וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הובסה 81:63 על ידי פנאתינייקוס

הצהובים נקלעו לפיגור דו ספרתי מוקדם מול הקבוצה של עודד קטש בהובלת ארון ווייט, שעשה ככל העושה על רוחו במחצית הראשונה. השחקנים של ספרופולוס הצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי אך קרסו ברבע הרביעי והעונה האירופית של האלופה הישראלית נראית גמורה

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן פנאתינייקוס קוסטנטינוס מיצוגלו. באדיבות פנאתינייקוס, אתר רשמי
עוד הפסד לצהובים. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות פנאתינייקוס

מכבי תל אביב הגיעה הערב (חמישי) לאואקה ביוון למפגש עם פנאתינייקוס ועודד קטש בתקווה לרשום ניצחון חוץ שישמור על סיכוי לסיים בשמינייה הראשונה אך נחלה הפסד 81:63. הצהובים פתחו איום ונורא את המשחק, נקלעה לפיגור דו ספרתי וסיימה את הרבע הראשון עם 9 נקודות בלבד. הקבוצה של ספרופולוס הצליחה לחזור למשחק והורידה כבר עד מינוס שלוש בסיום הרבע השלישי, אך קרסה ברבע הרביעי.

יואניס פפאפטרו היה האיש של עודד קטש עם 20 נקודות ו-5 ריבאונדים. גם ארון ווייט היה נהדר במחצית הראשונה וסיים עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים כשהצהובים מתקשים עם האתלטיות של הפורוורד הג'ינג'י של היוונים. סקוטי וויולבקין היה היחיד שקלע בספרות כפולות אצל הצהובים, שכאמור הצליחו לרדת בפיגור מינימלי לקראת הרבע המכריע, אך חטפו 23:8 ברבע האחרון ומכבי תל אביב עם הפסדה ה-16 העונה.

קלעו לפנאתינייקוס: יואניס פפאפטרו 20 נקודות ו-5 ריבאונדים, ארון ווייט 15 ו-7 ריבאונדים, מריו הזוניה 12, קונסטנטינוס מיטוגלו 12 ו-8 ריבאונדים, יורגוס פפאיאניס 8 ו-5 ריבאונדים, אלפתריוס בוחורידיס 5, הווארד סנט רוס 5, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, בן בנטיל 4. שלווין מאק (09:53 דקות) ולאונידס קסלאקיס (02:01) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 14 נקודות (4 מ-9 לשלוש), טיילר דורסי 9 ו-4 איבודים, ג'ון דיברתולומאו 9, אנטה ז'יז'יץ' 9 ו-8 ריבאונדים, כריס ג'ונס 6 (3 מ-10 מהשדה), אלייז'ה בריאנט 5, אנג'לו קלויארו 4, סנדי כהן 4, עומרי כספי 2, אותלו האנטר 1 (0 מ-4 מהשדה). דראגן בנדר (13:00 דקות), עוז בלייזר (06:42) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן פנאתינייקוס יואניס פפאפטרו מול שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
היוונים עשו ככל העושה על רוחם ושייטו לניצחון. פפאפטרו מול כספי/אתר רשמי, הטוויטר של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר פתיחה לא טובה של 7:1 לרעת הצהובים, עומרי כספי הניח סל שדה ראשון עבור האורחת. ארון וויט התרוצץ בחופשיות בצבע של מכבי תל אביב וקבע 3:11, מה שגרם ליאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן מהיר. הצהובים התקשו למצוא פיתרונות לארון ווייט שחטף, מסר, קלע והיה בכל מקום במגרש בדרך ל-9:25 ירוק בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

ההפרש המקומי המשיך לצמוח, בעוד מכבי תל אביב הוסיפה להציג משחק הגנתי נרפה. ההפרש כבר נגע ב-18, אך קלויארו וסקוטי ווילבקין הורידו עד מינוס 13, מה שגרם לקטש להזעיק פסק זמן. שלשה של סקוטי ווילבקין לקראת הבאזר הורידה את הצהובים בפיגור 43:30 להפסקה.

עוד בוואלה!

"שבר את הסטריאוטיפ": כך נראה עודד קטש בעיניים יווניות

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. באדיבות פנאתינייקוס, אתר רשמי
האלופה הישראלית תתמקד בזירה המקומית. האנטר/אתר רשמי, באדיבות פנאתינייקוס

רבע 3:

כריס ג'ונס ואלייז'ה בריאנט הורידו את ההפרש המקומי לחד ספרתי עם חמש נקודות מהירות בתחילת הרבע. פאו חזרה לפער דו ספרתי, אך מכבי תל אביב לא ויתרה ושוב הורידה עד מינוס שמונה. הקבוצה של קטש החלה להילחץ ושחקניה החלו לזרוק שלשות ללא הכרה. שלשה של ג'ון דיברתולומאו וטיפ של אנטה ז'יז'יץ' על סף סיום הרבע הורידה את מכבי תל אביב בפיגור 58:55 בלבד לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

מכבי תל אביב עלתה ללא אנרגיות לרבע המכריע וראתה את המארחת משיבה אליה את יתרונה הדו ספרתי. הצהובים נראו איום ונורא ברבע הזה שהחל במינוס שלוש, אך הגיע עד מחוזות ה-20 הפרש, ואף חצה אותו. 63:81 לפנאתינייקוס בסיום, העונה האירופית של הצהובים נראית גמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully