וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אל תגידו "יותר גרוע לא יכול להיות": בית"ר ירושלים עלולה להסתבך בתחתית

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 7:12

בית"ר ירושלים קרובה לאבד את הסיכוי לפלייאוף עליון, אבל אם אווירת הנכאים בכל גזרות המועדון תימשך, היא עוד עשויה להסתבך בתחתית. גורם במועדון על הזרים: "מתאוסיניו וינקוביץ' הם חלק מהעתיד שלנו, פשוט לא מוסרים להם". דראפיץ' זעם על שועה במחצית: "לא ממלא הוראות"

תקציר ה-1:1 בין בית"ר ירושלים ובני יהודה/ספורט1

1. בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, מיהר לעזוב את טדי בסיום המשחק נגד בני יהודה (1:1), וכמעט ולא שוחח עם אנשי המועדון. גם מעמדם של המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה לא עלה לדיון אתמול, כאשר בשלב זה השאיפה של חוגג הוא לתת לשניים לסיים את העונה ורק לאחר מכן לקבל החלטות, אך הדברים הם תלויי משחק בכל שבוע נתון. מה שכן, בשיחות עם אנשים מהכדורגל לאחר המשחק, עם כל הביקורת על הצוות המקצועי, נראה שהבעלים בכל מצב מתכוון לערוך חריש עמוק בקיץ בסגל השחקנים.

בסביבתו של הבעלים אמרו אתמול: "כמו שאנחנו נראים אף שחקן לא בטוח וכל אחד צריך להוכיח את עצמו עד סוף העונה, גם בליגה וגם בגביע. יש כאן שני זרים שאמורים להמשיך בעונה הבאה, ינקוביץ' ומתאוסיניו, ואפשר לראות בבירור במשחקים האחרונים שפשוט לא מוסרים להם. חבל. מי שלא ישים את הצלחת המועדון מעל האגו וההצלחה האישית יצטער על זה בקיץ".

אגב, שחקנים בקבוצה דווקא חיזקו את איתמר ניצן ואמרו: "אם לא הוא היינו היום במצב הרבה יותר גרוע, הוא האחרון שצריך לבוא אליו בטענות". השחקנים עצמם חוששים ממצב הקבוצה ואף אמרו: "אנחנו גם בסכנת הסתבכות בתחתית, גם אוטוטו גביע ומלא שחקנים תשושים ומושכים פציעות, מפשעה, כאבים בכל פינה בגוף, הרגו אותנו עם רצף המשחקים הזה, נצטרך להעביר את השבוע הזה בשיניים".

בבית"ר יודעים שהסיכויים לפלייאוף עליון קלושים, אך ללא קשר, מבינים שהמשחק עם כפר סבא ביום א' מקבל משמעות אחרת: "חד משמעית, הפסד לכפר סבא מסבך אותנו בתחתית, צריכים לנצח את המשחק הזה ולברוח לפער של 8-9 נקודות מהקו האדום לקראת הפלייאוף התחתון". אגב, בעונת 2013, בעידן הצ'צ'נים, בית"ר הגיעה לפלייאוף התחתון עם 31 נקודות, כאשר הקו האדום עמד על 22, אך שרשרת הפסדים סיבכה אותה והיא הגיעה למצב בו במחזור האחרון בדוחא היא הייתה עשויה לרדת.

שחקן בית"ר ירושלים, עידן ורד. דני מרון
המצב מסתבך. ורד אחרי שריקת הסיום/דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים, אלירן עטר. דני מרון
היחיד שכובש, ועדיין מאכזב. עטר/דני מרון

2. אלירן עטר הוא המוציא לפועל של בית"ר העונה. הקשר כבש אתמול את שערו ה-8 העונה, במקביל יש לו גם שלושה בישולים, כאשר 16 שערים ובישולים בסיכום הכולל יבטיחו לו חוזה לעונה נוספת. יחד עם זאת, במידה ועטר לא יקבל חידוש אוטומטי, ספק גדול אם יקבל חוזה לעונה נוספת, כאשר רק לאחר שתתקבל החלטה בנוגע לצוות המקצועי בעונה הבאה יוחלט אם לחדש את חוזהו ובסכומים נמוכים מהאופציה, כחלק מהיערכות כלכלית חדשה במועדון.

גם בנוגע לירדן שועה, שאמנם כבש 5 שערים ובישל 3, יש אכזבה מהתנהלותו והמועדון עשוי לנסות למכור אותו בקיץ. גם אתמול הוא העיר לאורך כל המחצית הראשונה, זכה לנזיפות מהצוות המקצועי, ובמחצית דראפיץ' החליף אותו וצעק עליו: "אתה לא ממלא אחרי הוראות, דיברנו על זה לפני המשחק". מי שאמור לזכות לחוזה לעונה הבאה עם אופציה לעונה נוספת הוא עידן ורד, אך כרגע כל השיחות נעצרו בשל מצבה של הקבוצה.

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודן דראפיץ'. דני מרון
כרגע פיטורים לא על הפרק. דראפיץ' וברדה/דני מרון
שחקן בית"ר ירושלים, ירדן שועה, מול סתיו פיניש, בני יהודה. דני מרון
לא עומד בציפיות. שועה/דני מרון

3. ניקו אולסק נפגע בקרסול וייבדק, אך בכל מקרה יחמיץ את המשחק ביום ראשון נגד הפועל כפר סבא. הוא מצטרף לתמיר עדי ואוראל דגני שיחזרו רק בפלייאוף. מרקו ינקוביץ' בספק גם הוא לכפר סבא לאחר שהרגיש את המפשעה ורק במוצ"ש יוחלט בנוגע לשיתופו. מי שיחזרו לסגל הם עלי מוחמד ואור זהבי, שנעדרו אתמול עקב צהובים.

בבית"ר מתכוננים לאירוח עם קהל ביום ראשון נגד הפועל כפר סבא. בבית"ר הבהירו לאוהדים כי הכרטיס שנרכש אינו ניתן להעברה, כאשר כל מי שיגיע לשערי האצטדיון יצטרך להציג תעודת זהות, תו ירוק, וכרטיס על שמו בלבד. האכיפה בשערים תהיה מאסיבית,כולל נציגי משטרה.

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. דני מרון
אווירת נכאים בכל המועדון. קריאף/דני מרון
עידן ורד, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
ובקרוב הקהל חוזר, ויביע את דעתו/דני מרון

4. בשורה התחתונה הכל כרגע סביב בית"ר נראה רע, בכל הגזרות - בעלים, מאמנים, שחקנים, הכל באווירת נכאים. מנגד הקהל זועם וכבר ביום ראשון האוהדים מתחילים לחזור למגרש, ובוודאי יביעו את דעתם. בדרך כלל בסיטואציות כאלה נהוג לומר ש"כבר לא יכול להיות יותר גרוע", אבל זאת הסכנה הכי גדולה של בית"ר: אם כל המערכת לא תתאפס ותתאחד למשימה עד לסיום העונה, היא עוד עשויה להידרדר לסיוט של מאבקי ירידה עד הרגע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully