וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אי אפשר להירגע, התחתית כל הזמן רודפת אחריך"

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 23:01

מאמן הפועל תל אביב מאוכזב אחרי ההפסד לסכנין, איינבינדר: "רצינו להחזיר לקהל". קנדיל: "הנקודות האלה כמו אוויר לנשימה"

תקציר: הפועל תל אביב - בני סכנין 1:0/ספורט 1

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב. 1,500 מאוהדי הקבוצה חזרו היום (שבת) לבלומפילד, אבל צפו במשחק חלש של הקבוצה והפסד 1:0 לבני סכנין, במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל. האדומים חוזרים אל מאבקי ההישרדות בעוד הקבוצה של שרון מימר עם ניצחון שני בשלושה מחזורים והיא עולה מעל הקו האדום.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
הפסד ביתי שלוקח את הקבוצה שלו אחורה. קלינגר/אודי ציטיאט
אוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
יחזרו הביתה מאוכזבים. אוהדי הפועןל תל אביב/אודי ציטיאט

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר: "לא הייתה בעיה בגישה שלנו, להפך אני חושב שהייתה בעיה ביכולת. גם אחרי ההרחקה ההזויה הזאת, שבאמת צריך להבין מה קרה שם, בעשרה שחקנים המשחק לא השתנה, המשכנו לשלוט ולהשכיב את סכנין אחורה, הם בזבזו זמן וזה בסדר מבחינתם. היו לנו היום לפחות 20 הכנסות כדורים מהצד ואף אחת לא הלכה אל הכתובת. לא היינו מספיק מדויקים ולא עשינו מספיק קומבינציות יפות בהתקפה. לא הקפדנו במהלך של השער, הסבר פשוט מאוד להפסד הזה. פתחנו חזק את המשחק, לחץ יהיה עד הסוף לכולם. אף קבוצה לא יכולה לנשום לרווחה. זו התחתית, היא כל הזמן רודפת אחריך. צריכים להיות הגונים ולהגיד שהיינו צריכים לנצח ולשחק טוב יותר בהתקפה. סכנין כבשה והסתגרה ואנחנו לא היינו מספיק חכמים. אנחנו ממשיכים קדימה ומקווים ששחקנים יחזרו מפציעות. אין לי יותר מדי מה לקחת מהמשחק הזה ולהתאבל עליו".

על האדום שספג רז שלמה, אמר קלינגר: "אין צורך לדבר עם השופט, הוועדה תשפוט אותו, הוא שופט גדול ושופט בכיר בליגת האלופות. הוא צריך לעשות את הביקורת על עצמו ולא אני. היה משחק קשה עבור השופט. ההחלטות שלו היו פחות טובות, אבל זה עניין של איגוד השופטים".

על החזרה של הקהל אמר המאמן: "מרגש, אבל חבל שלא נתנו להם הרגשה של ניצחון. זה צעד אחד. הפועל תל אביב קבוצה טובה והייתה הרבה יותר טובה מסכנין היום, אנחנו נשתפר במה שצריך".

קשר הפועל תל אביב דן איינבינדר: "אחרי שנה בלי קהל ביציעים, הגענו למשחק שהקהל ליווה ודחף אותנו. רצינו להחזיר להם עם ניצחון ומשחק יותר טוב ממה שהצגנו. לצערי זה לא קרה. קשה לי לנתח את המשחק, אבל הוא התפתח לא כמו שרצינו וספגנו משער ממצב נייח. חסרו לנו כמה שחקנים חשובים. לא הגענו למספיק מצבים ולא שיחקנו מספיק שוטף. אנחנו נלחמים על החיים שלנו, אני שמח מאוד שעד המשחק הזה הצלחנו הפסדנו רק פעם אחת שזה הישג מכובד ויפה. כשאנחנו הגענו הקבוצה הייתה במקום האחרון. היה לנו מומנטום טוב, עכשיו קצת חזרנו אחורה, יש פה שחקנים מנוסים שייקחו על עצמם, יעזרו לצעירים ונצא מזה ביחד".

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. אודי ציטיאט
"נלחמים על החיים שלנו". קנדיל/אודי ציטיאט

מאמן סכנין שרון מימר אמר אחרי המשחק: "ברגע שירדנו מתחת אל הקו האדום היה חשוב לעלות מעליו. זה אמור לתת לנו ביטחון. לא היה לנו הרבה שקט אחרי ה-0:1 ואם היה לנו אותו יכולנו לכבוש את ה-0:2 וה-0:3. לא היה כדורגל מספיק טוב, אבל נשארים בליגה עם הקרבה והשחקנים נתנו הכול. אני לא נכנס ולא מנתח את יכולת החוץ לעומת הבית. אנחנו צריכים להשיג כמה שיותר נקודות במשחקים שנותרו כדי להישאר בליגה. המצב בטבלה הלחיץ אותנו, גרם לשחקנים לרצות לשמור על ה-0:1. אם היינו קצת יותר שקטים, זה היה נגמר יותר. ניצחון חשוב, שלוש נקודות והמשך מאבק שיהיה עד סוף העונה. אם הקבוצה תמשיך בדרך הזו, אנחנו נשיג את המטרה שלנו".

שוער סכנין מחמוד קנדיל: "אלה שלוש נקודות כמו אוויר לנשימה בשבילנו כי אנחנו נלחמים על החיים העונה. אין לי אוויר לנשום, זה מעיד על הלחץ במועדון. אנחנו לא מייצרים רגעי נחת לעצמנו ולאוהדים שיושבים בבית ומחזיקים לנו אצבעות. אלה שלוש נקודות שייתנו לנו דחיפה קדימה. מבחוץ קל לדבר, אבל מבפנים אני מרגיש את השחקנים, קשה להיות מתחת לקו האדום. הגענו להרבה מצבים ולא הצלחנו לכבוש שער שדה הרבה זמן. אני מאמין שנאסוף נקודות והחלק הקדמי יקבל ביטחון. מוזר, אנחנו לא מבינים מה עובר עלינו בדוחא. אבל אין לי בעיה, העיקר להשיג נקודות ולהישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully