וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון גברה 84:86 על הפועל תל אביב

האורחת הוליכה כבר ב-18 הפרש, אך כמו בדרבי, שוב שמטה יתרון גדול וסופרת כבר שישה הפסדים רצופים. מונרו (20) הצטיין

שחקן מכבי ראשון לציון נועם דוברת עם גולן גוט, אקיל מיצ'ל. אלן שיבר, אתר רשמי
סוף סוף ניצחון לכתומים. דוברת עם גוט/אתר רשמי, אלן שיבר

מכבי ראשון לציון שבה הערב (חמישי) סוף סוף למסלול הניצחונות בליגת העל לאחר 84:86 דרמטי וקשה על הפועל תל אביב בבית מכבי. הקבוצה של גיא גודס הגיעה למשחק ההשלמה מהמחזור ה-16 עם שישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים ורצף מתסכל של ארבעה הפסדי בית. מנגד, האדומים שוב הוליכו ביתרון גדול במשחק חוץ, וקבעה שיא עונתי במספר הנקודות שקלעה במחצית הראשונה אך שוב קרסה ברגע האמת וירדה מנוצחת בתום מחצית שנייה במהלכה קלעה 25 נקודות בלבד (שיא שלילי).

המארחת פתחה רע מאוד את המשחק והציגה משחק הגנתי נרפה, כשנועם דוברת ודריל מונרו שמרו את הכתומים יחסית קרובים לקבוצה של פרנקו. ברבע השני האדומים עשו ככול העולה על רוחם על הפרקט וברחו ליתרון בן 18 נקודות. ברבע השלישי הצליחה ראשון לציון לקזז את ההפרש לחד ספרתי בזכות התעוררות של ג'רמי פארגו, ונקודות של דריל מונרו קבעו מהפך במהלך הרבע הרביעי. ים מדר החטיא שלשת ניצחון על הבאזר ובסיום מכבי ראשון לציון חוגגת ניצחון חשוב שקוטע את הסחף. הפועל תל אביב ממשיכה להסתבך.

קלעו למכבי ראשון לציון: דרל מונרו 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, אקיל מיצ'ל 18 ו-10 ריבאונדים, נועם דוברת 17 ו-7 אסיסטים, ג'רמי פארגו 17 ו-8 אסיסטים, גולן גוט 6, נועם אביבי 4, נמרוד טישמן 2, ג'מיל ווילסון 2.

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 19 נקודות ו-7 אסיסטים, גייב יורק 14, ים מדר 14 ו-5 אסיסטים, טייריק ג'ונס 12 ו-5 ריבאונדים, ג'סטין טילמן 11 ו-5 ריבאונדים, רג'י אפשואו 10 ו-9 ריבאונדים, יונתן מור 4. רז אדם (02:44 דקות) שותף, אך לא קלע.

שחקן מכבי ראשון לציון ג'רמי פארגו מול שחקן הפועל תל אביב ים מדר. אלן שיבר, אתר רשמי
ניצחון ראשון במדים הכתומים. פארגו/אתר רשמי, אלן שיבר

מהלך המשחק

רבע 1:

נועם דוברת פתח טוב וסייע למארחת לעלות ל-2:6, אך מנגד ים מדר ורג'י אפשואו הגיבו היטב והריצו את האדומים שעלו ליתרון 12:18. ההפרש של האורחת הגיע עד תשע, כשההגנה המקומית ממשיכה להראות חדירה כפי שהייתה במשחקים האחרונים של ראשון לציון. התעוררות של פארגו ומיצ'ל בצד הכתום נענתה בשלשה של בר טימור כמעט על הבאזר, וזה 27:33 להפועל תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

המומנטום האדום נמשך, כשהאורחת עלתה ליתרון דו ספרתי ראשון בפתיחת הרבע השני. ההפרש עלה ל-17 הפרש כשג'סטין טילמן נכנס לעניינים וההגנה הראשונית לא מצאה לו פיתרון. נועם דוברת ודריל מונרו הראו מעט ניצוצות, אך בר טימור שוב סגר את הרבע עם שלשה על הבאזר שקבעה 42:59 להפועל תל אביב במחצית.

שחקן מכבי ראשון לציון אקיל מיצ'ל מול שחקן הפועל תל אביב ג'סטין טילמן. אלן שיבר, אתר רשמי
ראשון לציון עם קאמבק גדול במחצית השנייה. מיצ'ל מול טילמן/אתר רשמי, אלן שיבר

רבע 3:

נועם דוברת היה האיש של גיא גודס במהלך הרבע השלישי, והכתומים החלו לקזז בהפרש הגדול של האורחת. סל של ג'רמי פארגו מתחת לסל לאחר אסיסט של דוברת, וההפרש האדום ירד לחד ספרתי. ראשון לציון הייתה הפעם זו שנהנתה משלשה על סף סיום הרבע, כשג'רמי פארגו היה זה שצלף וקבע 72:69 לרעת המארחת.

רבע 4:

ג'רמי פארגו הוריד עד מינוס נקודה בלבד, אך שלשה של בר טימור בעזרת הקרש קבעה 77:81 אדום. מונרו ומיצ'ל דאגו לשוויון, כשמונרו קבע יתרון מקומי, לראשונה מאז הרבע הראשון. בר טימור מצא את רג'י אפשואו שקלע שלשה חשובה, אך שלשה מטורפת של גולן גוט החזירה את היתרון למארחת, כשעל השעון נותרה פחות מדקה לסיום. ים מדר החטיא שלשת ניצחון על הבאזר, ומכבי ראשון לציון רושמת ניצחון דרמטיף 84:86.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully