וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בבית"ר ירושלים: "זה לא מספיק, היו הרבה טעויות העונה"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 22:34

חוגג נראה מתוסכל אחרי התיקו נגד בני יהודה, שהרחיק את הצהובים-שחורים מהפלייאוף העליון. דראפיץ' ובן חיים ניסו להסביר, גם אבוקסיס שנשאר במקום האחרון, מאוכזב: "אם היינו חכמים היינו מנצחים"

תקציר ה-1:1 בין בית"ר ירושלים ובני יהודה/ספורט1

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים אחרי ה-1:1 הביתי נגד בני יהודה הערב (חמישי) בטדי, במשחק השלמה שבסיומו הקבוצה מהבירה נותרה רחוקה מאוד מהכרטיס לפלייאוף העליון. מצלמות הטלוויזיה התמקדו במשה חוגג, שנראה מאוד כעוס ועצבני ביציע.

המאמן סלובודן דראפיץ' אמר: "עוד שלושה ימים יש משחק נגד הפועל כפר סבא וצריך להתרכז בו. פספסנו שתי נקודות וחבל. למדתי בקריירה שאי אפשר כל חודש לדבר על מטרות. בסוף העונה נדבר על זה וכל אחד יעשה את החשבון שלו. יש גביע, יש שני משחקים עד סוף העונה הסדירה שצריך לקחת בהם מקסימום נקודות. על המטרות - אם עמדנו בהן או לא - נדבר בסוף העונה".

מאמן בית"ר ירושלים סלובודן דראפיץ'. דני מרון
"יש סיבות למה אנחנו במקום הזה, נדבר על זה בסוף העונה". דראפיץ'/דני מרון

דראפיץ' נשאל האם קבוצה כמו בית"ר ירושלים לא צריכה להיות במקום גבוה יותר והשיב: "בית"ר ירושלים צריכה לזכות באליפות אם שופטים רק על פי השם שלה. אבל יש סיבות למה אנחנו במקום שאנחנו נמצאים, עשינו טעויות, היו חסרונות ועוד דברים... אני יודע בדיוק למה, נדבר על זה בסוף העונה".

אחרי שהשלימה את המשחקים החסרים והאבק התפזר, בית"ר ירושלים אמנם עדיין מחזיקה בסיכוי קטן להעפיל לפלייאוף העליון, אבל גם מרוחקת רק שש נקודות מהקו האדום. דראפיץ' נשאל אם הוא חושש מהידרדרות למאבקי ההישרדות והשיב בקצרה: "היינו בכל הסרטים, שום מצב לא יכול להפתיע אותי".

הבלם טל בן חיים: "זה לא מספיק, לאורך כל הקריירה הייתי מאוד אמיתי ולא אתחיל להשתנות עכשיו. זה לא מספיק, אנחנו לא נראים מספיק טוב עדיין. בגישה אפשר להיות קצת יותר מעודדים מהמשחקים האחרונים, היום כן היתה נחישות, היה כוח רצון, אנשים כן עבדו - אבל מבחינת הכדורגל יש הרבה דברים לשיפור. אנחנו יודעים שאנחנו מאכזבים הרבה מאוד אנשים, את המשפחות שלנו, את הקהל בבית, אנחנו צריכים להעלות את הרמה. צריך להסתכל גם למטה ולדעת שאנחנו נלחמים, כל משחק מבחינתנו זה מלחמת עולם, נצטרך להוציא מקסימום נקודות עד סיום העונה".

שחקני בני יהודה חוגגים. דני מרון
"הראינו שלבני יהודה יש מה למכור". מורי/דני מרון

גם בבני יהודה קיוו להשיג יותר מנקודה, אבל בסוף הערב הזהובים נותרו מתחת לקו האדום. יוסי אבוקסיס אמר: "היו דברים טובים, אבל עד השליש האחרון. הייתה הנעת כדור טובה, חטפנו כדורים, אבל בשליש האחרון היינו רעים מאוד והחמצנו את המצב האחד במחצית הראשונה. במחצית השנייה לא הגענו למצבים חוץ מהשער של פוצ'יבה. אנחנו לא מקבלים החלטות טובות בשליש האחרון".

המאמן הוסיף: "אם היינו חכמים היינו מנצחים. בית"ר השאירה המון שחקנים למעלה, בצדק מבחינתה, והיו לנו המון שטחים. אבל שיחקנו לא בשכל. מה עושים? התפקיד שלנו הוא לשפר את השחקנים, להחזיר את האמונה שאפשר לעשות זאת זה. ליואיץ' וזנטי חזרו, אולי הם יעזרו לאחרים להיות טובים יותר".

דן מורי: "זה לא תמיד תלוי בנו, רצינו מאוד, שיחקנו התקפי, אם היינו חכמים בדקות האחרונות היינו יכולים לעשות יותר. מאז שיוסי פה המנטליות שלנו התשתנה לגמרי. אנחנו מפסידים משחקים על כלום. היום שיחקנו אחרת, הראינו שלבני יהודה יש הרבה מה למכור, אנחנו מאמינים בעצמנו, יש פה קבוצה שיודעת לקראת מה היא הולכת והמשחקים שנותרו יהיו מלחמת עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully