וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קובי רפואה השחקן לא היה עומד בעומס המשחקים הזה"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 22:23

מאמן עירוני קרית שמונה סיפר ל-103FM על המשחק מול מכבי תל אביב, העומס האדיר שעובר על קבוצתו בחודש האחרון והכושר הרע של לוסיו

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה התראיין הערב (חמישי) לתוכנית הספורט של 103FM. רפואה התייחס בין היתר למשחק הקרוב מול מכבי תל אביב, התקופה הלא טובה של לוסיו, העומס האדיר בחודש האחרון וגם לעונה הבאה. "אנחנו שמחים בחלקנו, אבל לא סיימנו את המלאכה", אמר. "זה שניצחנו ונכנסנו לשישייה זה נכון אבל יש עוד הרבה עבודה. יש משחק מאוד קשה מול מכב תל אביב, הגענו עד לפה ואנחנו רוצים להמשיך. בוא נחכה ונראה מה יהיה בהמשך".

על האפשרות לנצח את האלופה אמר מאמן הצפוניים" "אף אחד לא ישאיר לנו את הנקודות. מכבי תל אביב תרצה לנצח אבל גם אנחנו נעשה הכל. אנחנו יודעים את יחסי הכוחות וברור לכולם מי הפייבוריטית אבל אנחנו נעשה הכל כדי לעשות תוצאה טובה. אנחנו לא מתעסקים בכפר סבא, זה בטוח, אלא רק במשחק מול מכבי תל אביב. מכבי נמצאת בכושר הכי טוב בארץ והיא הכי יעילה אבל מה שהכי חשוב זה המשחק מולם ובטח לא מוותרים".

על עומס המשחקים שהקבוצה שלו עוברת אמר: "כל השחקנים של מכבי תל אביב יכולים לשחק בכל קבוצה בליגת העל אבל אנחנו לא מתעסקים במה יש להם. מה שיש לנו זה בסדר מבחינתי ונעשה כל מה שאנחנו יכולים. זה יהיה המשחק התשיעי ב-25 ימים בערך אבל זה לא תירוץ מבחינתנו. הגענו עד לפה עם הלו"ז הצפוף שלנו. אני לא חושב שבכדורגל יש גם באירופה קבוצות שמשחקות כל שלושה ימים משחק. קובי רפואה השחקן לא היה עומד בעומסים האלה, היינו רגילים לשחק משבת לשבת".

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה. מאור אלקסלסי
רכבת הרים. רפואה/מאור אלקסלסי

"הטבלה צפופה ואנחנו יודעים בדיוק איך זה עובד, היינו כל השנה בצמרת ואנחנו רוצים להיוןת שם גם בסוף", הוסיף המאמן. על לוסיו אמר: "הוא פתח מצוין את העונה אבל עבר פציעה והוא כרגע בכושר פחות טוב. יש לנו את עבדאללה חליחל שגם יכול להחליף ולתת תוצרת והגדולה שלנו העונה שאנחנו קבוצה ואין שחקן שסוחב מעל כולם. יש חוסר יציבות אבל עכשיו זה המאני טיים וצריך לשמור על יציבות".

על כמות הספיגות הגבוהה אמר המאמן: " עד לפני חודש היינו קבוצה עם הכי מעט ספיגות ואז הפסדנו פעמיים בתוצאות של 4. יש לנו הגנה טובה ואני מאוד סומך עליהם, אני לא מסתכל על סטטיסטיקות אלא רק איך להיכנס לפלייאוף העליון".

רפואה נשאל כמה הוא מקדיש בהכנה לקבוצה השנייה אמר: "באופן כללי אני מתייחס גם וגם. בתקופה כזו אין לי זמן אפילו לאמן אותם. מסיימים משחק וצריך לאושש אותם וקצת טקטיקה. בלוז הצפוף הזה זה הרבה יותר וידאו וטקטיקה".

על השפעת הקורונה על השחקנים אמר: "90 אחוז מהקבוצה היו חולים ואין כיום תסמינים. כרגע לפי מה שאני חי את הקבוצה אין תסמינים בקבוצה. כל מה שאגיד זה תירוצים, יש עוד שני משחקים ולא נוותר עד הסוף".

לבסוף, על המשך דרכו בעונה הבאה סיפר: "לא התעסקנו בזה כי כל הזמן יש משחקים. להגיד את האמת, פחות מעניין אותי כרגע העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully