וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - מכבי חיפה: מאיר, ארד וחזיזה יחזרו להרכב, התלבטות לגבי החוד

ברק בכר יבצע שינויים ב-11 שלו, גם רוקאביציה בתמונה. מאבוקה פצוע וצפוי להישאר מחוץ לסגל. אבוקסיס ימשיך עם ברק לוי בשער: "יכולים להוציא תוצאה טובה" (א', 20:45, ספ' 5)

מחזור 25הסתיים14/03/2021
בני יהודה תל-אביב
    0
    • (53) לביא
    • (62) מנחם
    מכבי חיפה
    תקציר ה-1:1 בין בית"ר ירושלים ובני יהודה/ספורט1

    בני יהודה

    יוסי אבוקסיס כבר ידע לא מעט ניצחונות על מכבי חיפה, רובם בבני יהודה, ולקראת המשחק אמר: "כמובן שמכבי חיפה קבוצה מצוינת, היא הוכיחה את זה לאורך כל העונה. נצטרך להיות במיטבנו, לדעת לסגור אותם ולדעת לצאת בצורה חכמה להתקפה כדי להשיג נקודות. נכון שהמצב בטבלה לא פשוט, אבל אנחנו באמת מאמינים שנוכל להוציא תוצאה טובה מחר".

    על חזרת הקהל ליציעים אמר: "אין כדורגל בלי קהל. אנחנו מאוד שמחים ומאושרים שהקהל חוזר למגרשים. לפי מה שאנחנו מבינים, לאט לאט גם תגדל כמות האוהדים שיורשו להיכנס, וזה משמח אותנו מאוד".

    ברק לוי ימשיך בשער לאחר הופעה שקטה ובטוחה ב-1:1 בטדי. מתיאה ליואיץ' יחזור ל-11, וככל הנראה גם עמית זנטי. ניב זריהן יירד לספסל. דן מורי מוצהב, עמית גלזר יפתח במקומו.

    יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה עם יעקב אסייג. בני יהודה, אתר רשמי
    בונה על יציאה חכמה למתפרצות. יוסי אבוקסיס עם יעקב אסייג/אתר רשמי, בני יהודה

    מכבי חיפה

    מאמן הקבוצה ברק בכר ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אנחנו לא רוצים להוריד לחץ, אלא כן להתמודד איתו. אחרי תקופה פחות טובה אנחנו רוצים לחזור לעצמנו, ואני מאמין שנעשה את זה בקרוב. יש לנו עוד 12 משחקים עד סיום העונה, לכל משחק יש חשיבות מאוד גדולה".

    על רוקאביציה: "ניקיטה חוזר לאט לאט לעניינים. יש לנו עוד שני אימונים כדי לראות איך הוא מרגיש, נעשה את הכי טוב כדי לשלב אותו בצורה הכי טובה מבלי לסכן אותו. יש לנו סגל גדול, אבל קרה קצת יותר מדי - היו המון הרחקות, פציעות, קורונה. אני שמח שכמעט כולם חוזרים, זה נותן לי הרבה יותר אפשרויות ורוטציות. זה חשוב".

    על ההתמודדות עם הלו"ז הצפוף: "צריך לדעת לתמרן את זה. למשחק האחרון הגענו עם הלשון בחוץ אחרי שסחטנו את כל הסגל. נצטרך לנהל את זה בצורה הכי טובה ולהתמודד עם העומסים. אנחנו צריכים לחזור להיות הקבוצה שהיינו במהלך העונה, עם כדורגל טוב, דינמי, שמח, רענן. אני חושב שעכשיו עם הסגל המלא נוכל לעשות את זה בצורה טובה".

    בצד המקצועי, נהוראי יפרח וסתיו נחמני לא יהיו בסגל מחר כשגם ארנסט מאבוקה הפצוע צפוי להישאר בחוץ. בהרכב בכר יעשה כמה שינויים, בראשם חזרתם של דולב חזיזה, רז מאיר ועופרי ארד להרכב. בחוד עדיין ישנה התלבטות בין שלושת החלוצים ניקיטה רוקאביצה, גודסוויי דוניו ומוחמד עוואד, כשאחד מהם יאייש את השפיץ הירוק.

    הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, חוסה רודריגס, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה.

    עוד בוואלה!

    "ופתאום הכול התפרץ": 20 שנה לשער הניצחון המיתולוגי של יוסי בניון

    לכתבה המלאה
    ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ., מאור אלקסלסי
    לאט לאט חוזר לעצמו. ניקיטה רוקאביציה/מאור אלקסלסי, .

    טריוויה

    * יהיה זה המפגש ה-127 בין הקבוצות במסגרת ליגה (כולל שני משחקים בליגה הארצית). המאזן עד כה: 29:64 למכבי חיפה בניצחונות, ועוד 33 תוצאות תיקו.

    * מכבי חיפה רוצה דאבל עונתי ראשון על בני יהודה מאז האליפות האחרונה ב-2010/11. אז הירוקים ניצחו 2:3 בחוץ ו-0:1 בבית.

    * יוסי אבוקסיס אוהב לפגוש את מכבי חיפה, מולה יש לו 11 ניצחונות (ושמונה תוצאות תיקו) ב-25 משחקים כמאמן.

    * לעומת זאת, ברק בכר הוא המאמן מולו הוא הכי מתקשה. יש לו 12 הפסדים ב-22 מפגשים עם המאמן הירוק, פי שניים מהבא בתור ניר קלינגר, לו הפסיד שש פעמים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 1350

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully