתנה".

עוד בוואלה!

רק אל תגידו "יותר גרוע לא יכול להיות": בית"ר ירושלים עלולה להסתבך בתחתית

לכתבה המלאה
שוער הפועל כפר סבא מתן זלמנוביץ'. ., אודי ציטיאט
אמור לפתוח בין הקורות. מתן זלמנוביץ'/אודי ציטיאט, .

טריוויה

* הפועל כפר סבא מחכה כמעט 15 שנה לניצחון בטדי, מאז שסמואל יבואה סידר 0:1 על בית"ר ירושלים ב-1 באפריל 2006. בכל ששת העליות לירושלים מאז במסגרת הליגה, הירוקים הפסידו.

* המפגש הקודם בין הקבוצות הסתיים ב-1:1. הפעם האחרונה שכפר סבא עברה עונה סדירה בלי להפסיד לבית"ר ירושלים הייתה ב-1989/90, אז גברה עליה פעמיים.

* מפגשי הליגה בין הקבוצות מניבים שערים. 0:0 לא היה מאז דצמבר 1975.

* בית"ר ירושלים השיגה רק 10 נקודות ביתיות העונה, ולא ניצחה בטדי בשבעת המשחקים האחרונים.

* הפועל כפר סבא כבשה רק שער אחד בשמונת המחזורים האחרונים, והבצורת הנוכחית שלה עומדת על 394 דקות.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טדי
קהל: 1200

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully