וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל חיפה קראו לסילבס להתפטר: "אנחנו צריכים להשתפר"

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 23:02

1,500 הצופים קראו למאמן לעזוב כשהאדומים פיגרו 2:0 מול אשדוד: "אם אנחנו לא בפלייאוף העליון זה כישלון". ג'רפי: "תוצאה לא רעה"

תקציר: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד 2:2/ספורט 2

הפועל חיפה כשלה הערב (שבת) במשימה העיקרית שלה העונה ואיבדה סיכוי לסיים את העונה בין שש הראשונות ולהשתלב בפלייאוף העליון. האדומים סיימו ב-2:2 ביתי מול מ.ס. אשדוד אחרי שכבר פיגרו 2:0, אבל זה לא הספיק להם. האוהדים של האדומים חזרו אל המגרש ובפיגור 2:0 קראו למאמן חיים סילבס להתפטר.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. דני מרון
ספג קריאות "תתפטר". סילבס/דני מרון
וויליאם אגאדה שחקן הפועל חיפה. דני מרון
עונה מאכזבת מאוד. אגאדה/דני מרון

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "היה עוד משחק שמאוד נעים לצופה והוא די סימפטום למה שקורה לנו כל השנה. אנחנו סופגים באחוזים מאוד גבוהים ואז מתחילים את המשחק מחדש. היינו קרובים לנצח בסופו של דבר".

על ההתקרבות לתחתית: "מחמאות זה לא משהו שהולך עם תוצאות לא טובות. עלינו כדי לנצח את אשדוד ונקלענו לפיגור מאוד מוקדם. נלחמנו כדי לחזור, ראיתם מה היה. זה סימפטום שמוביל אותנו כמעט כל השנה - הרבה מאוד שערים קלים שאנחנו סופגים. כמובן שזו אחריות שלי, קודם כל משחק ההגנה. לשמור על השער שלנו נקי. אנחנו משחקים כדורגל חיובי ומי שרואה את הפועל חיפה נהנה ממנה, אנחנו צריכים לשפר את היעילות".

"כדורגל בנוי מדרך ותוצאה, אנחנו עוד לא הצלחנו לייצר את הסינכרון הזה. אם אנחנו לא מגיעים לפלייאוף העליון אז זה כישלון. אבל הליגה עוד בחיים, יש הרבה מטרות גם ברמה הקבוצתית והאישית. ראיתי אפילו באירופה קבוצות גדולות שלא מצליחות להתמודד עם השינויים התכופים".

על חזרת הקהל: "היה מרגש. הקהל שר, עודד ודחף את השחקנים. זה השפיע עליהם והלוואי שנראה אותם יותר בקרוב".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
"איבדנו את הראש שלנו". בן שמעון/דני מרון

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "איבדנו את הראש שלנו. הדברים שאפיינו אותנו בתחילת המשחק נעלמו לנו אחרי ה-0:2. שיחקנו בצורה לא חכמה ואפילו קצת פחדנית ואני שותף לזה. זה באמת השיא של העייפות והפציעות שלנו. תיקו משקף ולא עושה לנו עוול. יכולנו גם לנצח וזה היה מקדם אותנו מאוד. נגמר, זו היסטוריה ואנחנו חושבים כבר על המשחק בגביע בטדי. יהיה פלייאוף בו נאתגר את כל הקבוצות במשחקים בינינו, נראה שאנחנו רוצים את הנקודות יותר מכולם. אנחנו ראויים למקום בו אנחנו נמצאים וצריכים להוכיח את זה בפלייאוף, לא תהיה שום ירידת מתח".

שוער אשדוד יואב ג'רפי: "את הפלייאוף כבר חגגנו, חבל שלא ידענו לנצח היום. באנו עם סגל חסר וזו תוצאה לא רעה בסך הכול. ברור שכיף להיות חלק מעונה כזו. זה מועדון שאני אוהב מאוד. בסוף הדברים מסתדרים. אני רוצה להגיע לאירופה עם אשדוד ואז נסתכל קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully